Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-06@19:27:17 GMT

سپاه در زمره برترین نیروهای نظامی جهان است

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۵۹۰۳۴

سپاه در زمره برترین نیروهای نظامی جهان است

سردار ولی الله نانواکناری در گفت وگو با جام جم آنلاین پیرامون روز پاسدار با اشاره به وقوع حوادث غیر مترقبه و نقش پاسداران انقلاب اسلامی و آمادگی آنها در بحث امداد و نجات آسیب دیدگان گفت: در زلزله اخیر کرمانشاه سپاه پاسداران در کنار برادران ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطره بسیار شیرینی را در ذهن مردم آسیب دیده و غیور کرمانشاه خلق نموده و با خدمت رسانی مثال زدنی نزد جامعه و مردم ماندگارتر از گذشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموریت های یک پاسدار مشخصا به حوزه نظامی گری خلاصه نمی شود و رسالت او در گام اول حفظ و صیانت از آرمان های امام و انقلاب و منافع مردم در داخل و خارج از کشور است. فراموش نکنیم عده کثیری از پاسداران ما در دهه شصت بارها هدف ترور نیروهای ضد انقلاب قرار گرفتند و خالصانه در راه حفاظت از توده مردم و شخصیت های سیاسی جان خود را فدا کردند اما هیچگاه از دیگر اهداف خود همچون امور فرهنگی و جهادی و سازندگی کشورمان غافل نشدند. البته امروز هم قدرت بازدارندگی و مستشاری سپاه پاسداران در برابر تروریسم و داعش بر عهدی پوشیده نیست.

این نماینده مجلس بعنوان کارشناس ارشد حوزه دفاع مقدس تاکید کرد: امروز سپاه که بدنه اصلی آن را پاسداران دلیر تشکیل می دهند نقش محوری و بی بدیلی همچون عملیات والفجر 8 با یا فاطمه الزهرا ارتش عراق را با همکاری ارتشیان غیور در اروندرود بشدت غافلگیر کردند که این اقدام در دنیا بی نظیر و زبان زد است. بعلاوه بلافاصله پس از این عملیات ما شاهد هستیم برادران ما در عملیات کربلای 1 با رمز یا ابوالفضل العباس رخدادهای میدانی بسیار خوبی با حمله گسترده در منطقه مهران به عراق به نفع جبهه حق علیه باطل رقم زدند که باز هم در دنیا زبان تحلیل گران نظامی شد.

وی در خصوص آمادگی رزمی پاسداران انقلاب اسلامی در دوران پس از جنگ تحمیلی خاطر نشان کرد: امروز این آمادگی به گونه‌ای است توانسته سپاه را در زمره نیروهای نظامی برتر در جهان قرار دهد. اتفاقا دشمنی هایی که بیگانگان و دشمنان ما در این برهه حساس از منطقه به سپاه و مقوله پاسداری به نا حق روا می دارند بیانگر آن است که امروز این شجره طیبه انقلاب اسلامی در بالاترین سطح از آمادگی دفاعی و رزمی خود قرار دارد.

نانواکناری فلسفه پاسداری را رمز پویایی انقلاب و ماندگاری ارزش‌ها‌ی این گفتمان اسلامی دانست و گفت: پایداری در راه اهداف و حفظ دستاوردهای انقلاب از صفات بارز پاسداری است و پاسداران را بر آن اصل متعهد نموده تا در صیانت از رسالت خود، قدمی عقب نگذاشته و با اراده راسخ به ماموریت ها و وظایف محوله خود در راستای منافع مردم و نظام گام بردارند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سپاه انقلاب نیروی نظامی دفاع مقدس سپاه در زمره برترین نیروهای نظامی جهان است

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۵۹۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی کل سپاه، مراسم گرامی‌داشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس سرلشکر محمدرضا زاهدی و همراهان در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق برگزار می شود.

این مراسم با سخنرانی سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حضور خانواده معظم شهدا، مقامات کشوری و لشکری و آحاد مردم شریف تهران فردا سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۰ صبح در حسینیه شهدای بسیج، واقع در بزرگراه بسیج مستضعفین خیابان شهید رحیمی برگزار می‌شود.

در جنایت حمله موشکی هواپیماهای رژیم صهیونیستی در ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، سرداران رشید مدافع حرم سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی‌رحیمی از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و ۵ تن از مستشاران و افسران همراه آنان به نام های حسین امان‌اللهی، سیدمهدی جلالتی، محسن صداقت، علی آقابابایی و سیدعباس صالحی روزبهانی به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903388

دیگر خبرها

  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • متلاشی شدن چند تیم تروریستی در استان کرمان طی سال گذشته
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان