Web Analytics Made Easy - Statcounter

فابرگاس با اعتماد ونگر به یک ستاره تبدیل شد و طبیعی است که او به استادش ادای احترام کند.

طرفداری - سسک فابرگاس، هافبک اسپانیایی چلسی به خداحافظی آرسن ونگر از آرسنال واکنش نشان داد.

سرمربی فرانسوی توپچی‌ها امروز اعلام کرد که در پایان فصل پس از 22 سال حضور مستمر در این باشگاه، خداحافظی می‌کند تا فصل جدید و مبهمی از تاریخ آرسنال رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوران حضور ونگر در آرسنال با لحظات تلخ و شیرین فراوانی همراه بود اما کسی در توانایی آرسن برای تبدیل یک استعداد به یک ستاره سرشناس، تردیدی ندارد. یکی از این بازیکنان سسک فابرگاس بود که در 16 سالگی از لاماسیا به آرسنال پیوست و نهایتا با بازوبندی کاپیتانی از این تیم رفت.

فابرگاس در اینستاگرامش نوشت:

ووو. اصلا انتظارش را نداشتم. اما این، وقار و کلاس او را نشان می‌دهد. هرگز راهنمایی‌ها و حمایت‌هایش را فراموش نمی‌کنم. احساس مسئولیت و مربی‌گری او را. او از روز اول به من باور داشت و خیلی به او مدیونم. برای من او شخصیتی پدر مانند داشت که همواره مرا به سمت بهترین بودن، سوق می‌داد. آرسن، تو لایق تمام احترام و شادی‌ دنیایی. 

 

 

Wow. I never expected that but it shows the great dignity and class of the man. I will never forget his guidance and support, his tutelage and mentorship. He had faith in me from day one and I owe him a lot, he was like a father figure to me who always pushed me to be the best. Arsene, you deserve all the respect and happiness in the world. #classact

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۵۷۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک بیرانوند مصاحبه‌اش را تکذیب کرد؛ زمان بازی با تست عملکردی در زمین مشخص می شود!

نام پزشک معالج بیرانوند به خاطر یک نقل قول و یک استوری اینستاگرامی امروز چندین بار در رسانه ها مطرح شد

طرفداری | پس از انتشار مصاحبه دکتر معالج بیرانوند در یک خبرگزاری و اعلام امکان بازگشت به میادین، شاهد انتشار یک استوری متناقض از صفحه اینستاگرامی این پزشک هستیم.

متن استوری منتشر شده در صفحه اینستاگرامی پزشک معالج بیرانوند بدین شرح است:

با توجه به معاینه ای که دکتر از دست آقای بیرانوند انجام دادند، اینکه چه زمانی می توانند بازی کنند بعد از تست عملکردی ایشان در زمین مشخص می شود. هرگونه خبری غیر از این صرفا سودجویی برخی افراد را در پی دارد!

البته این احتمال وجود دارد که صحبت های این پزشک واکنش باشگاه پرسپولیس را منجر شده باشد چرا که حضور یا غیبت علیرضا بیرانوند در بازی مقابل سپاهان، نکته ای نیست که سرخ ها بخواهند رقیب اصفهانی از آن مطلع باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • واکنش میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • در «اندرونی»؛ از جمع گرم حرمسرا تا عکس اینستاگرامی فخرالتاج!
  • فابرگاس: رم - لورکوزن، دیداری است که تماشای آن را نباید از دست داد
  • پزشک بیرانوند مصاحبه‌اش را تکذیب کرد؛ زمان بازی با تست عملکردی در زمین مشخص می شود!
  • مقاومت کسب و کارهای کوچک اینستاگرامی در مقابل فیلترینگ
  • آرسن ونگر: هر تیمی می تواند به دورتموند گل بزند، چه برسد به پاری سن ژرمن!
  • تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • عکس| اولین پست اینستاگرامی سعید آقاخانی بعد از اتمام نون‌خ
  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏
  • بالاتر از آرسن ونگر؛ دستیابی میکل آرتتا به دو رکورد ویژه در دربی شمال لندن