Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم فوتبال خونه‌به‌خونه بابل که تست دوپینگش مثبت اعلام شده درباره محرومیت ۶ ماهه‌اش توضیحاتی ارائه کرد. ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات

محمد میری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم, درباره مثبت اعلام شدن تست دوپینگش در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال, اظهار داشت: 27 دی ‌ماه اعلام کردند که ماده‌ای ممنوعه در نمونه تست دوپینگم پیدا شده و از من خواسته شد تا از خودم دفاع کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جا دارد از اعضای کمیته دوپینگ تشکر کنم که به دفاعیت من توجه کردند و در نهایت متوجه شدند که بی‌گناه هستم و من را فقط شش ماه محروم کردند. درحالی که می‌دانید مدت محرومیت دوپینگ از دو سال تا چهار سال است. در این روز‌ها خیلی فشار‌ها را تحمل کردم، اما باید از کسانی که در این مدت در کنارم بودند، تشکر کنم.

وی با بیان اینکه «به کمیته دوپینگ ثابت شد که بی‌گناه بوده‌ام و آنها به حق رأی صادر کردند», درباره علت وجود ماده ممنوعه در نمونه‌اش توضیح داد: مثبت شدن تست دوپینگم به دلیل ناآگاهی بوده است. شما می‌دانید که همه فوتبالیست‌ها از مکمل‌های ورزشی استفاده می‌کنند، اما مثل اینکه در مکمل من مواد دیگری هم وجود داشته است. من بچه شهرستان هستم و برای اولین بار بود که از مکمل استفاده می‌کردم. سال گذشته هم تست دوپینگ دادم و اصلاً چنین چیزی نبود.

میری همچنین خاطر نشان کرد: قبل از مصرف قوطی مکمل را به پزشک تیم و دو داروخانه نشان دادم، اما روی قوطی چیزی درباره وجود ماده ممنوعه نوشته نشده بود. کمیته دوپینگ هم متوجه این موضوع شد که من ناخواسته از این مکمل استفاده کرده‌ام و مرا بخشیدند. مثل اینکه به مکمل‌ها در ایران مواد دیگری هم اضافه می‌شود. البته باشگاه‌ها در این باره مقداری کم لطفی می‌کنند و درباره مصرف مکمل‌ها به بازیکنان توضیح نمی‌دهند.

بازیکن تیم فوتبال خونه‌به‌خونه بابل با اعلام اینکه تا تیر ماه نمی‌تواند برای تیمش به میدان برود, درباره بازی این تیم مقابل استقلال تهران در فینال جام حذفی گفت: برای همین محرومیت به بازی مقابل استقلال نمی‌رسم. این بازی برای خونه‌به‌خونه بازی سختی خواهد بود. استقلال تیم متحول شده‌ای است که بازیکنان بسیار خوبی دارد. در آن سو ما هم هفت هشت بازیکن‌مان را به دلیل مصدومیت یا محرومیت در اختیار نداریم که اگر این بازیکنان حضور داشتند شرایط طور دیگری رقم می‌خورد. استقلال نباید فکر کند که در فینال بازی آسانی را در پیش دارد. ما تیمی هستیم که به استقلال خوزستان سه گل زد و گسترش فولاد را که خیلی آماده بود, 2 بر صفر شکست داد. استقلال باید بداند با تیم دست و پا بسته‌ای بازی نمی‌کند.

انتهای پیام/

R7878/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیم خونه به خونه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم خونه به خونه تیم خونه به خونه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۵۵۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ حسین حسینی کاپیتان استقلال به دلیل مصاحبه‌ای که بعد از بازی با شمس‌آذر انجام داد از سوی کمیته انضباطی یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد تا در بازی حساس برابر تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر غایب باشد.

بیشتر بخوانید: قیمت هر سهم استقلال و پرسپولیس مشخص شد

مسئولان حقوقی استقلال نسبت به این حکم کمیته انضباطی به کمیته استیناف اعتراض و نامه‌نگاری کرده‌اند تا در صورت امکان محرومیت این بازیکن باز هم به جریمه نقدی تبدیل شود.

قرار است کمیته استیناف قبل از دیدار استقلال مقابل تراکتور به اعتراض آبی‌پوشان رسیدگی کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228524 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • واکنش باخ به دوپینگ شناگران چینی
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد