Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@22:19:45 GMT

ادای احترام سرمربی چلسی به آرسن ونگر

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۵۸۶۳۰

ادای احترام سرمربی چلسی به آرسن ونگر

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی چلسی معتقد است ونگر تاثیر زیادی در دنیای فوتبال داشته است.

 

به گزارش "ورزش سه"، ونگر امروز اعلام کرد در پایان فصل از آرسنال جدا خواهد شد و کونته نیز مانند دیگران به ستایش این سرمربی فرانسوی پرداخته است.

 

خداحافظی ونگر از آزسنال: "ونگر نه تنها از سوی هواداران آرسنال بلکه از سوی تمام جهان فوتبال مستحق احترام زیادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در مورد یکی از بهترین سرمربیان در جهان با رزومه ای فوق العاده ای عالی صحبت می کنیم. در آینده ادامه حضور یک سرمربی برای مدت ها در یک باشگاه بسیار دشوار خواهد بود.

 

 

در گذشته، شما می توانستید یک داستان مانند ونگر یا داستان فرگوسن داشته باشید اما حالا شما باید در امروز زندگی کنید. ونگر یکی از مربیانی بود که تاثیر زیادی در فوتبال داشته است.

 

ماندن در یک تیم برای چنین مدت طولانی آسان نیست و برای خودم تصور اینکه 22 سال در یک تیم باقی بمانم بسیار دشوار است زیرا باید شرایطی  مناسب را احساس کنید تا به مدت زمان طولانی با یک باشگاه کار کنید."

 

امکان کسب سهمیه: "فاصله زیادی بین ما و تاتنهام وجود دارد زیرا تنها 5 بازی باقیمانده و ما 4 امتیاز از حریف عقب هستیم. کسب سهمیه برای چلسی به نتایج دیگر بستگی دارد اما در عین حال ما باید سعی کنیم 3 امتیاز همه بازی ها را کسب کنیم.

 

ما باید انگیزه زیادی برای پایان دادن به فصل به بهترین شکل ممکن داشته باشیم. ما این فرصت را داریم که در ومبلی بازی کرده در برابر ساوتهمپتون به پیروزی برسیم تا برای دومین بار متوالی به فینال راه یابیم."

آرسن ونگر (سرمربی) چلسی آنتونیو کونته (سرمربی) آرسنال

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۵۸۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوچتینو: من هم با پوستکوعلو به سوئد می روم

سرمربی چلسی هم دوست دارد آنژ پوستکوعلو را در سوئد همراهی کند. 

طرفداری | آنژ پوستکوعلو این فصل بارها از VAR لیگ برتر انگلیس انتقاد کرده است. او امروز در کنفرانس مطبوعاتی گفت که می خواهد فصل آینده به لیگ سوئد برود، لیگی که استفاده از VAR را رد کرده است. 

در کنفرانس مطبوعاتی سرمربی چلسی از مائوریسیو پوچتینو پرسیده شد که آیا دوست دارد به پوستکوعلو ملحق شود و او گفت:

شاید بروم، چرا که نه؟

پوچتینو ادامه داد:  

اولین بازی فصل ما در آنجا واقعا خاص بود. این جدال همیشه احساسی است، اما من نمی توانم احساساتم نسبت به تاتنهام را پنهان کنم. احساسی همیشه دخیل هستند زیرا زمانی که با تیم سابق خود روبرو می شوید، تیمی که در آن سابقه خوبی داشته اید، چنین شرایطی پیش می آید. اما همانطور که قبلا به شما گفتم، 90 دقیقه پیش رو داریم و می خواهیم برنده از زمین خارج شویم.

سرمربی چلسی افزود: 

پوستکوعلو امید را به باشگاه و هواداران تاتنهام بازگرداند. آنها فوتبال بسیار خوبی بازی می کنند. همیشه وقتی در یک کشور جدید شروع به کار می کنید، چالش بزرگی پیش رویتان قرار دارد. با این حال همچنان فکر می کنم او کار فوق العاده ای انجام می دهد. بازی مقابل تاتنهام در اوایل فصل سخت بود زیرا آنها خیلی خوب شروع کردند. ما به کمی شانس نیاز داشتیم. خیلی چیزها به نفع ما شد. امیدوارم فردا هم اتفاقات مثبت به سود ما رقم بخورند چون برای ما سه امتیاز واقعا مهم است.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • ادای احترام زیبای طرفداران پاری سن ژرمن به لیدر فقید هواداران دورتموند / عکس
  • پوچتینو: من هم با پوستکوعلو به سوئد می روم
  • ادای احترام وینیسیوس به کروس پس از پاس گل محشر ستاره رئال مادرید / عکس
  • ادای احترام معلمان و دانش آموزان قم به شهید آیت‌الله مطهری
  • ناپولی برای استخدام کونته دچار تردید شد
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه
  • آرسن ونگر: هر تیمی می تواند به دورتموند گل بزند، چه برسد به پاری سن ژرمن!
  • شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد