Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-16@09:34:47 GMT

افزايش نيروهاي هوايي آمريکا در "افغانستان"

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۵۶۰۲۶

افزايش نيروهاي هوايي آمريکا در 'افغانستان'

خبرگزاري آريا - رسانه‌ آمريکايي اعلام کرد که 280 نفر از اعضاي گارد ملي آمريکا از کاروليناي شمالي براي حضور در ماموريت «نگهبان آزادي» به افغانستان اعزام مي‌شوند.

به گزارش گروه بين‌الملل خبرگزاري ميزان به نقل از «اي.بي.سي 11»، در حالي که اخيرا 30 نفر از نيروهاي هوايي آمريکا براي گذراندن آمادگي براي حضور در افغانستان به تگزاس منتقل شده‌اند، اکنون 280 نفر از يگان هوايي کاروليناي شمالي نيز براي گذراندن دوره آموزشي پيش از اعزام به افغانستان به اين ايالت رفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين نيروها آموزش ديده‌اند تا از بالگردهاي جنگي استفاده کنند و حمايت هوايي از نيروهاي زميني، تعمير و نگهداري و همچنين حمايت تدارکاتي نيز ارائه کنند.
اين نظاميان در آخر هفته جاري پيش از اعزام به افغانستان به پايگاه «فورت هود» تگزاس مي‌روند تا دو تا سه ماه ديگر آموزش ديده و با اقليم خاورميانه نيز آشنا شوند.
پس از اين دوره آموزشي نيز نظاميان براي دوره‌اي 9 ماهه به افغانستان اعزام مي‌شوند.
روز گذشته نيز رسانه‌هاي محلي خبر دادند که 30 نفر از اعضاي يگان هوايي گارد ملي آمريکا از ايالت «آيداهو» پيش از اعزام به افغانستان براي گذراندن دوره آموزشي به تگزاس رفته‌اند.
به نظر مي‌رسد که واشنگتن در نظر دارد تا با اعزام نيروهاي هوايي بيشتر به افغانستان حملات هوايي در اين کشور را بيش از پيش تشديد کند حال آنکه حملات هوايي آمريکا در سال گذشته در افغانستان شاهد افزايش بي‌سابقه‌اي بود.
به گفته سخنگوي ماموريت حمايت قاطع حملات هوايي آمريکا در سال 2017 بيش از دو برابر مجموع اين حملات در سال 2015 و 2016 بود.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۵۶۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام نظامی به اوکراین ارزش بررسی را دارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسکای نیوز، وزیر سابق نیروهای مسلح انگلیس معتقد است این کشور باید اعزام نیرو به اوکراین را بررسی کند.

«جیمز هیپی» وزیر نیروهای مسلح انگلیس اعلام کرد که لندن باید موضوع اعزام نیرو به اوکراین را بررسی کند.

این مقام سابق انگلیس در مصاحبه ای گفت که برخی از ایده های که ماکرون اخیراً پیشنهاد کرده است، واقعاً ارزش توجه را دارند.

هیپی در عین حال هشدار داد که این ایده باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد، زیرا مشارکت مستقیم در جنگ می تواند عواقب بدی برای انگلیس در پی داشته باشد.

وزیر سابق نیروهای مسلح انگلیس تاکید کرد: تصور می کنم شما باید بسیار مراقب باشید تا آن را به جنگ روسیه و ناتو تبدیل نکنید.

ماه گذشته، سخنگوی دفتر «ریشی سوناک» نخست وزیر انگلیس اعلام کرد که این کشور با ایده استقرار نظامی در اوکراین مخالف است.

پیش از این، امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه اعزام نیروهای غربی به اوکراین را رد نکرده بود. ماکرون بعداً با اظهار نظر در این مورد گفته بود که به طور کامل آگاهانه در مورد امکان اعزام نیروهای غربی به اوکراین صحبت کرده و سخنان خود را سنجیده و با دقت اعلام کرده است.

کد خبر 6076976

دیگر خبرها

  • تظاهرات هزاران نفر در آمریکا علیه حملات رژیم اسرائیل در غزه
  • ارتش اردن پروازهای هوایی خود را افزایش داد
  • انسجام نیروهای مسلح محاسبات دشمنان را به چالش کشید
  • حمله هوایی آمریکا و انگلیس به شمال غرب یمن
  • آمریکا : حملات ایران به اسراییل متضمن وقوع جنگی گسترده‌ تر نیست
  • بیانیه پنتاگون پس از حمله ایران به اسرائیل | حرف های مهم وزیر دفاع آمریکا درباره احتمال درگیری با ایران
  • تلفات سنگین در حمله اوکراین به نیروگاه هسته ای زاپروژیا/ لیتوانی برای جنگ با روسیه آماده می‌شود/ وضعیت وخیم ارتش اوکراین در جبهه شرقی
  • تلفات سنگین در حمله اوکراین به نیروگاه هسته ای زاپروژیا/ وضعیت وخیم ارتش اوکراین در جبهه شرقی
  • تلفات سنگین در حمله اوکراین به نیروگاه هسته ای زاپروژیا 
  • اعزام نظامی به اوکراین ارزش بررسی را دارد