Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ياسوج- ايرنا- شهردار مادوان گفت: افزون بر 22 ميليارد ريال طرح عمراني و خدماتي در زمينه هاي مختلف در اين شهر در حال اجراست که عمليات اجرايي بخش عمده اي از آنها نيز نيمه نخست امسال به پايان مي رسد.

داريوش جهانبخش روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: مهمترين اين طرح ها شامل آسفالت و بهسازي خيابان ها و معابر عمومي با اعتبار 2 ميليارد و 500 ميليون ريال، ساخت کانال دفع آب‌ هاي سطحي با اعتبار پنج ميليارد ريال، تکميل ساختمان آتش نشاني با سرمايه گذاري پنج ميليارد ريال و لکه گيري، جدول ‌گذاري و رفع چاله خيابان ها و کوچه ها با اعتبار 6 ميليارد و 200 ميليون ريال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي يکي از نيازهاي ضروري و کمبودهاي محسوس در شهر مادوان بويراحمد را نبود فضاي سبز و مکان هاي فرهنگي و تفريحي مناسب دانست و افزود: با هماهنگي هاي انجام شده زميني به مساحت 70 هکتار براي ساخت پارک تفريحي توسط اداره کل منابع طبيعي و آبخيزداري کهگيلويه و بويراحمد به شهرداري مادوان واگذار شده است.
شهردار مادوان بيان کرد: طراحي و مطالعات اوليه اين پارک توسط مشاور و با اعتبار 2 ميليارد و 500 ميليون ريال در حال انجام است.
جهانبخش عنوان کرد: از طريق سازمان همياري شهرداري هاي کهگيلويه و بويراحمد نيز 20 ميليارد ريال تسهيلات براي آغاز عمليات اجرايي اين پارک پيش بيني شده است.
وي با اشاره به کمبود امکانات و مشکلات زيرساختي مادوان، ابراز داشت: اختلاف افکني هاي بين بخشي و سنگ اندازي برخي دستگاه هاي اجرايي و متوليان امر طي سال هاي گذشته در توسعه نيافتگي و بروز بحران هاي اين شهر دخيل بوده است.
جهانبخش گفت: هنوز اراده و عزمي براي بازنگري مجدد اجراي طرح هادي آن زمان شهر مادوان توسط متوليان امر به ويژه بنياد مسکن انقلاب اسلامي انجام نشده است.
وي اظهار داشت: انتظار مي رود که معاونت عمراني و دفتر فني استانداري کهگيلويه وبويراحمد نسبت به تعيين تکليف اين موضوع و بازنگري اجراي طرح هادي شهر مادوان اقدام کنند.
جهانبخش نامشخص بودن حريم جاده ارتباطي ياسوج - اصفهان، نبود شبکه جمع آوري آب هاي سطحي، نبود نمايندگي دستگاه هاي اجرايي و اختلال در شبکه تلفن همراه را از ديگر مشکلات شهر مادوان اعلام کرد.
وي افزود: کمبود فضاهاي فرهنگي از جمله مسجد و توزيع نامناسب برخي امکانات رفاهي و خدماتي نيز از مشکلات موجود شهر مادوان است.
جهانبخش بيان کرد: بر اساس ارزيابي هاي انجام شده افزون بر 50 درصد جمعيت دانش آموزي و ساکنان روزانه ياسوج مردمي هستند که از منطقه مادوان و روستاهاي اقماري به دليل نبود امکانات به سمت اين شهر سرازير مي شوند.
طبق مطالعات انجام شده افزون بر 77 هزار نفر از جمعيت 713 هزار نفري کهگيلويه و بويراحمد در حاشيه شهرهاي ياسوج و دوگنبدان زندگي مي‌ کنند که آسيب هاي اجتماعي متعددي براي اين شهرها ايجاد کرده است.
افزون بر 45 هزار نفر از اين جمعيت در مناطق حاشيه اي و پيراموني ياسوج سکونت دارند.
3016/6110
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۵۸۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از جریمه پنج میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج خبر داد و گفت: طبق قانون با متخلفان برخورد می‌کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سیدحمزه لقمانی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پرونده قاچاق هشت هزار لیتر گازوئیل به ارزش 2 میلیارد ریال در شعبه سوم بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق و کالا و ارز تعزیرات حکومتی مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد رسیدگی شد.

وی با اشاره به اینکه مأموران سازمان اطلاعات فراجا محموله سوخت قاچاق را از یک دستگاه خودروی تک کشنده کشف و گزارش این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند، عنوان کرد: شعبه به دلیل ارائه ندادن مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز، علاوه بر ضبط سوخت قاچاق، متهم را به پرداخت 5 میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

وصول جریمه سنگین قصاب گرانفروش

وی همچنین از وصول جریمه بیش از یک میلیارد ریالی و اجرای حکم یک واحد قصابی به دلیل دریافت وجه اضافه از مشتریان خبر داد و افزود: پرونده یک واحد صنف قصابی به دلیل گرانفروشی در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی یاسوج بررسی شد که شعبه با بررسی و شواهد و مستندات پرونده و با احراز تخلف علاوه بر نصب پارچه بر سر درب واحد، متهم را به پرداخت یک میلیارد و 650 میلیون ریال محکم کرد.

لقمانی خاطرنشان کرد: با قطعیت رای صادره پرونده تخلف به اجرای احکام تعزیرات یاسوج ارجاع و با وصول جریمه مختومه شدو واقعیت امر بازرسان سازمان جهاد کشاورزی در بازرسی از واحدهای صنفی گوشت و پروتئین این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی یاسوج ارسال کردند.

وی با تأکید بر اینکه پایش بازار و پیشگیری از تخلفات اقتصادی در اولویت بوده و بدون هیچ گونه اغماضی در این زمینه ورود می‌کنیم، تصریح کرد: گشت مشترک تعزیرات با حضور میدانی روسای شعب و همراهی و بازرسان دستگاه‌های نظارتی بازار شامل سازمان صمت، اتاق اصناف، بسیج اصناف، صدا و سیما، نیروی انتظامی و اتحادیه‌ها با هدف پیشگیری از تخلفات احتمالی و برای رفاه حال مردم به صورت مستمر انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول
  • سخنگوی وزارت خارجه : معاهده حقابه ایران و افغانستان در حال اجراست
  • پرونده قاچاق ۸۰۰۰ لیتر گازوئیل در دادگستری یاسوج رسیدگی شد
  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش
  • اختتامیه جشنواره هنر انقلاب در یاسوج
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • تصاویر سد شاه قاسم یاسوج
  • ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند
  • تجمع دانشجویان یاسوج در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا