Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@21:13:48 GMT

استاندارقم: جانبازان اسوه های صبر و ایثار هستند

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۵۸۵۶۹

استاندارقم: جانبازان اسوه های صبر و ایثار هستند

قم- ایرنا- استاندار قم با صدور پیامی به مناسبت روز جانباز، جانبازان را اسوه های صبر و ایثار، سروقامتان همیشه جاوید و شاهدان زنده دانست.

سیدمهدی صادقی در پیام خود که عصر جمعه نسخه ای از آن دراختیار ایرنا قرار گرفت آورده است: دفاع مقدس، تجلی عزت و پایداری ایرانیان، درخشان ترین صفحات تاریخ این سرزمین و کتاب پر افتخار روایتگر شکوه مقاومت و ایستادگی عزتمندانه در برابر متجاوزان، که به پشتوانه فرهنگ غنی ایثار و شهادت و از خود گذشتگی، به دست آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این پیام حاکیست: نامگذاری چهارم شعبان المعظم بنام «روز جانباز» یادآور رشادت ها و فداکاری های جانبازان و ایثارگرانی است که با تأسی از غیور مرد دشت کربلا، بزرگ آموزگار ادب و وفا و اسوه و الگوی بی بدیل شجاعت و مردانگی حضرت ابوالفضل العباس(ع)، در راه عزت و عظمت اسلام و دفاع از میهن، ردای پر افتخار جانبازی بر تن کرده و مایه افتخار و سند سربلندی ملت بزرگ ایران شدند.
در ادامه پیام آمده است: جانبازان، اسوه های صبر و ایثار، سروقامتان همیشه جاوید و شاهدان زنده که مشیت الهی بر آن قرار گرفت تا از قافله شهدا جا مانده و روایتگر خاطرات ایثار و شهادت و تجلی عینی نسل سرخ استقامت و پایمردی باشند.
استاندار قم در پیام خود تاکید کرده است: اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن ایران اسلامی و ارج نهادن به مجاهدت های رزمندگان و مجاهدان سنگر دفاع از دین، فرارسیدن میلاد با سعادت علمدار عرصه ایثار و فداکاری، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز را به تمامی جانبازان معزز به ویژه جانبازان محترم استان مقدس قم تبریک و تهنیت عرض نموده از درگاه ایزد منان سلامتی، بهروزی و شکیبایی همه جانبازان عزیز و خانواده های محترمشان را مسألت دارم.
7404/ 6133/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي استاندار قم روز جانباز پيام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۵۸۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه ۱۱ مقاله در همایش علمی «اسوه حسنه» در مرکز گلستان

این همایش از سری برنامه‌های سومین جشنواره علمی فرهنگی و هنری امامت و مهدویت است.

مبانی و مفاهیم بنیادی، منابع حکمرانی متعالی و موضوعات اقتصاد، سیاست، مسئله زن، فرهنگ و رسانه، حقوق دادرسی، تحکیم خانواده، علم و فناوری در حکمرانی متعالی، از جمله محور‌های این همایش علمی یک روزه است.

۱۵۰ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده بود که امروز ۱۱ مقاله به صورت سخنرانی و پوستر ارائه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • وزیر دفاع یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • ارائه ۱۱ مقاله در همایش علمی «اسوه حسنه» در مرکز گلستان
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد