Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@03:39:17 GMT

برگزاری چهارمین همایش تجلیل از دانش‌آموزان ممتاز کازرونی

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۵۷۵۷۴

برگزاری چهارمین همایش تجلیل از دانش‌آموزان ممتاز کازرونی

کازرون-چهارمین سالانه همایش تجلیل از دانش‌آموزان ممتاز در باشگاه فرهنگیان کازرون برگزارشد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرآموزش و پرورش کازرون در همایش تجلیل از دانش‌آموزان ممتاز کازرون که با حضور فرهنگیان و جمعی از مسئولان محلی و پرفسور ریاضی در باشگاه فرهنگیان این شهر برگزارشد، در سخنانی اظهارداشت:افتخار می‌کنم به عنوان یک کازرونی دانش‌آموزان شهرم از میان 150 منطقه آموزشی در کشور توانستند حائز بهترین مقام شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاظم عباسی گفت: عده‌ایی از مردم این شهر به شهرهای دیگر حتی خارج از کشورمسافرت کرده‌اند اما همچنان دلشان برای کازرون می تپد. بنابراین باید فضایی  را ایجادکنیم که آنها به راحتی بتوانند اندوخته‌های خودشان را به شهر خودشان هدیه کنند.

وی بنای رصد خانه دانش آموزی در کازرون توسط پرفسور شریف ، تهیه تلسکوپ تمام الکترونیک برای این رصد خانه توسط دکتراسماعیلی کازرونی و قول همکاری و مشاوره درراستای علمی توسط پرفسورریاضی را از برکات نخبه پروری کازرون عنوان کردوافزود: جادارد از این عزیزان بخاطر اینکه به زادگاه خودشان اهمیت می دهند و اندوخته های علمی اشان را دراختیار دیگرهمشهریانشان قرار می دهند تقدیرو تشکر کنم.

مدیرآموزش و پرورش کازرون خطاب به دانش آموزان حاضر در این همایش، عاشق خود و کاربودن، ایمان به خدا، داشتن برنامه ریزی، داشتن ارزش‌های مشخص و معین، داشتن شور و انرژی در زندگی، سرلوحه قراردان محبت در زندگی و تسلط به فن ارتباطات و جذب کردن دیگران با زبان خوش و نگاه آرام را هفت ویژگی انسان‌های موفق برشمرد و اظهارامیدواری کرد که دانش‌آموزان این مرزو بوم خودشان را آراسته به این هفت ویژگی کنند.

عباسی از تلاش و کوشش معاونت آموزشی اداره آموزش و پرورش کازرون، پژوهش سرای  دانش آموزی رازی و مدیران و معاونان مدارس این شهر که نزدیک به دوماه درجهت برگزاری همایش تجلیل باشکوه  از دانش آموزان ممتاز وقت گذاشتن تقدیر و تشکر کرد.

پرفسور نعمت ریاضی در این همایش خطاب به دانش آموزان ممتاز در سخنانی گوشه ای از سختی های تحصیل دوران ابتدایی تا دبیرستان خودرا بیان کردو اظهارداشت:هیچ وقت در مواجه با سختی ‌ها پشت خالی نکردم همچنان با پشتکار برای رسیدن به اهدافم برتمام مشکلات پیروز شدم که امیدوارم شما دانش آموزان هم اینگونه عمل کنید.

وی در پایان از مدیریت آموزش و پرورش به خاطر احداث رصد خانه دانش آموزی تقدیر کرد و متذکر شد: از نظر مشاوره علمی آنچه در توان دارم کوتاهی نخواهم کرد.

در ادامه این همایش سیده مهتاب نبوی دانشجوی معلول از ناحیه دست در سخنانی خطاب به دانش آموزان گفت: برخی جاها باید مسیرمان را عوض کنیم و با خلاقیت و با انعطاف پذیری ذهنمان مسیرمان را بسازیم.

وی گفت: نقص در شکل ظاهری نیست بلکه هر انسانی دارای نقص های ظاهری و پنهانی است بنابراین بایدبا دنبال کردن نشانه ها مسیرمحیط اطراف خودرا دنبال کنیم و به آن نگاه دانشمندانه داشته باشیم.

در پایان این همایش پرفسور شریف دانش آموزان را به تلاش و کوشش و موفق شدن در وادی علم تشویق کردو افزود: انسان به ظاهر سواددار به درد جامعه نمی خوردچراکه امروزه می بینینم هرمشکلی که برای جامعه پیش می آید توسط انسان های بی سواد رقم می خورد.

وی گفت:یک نماینده شهر و یا امام جمعه و یا مسؤولی که سواد نداشته باشد مسئله ایی را از روی بی سوادی طرح می کند و شهری را بهم می ریزدو آسایش مردم را می گیرد.

در پایان این همایش با اهدا لوح تقدیر و جوایز از دانش آموزان ممتاز علمی متوسطه اول، دوم و هنرستان های شهر کازرون تقدیر بعمل آمد.

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش فارس کازرون کاظم عباسی مجله ایران مهر بوشهر کرمانشاه گرگان شهرکرد بارش باران خرم آباد شیراز بیرجند سال حمایت از کالای ایرانی خطبه های نماز جمعه مشهد کهگیلویه و بویراحمد ارتش جمهوری اسلامی ایران هفته هنر انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۵۷۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین آلاله‌های سرخ، نکوداشت روز شهدا در بافق

خواجه‌ای رئیس آموزش و پرورش بافق گفت: همزمان با روز بزرگداشت شهدا آیینی با عنوان آلاله‌های سرخ برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا برگزار شد.

او افزود: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و ما باید یاد آنها را در اذهان همه و به ویژه نسل‌های سوم و چهارم و دانش آموزان زنده نگه داریم تا همیشه پای کار انقلاب و آرمان‌های شهدا باشند.

خواجه‌ای بیان کرد: در این آیین از خادمین شهدا و ایثارگران و مدیران بنیاد شهید تجلیل کردیم.

او گفت: نمایشگاه عکس، سخنرانی، اجرای سرود دانش آموزان شاهد غدیر و رونمایی از آهنگ شهیدان وطن به خوانندگی حسین رجبی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • برگزاری امتحان شبه نهایی غیرقانونی نیست
  • برترین های کنکور و مدال آوران کونگ فو در آبدان تجلیل شدند
  • رتبه ممتاز مدارس بهمئی در برگزاری محافل انس با قرآن
  • تجلیل از برترین‌های کنکور در هشترود
  • برگزاری امتحان شبه نهایی برای دانش آموزان غیرقانونی نیست
  • برگزاری آیین شکرانه دانش‌آموزان میدان ۱۴ صفر ۲ خراسان رضوی
  • دانش آموزان قرآنی در آباده تجلیل شدند
  • برگزاری آیین آلاله‌های سرخ، نکوداشت روز شهدا در بافق
  • نخبگان علمی و المپیاد دانش‌آموزی آملی تجلیل شدند
  • نخبگان علمی و المپیاد دانش آموزی آملی تجلیل شدند