Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-05-03@16:03:07 GMT

استقبال بی‌نظیر از گوشی جدید شیائومی

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۵۸۷۲۷

استقبال بی‌نظیر از گوشی جدید شیائومی

ایتنا - ​​​​​​​شیائومی اعلام کرده که بیش از یک میلیون نفر برای خرید گوشی هوشمند گیمینگ (مخصوص بازی) این شرکت نام‌نویسی کرده‌اند.
گوشی هوشمند بلک شارک (black shark) شیائومی که چندی پیش رونمایی و معرفی شد، حالا به نظر می رسد طرفداران زیادی در سراسر جهان را می خواهد به خود جذب کند.
به گزارش ایتنا از ایسنا، شرکت سازنده این گوشی گیمینگ، شیائومی، به تازگی در گزارشی اعلام کرده است که بالغ بر یک میلیون نفر برای خریداری و دریافت این گوشی ثبت نام کرده اند و انتظار می رود که سهم قابل توجهی از بازار گوشی های هوشمند مخصوص بازی را به خود اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عرضه این گوشی که در ماه‌های آینده انجام خواهد شد، تاکنون در مرحله پیش از عرضه به بازار از استقبال بی نظیری از سوی کاربران و طرفداران بازی های موبایلی برخوردار و بهره مند شده است.
شیائومی بلک شارک که ارزان ترین گوشی هوشمندی است که به پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام مجهز است، احتمالا با برچسب قیمتی ۳۸۵ دلار به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.
بر اساس گفته های تحلیلگران، این گوشی با توجه به مشخصات فنی که داراست، گزینه ایده آلی برای کاربران بازی های موبایلی به شنار خواهد آمد.
این گوشی همچنین به یک باتری با ظرفیت ۴ هزار میلی آمپر ساعت مجهز شده که تجربه متفاوت و قدرتمندی را برای بازی بازهای حرفه ای به ارمغان خواهد آورد.

منبع: ايتنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۵۸۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم

بیشتر از ۶۰ هزار هوادار پرسپولیس و سپاهان برای تماشای الکلاسیکوی فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند و الکلاسیکوی فوتبال ایران را در حضور تماشاگران برگزار خواهند کرد.

باتوجه به نتیجه‌ای که در تقابل تراکتور تبریز و استقلال تهران در بازی امروز به‌دست آمد، حالا هواداران پرسپولیس امیدوار هستند با نمایش درخشان شاگردان اوسمار وی را بتوانند در پایان بازی مقابل سپاهان جشن پیروزی برپا کنند و به صدر جدول برسند.

هواداران تیم فوتبال سپاهان اصفهان هم که تعدادشان به بیشتر از هزار نفر می‌رسد در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده‌اند و طبیعتاً علاقه‌مند هستند که طلایی‌پوشان نصف‌جهان علی‌رغم نتایج نه‌چندان خوب‌شان در هفته‌های گذشته در برابر پرسپولیس صاحب پیروزی شوند و مانند سال قبل با دست‌پر تهران را از بازی با پرسپولیس ترک کنند.

طرفداران قرمزهای پایتخت قبل از شروع بازی الکلاسیکو با استفاده از فلش‌های موبایل‌های‌شان نورافشانی جالبی را روی سکوهای ورزشگاه آزادی به‌نمایش گذاشتند و تقریباً برای حمایت از پرسپولیس حضور بیشتر از ۶۰ هزار نفری دارند.

کد خبر 749852

دیگر خبرها

  • غرق در نوستالژی؛ بهترین بازی‌های PlayStation 2
  • گوشی ویوو Y38 5G عرضه شد
  • ستاره دورتموند در اروپا نظیر ندارد! (عکس)
  • ویسی: فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • ویسی:فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • وضعیت مبلغان کشور در ماه رمضان از زبان مدیرکل تبلیغ عمومی/ استقبال بی‌نظیر «تبلیغ اولی‌ها»
  • گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده عرضه می‌شود
  • مانیتور شیائومی ردمی G27Q 2025 با چه قیمتی عرضه می‌شود؟
  • هواداری که بازیکنان از او درخواست سلفی دارند!