Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-27@15:37:20 GMT

۷۰ درصد جمعیت کرمان دچار خشکسالی شدید هستند

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۵۴۴۱۹

۷۰ درصد جمعیت کرمان دچار خشکسالی شدید هستند

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید از ظرفیت‌های استان کرمان در راستای تحقق شعار سال استفاده لازم شود.
حسین امیری‌خامکانی، در نشست مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، فعالان اقتصادی و ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمان با حضور وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به شعار سال گفت: امیدواریم که راهکارهایی برای تقویت ظرفیت‌ها و امور اجرایی استان در راستای تحقق شعار سال ارایه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بخش‌های صنعت و معدن و گردشگری را از ظرزفیت های استان دانست و بیان کرد: امیدواریم راهکارهایی در این حوزه ها پیش گرفته شود تا مشکل بیکاری و اقتصادی استان رفع شود.

امیری در بحث ذغال سنگ مشکل داریم بیان کرد: در اواخر سال ۹۵ به معاون اول رییس جمهور پیگیری کردیم که نقدینگی به این صنعت تزریق شود و اگر این امر تحقق یابد چندین هزار شغل را نجات خواهیم داد.
وی با اشاره به خشکسالی ها گفت: در استان کرمان از لحاظ آبی هیچ نقطه ای نرمال یا دچار خشکسالی خفیف نداریم و همه نقاط استان دچار خشکسالی متوسط رو به بالا دارند، به‌طوریکه ۷۴ درصد جمعیت استان دچار خشکسالی شدید و ۷ درصد جمعیت خشکسالی خیلی شدید و مابقی جمعیت استان کرمان دچار خشکسالی متوسط هستند.
نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: برای عبور استان از این خشکسالی در سال جاری به نقدینگی و مشارکت جدی نیاز داریم.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۵۴۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش کارگران در تحقق شعار سال انکار ناپذیر است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف برزگر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کلاچای با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع کارگران اظهار کرد: سخنان مقام معظم رهبری نشانگر اهمیتی است که معظم له به نقش و جایگاه کارگران در تولید و اقتصاد کشور دارد.

وی توجه به جایگاه کار و کارگر را در اسلام با اهمیت توصیف کرد و گفت: بی شک تحقق شعار سال در گرو عزم جدی جامعه کارگری امکان پذیر است.

حجت الاسلام برزگر در ادامه با اشاره به سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران به پاکستان و امضای قرارداد همکاری میان دو کشور آن را راهبردی و در راستای تأمین منافع و مصالح دو کشور همسایه دانست.

امام جمعه موقت کلاچای با اشاره به آغاز برداشت محصول برگ سبز چای و لزوم حمایت دولت از چایکاران تصریح کرد: معتقدم قیمت برگ سبز چای باید متناسب با نرخ تورم سالانه افزایش یابد.

وی اضافه کرد: این شرایط موجب می‌شود تا چایکاران با رغبت مضاعف وارد عرصه کشاورزی شوند.

حجت الاسلام برزگر همچنین در ادامه مطالبی در خصوص نهم اردیبهشت سالروز تأسیس شوراها و دوازدهم اردیبهشت هفته معلم ارائه کرد.

کد خبر 6089077

دیگر خبرها

  • الگوی عملیاتی تحقق شعار سال باید منجر به رشد تولید و خلق ثروت شود
  • آبراهه‌های چند صدساله خراسان‌شمالی تشنه برف و باران
  • ‌مهم‌ترین ‌در تحقق شعارهای سال، توجه به حمایت از تولید ملی است
  • تولید هسته‌های اولیه بذر غلات گامی برای تحقق شعار سال
  • لزوم توجه به پیوست فرهنگی و رسانه‌ای جهت اجرای شعار سال
  • کارگران نقش اصلی در تحقق شعار سال را برعهده دارند
  • نقش کارگران در تحقق شعار سال انکار ناپذیر است
  • جان دوباره تالاب جازموریان بعد ۲ سال خشکسالی
  • کدام نواحی ایران در معرض خشکسالی شدید هستند؟
  • کدام نواحی ایران در معرض خشکسالی شدید هستند؟/ کاهش ۱۱ درصدی بارش‌ها در دهه ۱۳۹۰-۱۴۰۰