Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@22:46:39 GMT

تیم پتانک کهگیلویه و بویراحمد نایب قهرمان کشور شد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۵۸۳۲۵

تیم پتانک کهگیلویه و بویراحمد نایب قهرمان کشور شد

یاسوج- ایرنا- رئیس هیأت بولینگ، بیلیارد و بولس کهگیلویه و بویراحمد گفت: تیم پتانک (بولس) بانوان ایلدخت این استان به مقام دوم رقابت های قهرمانی کشور دست یافت.

شاپور عنبری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دومین دوره رقابت های پتانک (بولس) قهرمانی بانوان کشور به مدت چهار روز و از 28 تا 31 فروردین امسال در شهر بوشهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: 9 تیم از سراسر کشور در این رقابت ها حضور داشتند و تیم های الماس و رؤیای آبی هر دو از استان فارس نیز عناوین اول و سوم را کسب کردند.
رئیس هیأت بولینگ، بیلیارد و بولس کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تیم های اول تا سوم این رقابت ها با امتیاز مساوی 6 و تنها با اختلاف اندک تفاضل مشخص شدند.‌
عنبری عنوان کرد: تفاضل تیم های الماس فارس، ایلدخت کهگیلویه و بویراحمد و رؤیای آبی فارس به ترتیب 44، 42 و 40 بوده است.
وی ابراز داشت: اعضای تیم پتانک بانوان کهگیلویه و بویراحمد در این رقابت ها شامل آزاده قشقایی و الهام داودوندی به عنوان بازیکن و فرخنده باشتی زاده به عنوان سرپرست بود.
کهگیلویه و بویراحمد حدود 50 هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف دارد.
7535/6110

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش پتانك رقابت هاي كشوري كهگيلويه و بويراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۵۸۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان گفت: این المیپاد با حضور ۳۳ استان و ۱۳۵ کوهنورد در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
رسول چراغ سحر افزود: هدف از برگزاری این المپیاد که با همکاری هیات کوهنوردی استان برگزار خواهد شد، ارتقای سلامت روحی و جسمی کارکنان وصعود به قله قلم واقع در شهرستان دنا است.
وی زمان صعود کوهنوردان را بامداد ۱۲ اردیبهشت اعلام کرد و ادامه داد: مراسم اختتامیه این المپیاد روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت با حضور مدیران کشوری و استانی سازمان تأمین اجتماعی برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • پایان لیگ برتر کانوپولو بانوان با قهرمانی تیم اصفهان خروشان
  • سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور