Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - قائم مقام سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران از آغاز ثبت‌نام اساتید دانشگاه‌ها و سازمان‌ها و نهادها برای دریافت بن خرید کتاب خبر داد.

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از ستاد خبری و رسانه‌ای سی ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، امیرمسعود شهرام‌نیا؛ قائم مقام سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران با اشاره به زمان ثبت‌نام اساتید دانشگاه‌ها برای دریافت بن خرید کتاب گفت: اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها می‌توانند از اول تا چهارم اردیبهشت ماه نسبت به ثبت‌نام از طریق سایت www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

bon.tibf.ir اقدام کنند.
وی افزود: بن خرید کتاب اساتید و هیات علمی دانشگاه‌ها 2،500،000 هزار ریال است که 750،000 هزار ریال آن به عنوان یارانه کتاب توسط معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تامین خواهد شد و الباقی نیز توسط شخص دریافت کننده پرداخت می‌شود.
قائم مقام نمایشگاه کتاب تهران تصریح کرد: بن کارت‌های خرید کتاب فقط در مدت برگزاری نمایشگاه اعتبار خواهند داشت و نحوه ثبت‌نام در سایت به خوبی توضیح داده شده است.
شهرام‌نیا همچنین درباره مشارکت سازمان‌ها و نهادها برای دریافت بن خرید کتاب نیز گفت: بر اساس دستوالعمل صادر شده از سوی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی میزان مشارکت هر یک از سازمان‌ها و نهادها مشخص شده است. از این رو سازمان‌ها و نهادها نیز فرصت دارند از اول اردیبهشت ماه تا پایان نمایشگاه نسبت به مشارکت و دریافت بن خرید کتاب اقدام کنند.
وی ادامه داد: کار بررسی درخواست‌ها از تاریخ 3 اردیبهشت ماه خواهد بود و از تاریخ 8 اردیبهشت ماه نیز در صورت موافقت با درخواست‌ها بن‌های خرید کتاب به متقاضیان ارایه خواهد شد.
سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «نه به کتاب نخواندن» از تاریخ 12 تا 22 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.
فراهنگ **1085 ** 1418

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي نمايشگاه كتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۵۵۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تحویل غرفه‌های خودساز این دوره از نمایشگاه به ناشران از امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز شده است و برخی از ناشران کار غرفه سازی خود را آغاز کرده‌اند.

ناشرانی که غرفه سازی ندارند نیز می‌توانند از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت غرفه‌های خود را طبق نقشه مشخص شده دریافت کنند.

کد خبر 6095242 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • در بخش مجازی نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ چه خبر است؟
  • ۱۸ اردیبهشت؛ آخرین مهلت آماده‌سازی پنل مجازی‌ نمایشگاه سی‌وپنجم کتاب
  • شمارش معکوس آغاز نمایشگاه کتاب تهران و درگذشت پل آستر
  • خبر‌های «پشت صحنه»، جمعه ۱۴ اردیبهشت
  • تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد
  • آغاز تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه کتاب
  • افزایش یارانه اعتباری خرید کتاب هیات علمی، دانشجویان و طلاب
  • امسال بن خرید کتاب دانشجویان و طلاب چقدر است؟
  • میزان بن کتاب دانشجویان اعلام شد
  • سقف یارانه کتاب، امسال ۸۰۰ هزار تومان است