Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی چلسی معتقد است ونگر تاثیر زیادی در دنیای فوتبال داشته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ونگر امروز اعلام کرد در پایان فصل از آرسنال جدا خواهد شد و کونته نیز مانند دیگران به ستایش این سرمربی فرانسوی پرداخته است.

کونته درباره خداحافظی ونگر از آرسنال گفت:

“ونگر نه تنها از سوی هواداران آرسنال بلکه از سوی تمام جهان فوتبال مستحق احترام زیادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در مورد یکی از بهترین سرمربیان در جهان با رزومه ای فوق العاده عالی صحبت می کنیم. در آینده ادامه حضور یک سرمربی برای مدت ها در یک باشگاه بسیار دشوار خواهد بود.

در گذشته، شما می توانستید یک داستان مانند ونگر یا داستان فرگوسن داشته باشید اما حالا شما باید در امروز زندگی کنید. ونگر یکی از مربیانی بود که تاثیر زیادی در فوتبال داشته است.

ماندن در یک تیم برای چنین مدت طولانی آسان نیست و برای خودم تصور اینکه ۲۲ سال در یک تیم باقی بمانم بسیار دشوار است زیرا باید شرایطی مناسب را احساس کنید تا به مدت زمان طولانی با یک باشگاه کار کنید.”

کونته درباره امکان کسب سهمیه گفت:

“فاصله زیادی بین ما و تاتنهام وجود دارد زیرا تنها ۵ بازی باقیمانده و ما ۴ امتیاز از حریف عقب هستیم. کسب سهمیه برای چلسی به نتایج دیگر تیم ها بستگی دارد اما در عین حال ما باید سعی کنیم ۳ امتیاز همه بازی ها را کسب کنیم.

ما باید انگیزه زیادی برای پایان دادن به فصل به بهترین شکل ممکن داشته باشیم. ما این فرصت را داریم که در ومبلی بازی کرده در برابر ساوتهمپتون به پیروزی برسیم تا برای دومین بار متوالی به فینال راه یابیم.”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: خداحافظی ونگر از آرسنال آرسن ونگر آنتونیو کونته باشگاه چلسی خداحافظی ونگر از آرسنال سرمربی آرسنال سرمربی ایتالیایی چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۵۹۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گربه سیاه و سپاهان؛ این نبرد، تمام نمی‌شود

به گزارش همشهری‌آنلاین، جدال ۲تیم سپاهان و ملوان در این سالیان تبدیل به یک نبرد کلاسیک و جذاب شده است.

ملوان فصل گذشته با مساوی غیرمنتظره‌ای که در اصفهان از سپاهان گرفت، باعث قهرمانی پرسپولیس شد و جام را از کف طلایی‌پوشان ربود. آنها در بازی رفت امسال هم برتری‌شان را در خانه سپاهان تکرار کردند تا رسما به گربه‌سیاه تیم اصفهانی تبدیل شوند. ملوان که یکی از بهترین فصول خود را پشت سر می‌گذارد، در مسابقه برگشت نیز از حریف پیش افتاد اما در ادامه ۲گل خورد و باخت.

حالا اما با قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌حذفی، ۲تیم دوباره به هم خورده‌اند؛ مسابقه‌ای به میزبانی سپاهان که قطعا یک حذف‌شده خواهد داشت و فصل جدیدی از رویارویی این ۲تیم ریشه‌دار فوتبال ایران به شمار می‌آید. ببینیم این بار چه می‌شود.

کد خبر 848623 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه ملوان بندر انزلی جام حذفی فوتبال باشگاه سپاهان

دیگر خبرها

  • با یک روز استراحت بیشتر فینال را به اسپانیا نمی‌باختیم
  • هلند میزبان آینده‌نگرترین محله جهان
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • گربه سیاه و سپاهان؛ این نبرد، تمام نمی‌شود
  • ر ادیو تمام قد به احترام معلمان ایستاده
  • تراکتور در جام‌حذفی مقابل ما فقط زیر توپ زد / بازی مقابل نساجی انتهای‌جدولی سخت است
  • ناپولی برای استخدام کونته دچار تردید شد
  • رحیم‌پور ازغدی: یهودی‌ها اصلا تمام شدند | در آمریکا می‌گفتند «مارگ بار اسرائیل» +فیلم
  • کونته کاری می‌کند که در زمین پرواز کنید
  • زورآزمایی JAC با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن ۲۰۲۴