Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، روابط عمومی سازمان اورژانس کشور اعلام کرد: در تاریخ ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ طی تماس تلفنی با مرکز اطلاعات اورژانس ۱۱۵ اردکان ماموریتی مبنی بر سقوط موتورسیکلت در روستای توت اعلام شد.

اپراتور اورژانس بلافاصله یک کد آمبولانس از پایگاه چوپانان به محل حادثه اعزام می‌‌‌کند که با توجه به مسافت پایگاه تا محل حادثه زمان رسیدن آمبولانس، زمان استانداردی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بعد از رسیدن نیروهای اورژانس در صحنه، یکی از مصدومان با عصبانیت و فحاشی لگد و ضربات متعدد به سر و گردن تکنسین می‌‌زند و همراهان حاضر نیز با بی‌‌احترامی شروع به ضرب و شتم تکنسین می‌‌‌کنند. 

گفتنی است جهت احقاق حقوق تکنسین سازمان اورژانس شکایت‌های قانونی صورت گرفته است و هم اکنون فرد ضارب در بازداشتگاه به سر می‌‌برد.

سازمان اورژانس کشور ضمن تقدیر و تشکر از سعه صدر تکنسین آسیب‌‌دیده،‌ به جد پیگیر حقوق وی است. 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سازمان اورژانس کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۵۷۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، عصر دیروز طی تماس با اورژانس و به‌دنبال تصادف کامیون با تاکسی در گردنه حیران، نرسیده به هتل پارلا، روبروی رستوران ایران زمین، بلافاصله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.
۵ مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط فوریت‌های پزشکی نمین، به‌وسیله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • افزایش پایگاه‌های موتورلانس اورژانس در فارس
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • تصادف عجیب ۳ دستگاه خودرو در جاده یاسوج ـ اصفهان+فیلم