Web Analytics Made Easy - Statcounter

در فاصله دو هفته تا رویارویی با رقیب اماراتی در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا پیراهن رقیب پرسپولیس به برزیل رسید تا سرو صدای زیادی در رسانه های این کشور به راه بیاندازد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با مشخص شدن تیم های برتر لیگ قهرمانان آسیا در مرحله گروهی برنامه پلی آف این بازی ها برای رسیدن به جمع هشت تیم برتر قاره اعلام شد که طی آن پرسپولیس باید به مصاف الجزیره امارات برود تا با عبور از سد عنکبوت های سفید ابوظبی دومین حضور متوالی در جمع برترین های قاره را تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فاصله دو هفته تا این بازی یک از طرفداران متمول باشگاه اماراتی در اقدامی جالب توجه پیراهن این تیم با امضای تمام بازیکنان را به برزیل برد تا تقدیم ریکاردو اولیویرا مهاجم سرشناس برزیلی این روزهای باشگاه آتلتیکومینیرو کند، بازیکنی که سابقه بازی برای الجزیره را در سال های گذشته دارد و اتفاقا یکی از محبوب ترین بازیکنان خارجی در میان طرفداران این باشگاه نیز هست.

این اقدام طرفدار متمول الجزیره به شدت در میان رسانه های برزیلی بازتاب داشت تا پیراهن رقیب پرسپولیس در پلی آف آسیا به یکی از سوژه های حاشیه ای در محافل فوتبالی برزیل تبدیل شود. تیم های الجزیره و پرسپولیس طی روزهای ۱۷ و ۲۴ اردیبهشت ماه در ابوظبی و تهران به مصاف هم خواهند رفت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا الجزیره امارات ریکاردو اولیویرا آتلتیکومینیرو پرسپولیس آتلتیکومینیرو الجزیره امارات پرسپولیس ریکاردو اولیویرا لیگ قهرمانان آسیا محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر بارسلونا تیم ملی فوتبال ایران پرسپولیس تهران استقلال تهران تیم پرسپولیس مهدی طارمی رونالدو لیگ قهرمانان آسیا فوتبال باشگاه پرسپولیس تراکتورسازی فوتبال جهان علی کریمی برانکو یورو 2016

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۵۸۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب

به گزارش خبرنگار مهر تیم فوتبال استقلال تهران در پایان دیدار برابر ذوب آهن توانست با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسیده و دوباره صدر را از آن خود کند. اتفاقات بعد از این دیدار را می خوانید:

* بعد از پایان سوت بازی، بازیکنان و کادر فنی به همراه هواداران سرود قهرمانی سر دادند.

*ماشاریپف که زننده گل اول استقلال بود به سمت هواداران رفت و با بوسیدن پیراهن استقلال، شادی این برد را با آنان تقسیم کرد.

* تمامی اعضای کادر فنی، بازیکنان را در آغوش گرفته و از آنان بابت تلاش بیش از اندازه شان تشکر کردند. بازیکنان استقلال در پایان این دیدار دور افتخار زده و به ابراز احساسات هواداران پاسخ دادند.

* با اینکه دقایق زیادی از پایان بازی گذشته بود هواداران استقلال، ورزشگاه را ترک نکرده و همچنان غرق در شادی بودند.

* جواد نکونام به سمت دو جانباز که همیشه کنار زمین، تیم را تشوق می کنند رفت و هر دو را در آغوش گرفت.

* هوداران استقلال با شعار «ما به اینها نمی بازیم» به دیگر تیم ها نشان دادند که استقلال بازنده این دیدار نخواهد بود.

کد خبر 6098799

دیگر خبرها

  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره / تراکتور به جاده آسیا برگشت
  • اوسمار: به خاطر دوستانم در برزیل ناراحتم اما از برد پرسپولیس خوشحالم
  • سرنوشت قهرمانی به هیچ عنوان دست استقلال نیست | پرسپولیس با استرس رقیب جام را می گیرد
  • دروازه‌بان شمس‌آذر رقیب جدی گلرهای ملی‌پوش! (عکس)
  • خاکپو: این ضربه سر تقدیم به پسرم
  • بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین
  • کلهر: استقلال یا پرسپولیس محتاط بازی کنند قهرمانی را از دست می‌دهند/ تیم نکونام از نظر مهره ضعیف‌تر از رقیب است
  • مشتری جدی برای پیراهن خاص پرسپولیس (عکس)
  • کلهر: احتیاط استقلال یا پرسپولیس محتاط بازی کنند قهرمانی را از دست می دهند/ تیم نکونام از نظر مهره ضعیف تر از رقیب است