Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

محمدرضا پورابراهیمی در مراسم افتتاح کارخانه 60 هزار تنی فروکروم رفسنجان با سرمایه گذاری کشور چین با حضور وزیر اقتصاد و دارایی با بیان اینکه ایجاد منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان سبب توسعه منطقه خواهد شد تصریح کرد: امروز دشمنان نظام در تلاش هستند تا مسیر حرکت توسعه اقتصادی کشور را مختل کنند، اما افتتاح اینگونه پروژه های اقتصادی نشان می دهد که همچنان عزم و اراده مردم این کشور در مسیر انقلاب اسلامی و آرمان های نظام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باید همراه سرمایه‌گذارهای ایرانی و خارجی باشیم اظهار کرد: اتفاقات خوبی که در استان کرمان رقم خورده است، بدون یک ریال از بودجه عمومی کشور بوده که مسیر توسعه استان را در حال طی کردن است.

نماینده مردم کرمان و راور در خانه ملت با تاکید بر اینکه روند توسعه استان کرمان با شتاب در حال پیگیری است اظهار کرد: امروز در شمال و جنوب استان کرمان شاهد اتفاقات بسیار خوبی را با یک هماهنگی تیمی شاهد هستیم و باید صادقانه اعلام کرد که این مهم با همت استاندارکرمان و همراهی و همدلی نمایندگان مردم استان در خانه ملت و ائمه جمعه در سراسر استان صورت گرفته است.

پورابراهیمی با تاکید بر اینکه اولویت ما در استان کرمان امر توسعه است اظهار کرد: اختلافات سیاسی سم مهلک مسایل اقتصادی است و امروز جریان های سیاسی به مفهوم عمل در حوزه اجرایی و عمل در استان کرمان کنار گذاشته شده‌اند و خوشحال هستیم که این مسیر حرکت امروز مورد تایید مقام معظم رهبری، رییس جمهور و مسئولین کشوری قرار گرفته است.
 

انتهای پیام

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۵۵۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همکاری‌های تجاری در دستور کار کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی،مهرداد بذرپاش که به منظور شرکت در نشست این کمیسیون عازم ابوظبی شده است، افزود: مراودات تجاری ایران و امارات در سال گذشته ۲۵درصد افزایش یافت و در این سفر هدفگذاری‌های جدیدی با همتای اماراتی مورد توافق قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به تعداد قابل توجه پرواز‌ها میان دو کشور، گفت: توافقات متعددی در زمینه حمل و نقل هوایی در این سفر مد نظر قرار دارد.

وزیر راه و شهرسازی ادامه‌داد: بررسی مراودات مالی نیز در دستور کار این سفر قرار دارد. همچنین همکاری‌ها و فعالیت‌های بندری فی ما بین نیز جزو موارد مورد مذاکره است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعال کردن مراکز اقتصادی وداشتن مرکز هوشمند
  • دانشجویان دنیا به دفاع از مردم فلسطین قیام کردند
  • دولت عزم خود را برای بازدارندگی در عرصه اقتصادی جزم‌ کند
  • مردم تقسیم‌بندی‌های سیاسی مجلس را مشخص می‌کنند
  • دغدغه‌ام حل مسایل معیشتی و پیگیری منافع ملی و مطالبات مردم است
  • نگاه مجلس دوازدهم خارج از باندها و جناح‌های سیاسی است
  • اولویت اصلی مجلس دوازدهم مدیریت بحران گرانی باشد
  • کمیسیون اقتصادی ایران و امارات پس از ۱۰ سال برگزار شد/ پیش‌بینی افزایش تجارت به ۳۰ میلیارد دلار
  • ◄ فرصت ایران و امارات برای دستیابی به بازارهای شمال و جنوب و رونق ترانزیت
  • توسعه همکاری‌های تجاری در دستور کار کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات