Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران در نوبت عصر روز نخست شاهد رقابت هشت حافظ و قاری خواهد بود که ۶ نفر از آنها روشندل هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه سی‌و‌پنجمین دوره مسابقات بین المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران از صبح امروز جمعه آغاز به کار کرد و در نوبت عصر روز نخست هشت حافظ و قاری که 6 نفر از آنها روشندل هستند، به سوالات هیئت داوران پاسخ می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس این گزارش شرکت‌کنندگان نوبت عصر روز نخست از کشورهای عراق (حافظ روشندل)، مصر (قاری و حافظ روشندل)، فیلیپین (قاری روشندل)، الجزایر (حافظ روشندل)، چاد (قاری روشندل)، سنگال (حافظ بزرگسال) و بلغارستان (قاری بزرگسال) هستند که با حضور در جایگاه با قرائت قرعه خویش به سوالات هیئت داوران پاسخ می‌دهند.
در نوبت عصر روز نخست سی‌و‌پنجمین دوره مسابقات بین المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران همچنین حجت‌الاسلام موسوی درچه‌ای قاری افتخاری مراسم خواهد بود و گروه منتخب همخوانی اعزامی از استان اصفهان به مدیحه‌سرایی می‌پردازد.
گفتنی است در نوبت صبح روز نخست سی‌و‌پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران ۱۲شرکت کننده که سه نفر از آنها مربوط به بخش روشندلان بودند به سوالات هیئت داوران پاسخ دادند؛ شرکت‌کنندگان نوبت صبح از کشورهای بروندی، موریتانی، افغانستان (حافظ روشندل)، ایران (حافظ روشندل) ترکیه (حافظ روشندل)، کامرون، عمان، افغانستان، نیجر، الجزایر، مالزی و چین با حضور در جایگاه به سوالات هیئت داوران پاسخ دادند.
 

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان دولت مسابقات بین المللی قرآن امام حسین ع قرآن کریم روز ارتش حسن روحانی آمریکا خراسان جنوبي رژه روز ارتش رقابت های رشته قرائت روشندلان مسابقات بین المللی قرآن کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۵۶۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیضا گفت: این دوره از رقابت ها با حضور بیش از ۲۰۰ دانش آموز برگزار شد.

فرهادی افزود: در این مسابقات دانش آموزان در رشته‌های حفظ، قرائت، احکام، اذان و مداحی با هم به رقابت پرداختند.

 

دیگر خبرها

  • آغاز نوبت اول کنکور ۱۴۰۳/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا
  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی
  • رقابت ۱۶۱۸ حافظ خراسانی در آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی
  • رتبه اول خراسان رضوی در تعداد حافظ و قاری بین‌المللی
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد
  • دلنوشته قاری بین‌المللی کشورمان در پاسخ به اظهار لطف رهبر انقلاب