Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@03:07:10 GMT

امتناع بازیگر زن هالیوود از شرکت در مراسم «نوبل یهودی»

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۵۹۵۸۸

امتناع بازیگر زن هالیوود از شرکت در مراسم «نوبل یهودی»

بازیگر آمریکایی-اسرائیلی هالیوود در واکنش به حوادث اخیر در فلسطین اشغالی و اقدامات سرکوب گرانه رژیم اشغالگر قدس، گفته است حاضر به شرکت در مراسم دریافت جایزه «نوبل یهودی» نیست.

به گزارش مشرق، بازیگر سینمای هالیوود اعلام کرد که در مراسم دریافت جایزه «نوبل یهودی» شرکت نخواهد کرد.

مؤسسه «جنسیس پرایز» که متولی اعطای این جایزه است امروز (جمعه) اعلام کرد که خانم «ناتالی پورتمن» قصد دارد از شرکت در مراسم دریافت جایزه نویل یهودی که قرار است در فلسطین اشغالی برگزار شود، امتناع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

برنامه بازیگران زن علیه فساد در سینما

 مؤسسه مذکور به نقل از مدیر برنامه‌های این بازیگر آمریکایی اسرائیلی اعلام کرده است که او (مدیر برنامه‌های پورتمن) «گفته است که حوادث اخیر اسرائیل به شدت او را آزرده خاطر کرده و و از مشارکت در هر رویدادی در اسرائیل احساس راحتی نمی‌کند».

به نوشته روزنامه صهیونیستی «هاآرتص»، این بازیگر سینمای هالیوود همچنین گفته است که «نمی‌تواند در این مراسم شرکت کند».

مؤسسه جنسیس در بیانیه‌ای که در واکنش به این اقدام پورتمن منتشر کرده، اعلام کرده است: «تنظیم کنندگان این مراسم بیم آن دارند که تصمیم پورتمن منجر به سیاسی کردن اقدام خیرخواهانه آن‌ها شود».

با این حال منبعی در این مؤسسه به روزنامه هاآرتض رژیم صهیونیستی گفته است، پورتمن قصد ندارد جایزه نقدی یک میلیون دلاری این مؤسسه را بازگرداند و تصمیم گرفته‌ است آن را برای کار خیری در نظر بگیرد.

جایزه یک میلیون دلاری مؤسسه «جنسیس پرایز» که از آن به عنوان نوبل یهودی یاد می‌شود، هر ساله به یهودی‌هایی اعطا می‌شود که در حوزه فعالیت خود دستاوردهای مهمی داشته‌ باشند.

اخیر رژیم صهیونیستی در واکنش به راهپیمایی‌های بزرگ بازگشت که از سوی فلسطینیان ساکن منطقه غزه با هدف تأکید به سرزمین‌های اشغالی خود ترتیب داده شده، اقدام به شلیک علیه آن‌ها کرده است.

نظامیان صهیونیست با شلیک به معترضان فلسطینی طی نزدیک به 3 هفته، 35 نفر را شهید کرده و بیش از 5 هزار نفر را زخمی کرده‌اند.

اعتراضات فلسطینی‌ها بعد از آنکه دولت آمریکا شهر قدس را پایتخت رژیم اشغالگر صهیونیستی معرفی کرد شدت یافته است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۵۹۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جایزه جوانی جمعیت استان بوشهر برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، رقیه زنگنه نژاد صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در دو سطح ملی و استانی در هفت محور خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و مؤسسات خصوصی، مدیران و نخبگان خبر داد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر با اشاره به اجرای ماده ۱۹ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت: اعطای جایزه ویژه جوانی جمعیت در محورهای تأثیرگذار و با دو حالت تقاضامحور و کشف محور در راستای تحقق اهداف قانون و اثر بخشی بر رشد ازدواج و فرزند آوری در جامعه در سطح ملی توسط ستاد ملی جمعیت و در سطح استانی توسط ستاد جوانی جمعیت استان انجام خواهد شد.

زنگنه نژاد خاطر نشان کرد: از جمله اهداف اهدای جایزه جوانی جمعیت، معرفی دستاوردها و ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی و گروه‌های مردمی، بسترسازی مناسب برای هم افزایی و تبادل اندیشه در میان جامعه نخبگانی و برنامه ریزی برای ظرفیت‌های موجود و خلق فرصت‌های جدید برای رسیدن به موالید و ازدواج مطلوب در جامعه است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر با تاکید بر اهمیت نقش مؤثر رسانه‌ها در آفرینش تولیدات رسانه‌ای و هنری افزود: در رویداد استانی جایزه جوانی جمعیت در بخش رسانه، اولویت معرفی رسانه‌های بومی و محلی فعال در عرصه جوانی جمعیت است.

زنگنه نژاد با اشاره به امکان شرکت همزمان متقاضیان در هر ۲ سطح استانی و ملی یادآور شد: مهلت ثبت‌نام در سطح ملی تا ۱۵ اردیبهشت ماه تمدید شده و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق وبگاه رویداد به نشانی اعلام شده در این رویداد شرکت کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و دبیر ستاد جوانی جمعیت مهلت شرکت در رویداد جایزه جوانی جمعیت در سطح استانی را تا تاریخ ۲۰ اردیبهشت اعلام کرد و افزود: متقاضیان عرصه‌های مختلف از طریق پیام رسان و با مراجعه یا تماس با دبیرخانه استانی می‌توانند در رویداد استانی شرکت کنند.

کد خبر 6094798

دیگر خبرها

  • برندگان اسکار ایتالیا معرفی شدند/ «من کاپیتان» درخشید
  • پرده تزویر از چهره مدعیان دروغین آزادی بیان برافتاده است
  • توسعه تعریف «یهودستیزی» در آمریکا چه خطراتی دارد؟
  • تنفر جهانی از اسرائیل و صهیونیزم یا یهودی ستیزی؟
  • مریل استریپ نخل طلای افتخاری جشنواره کن را دریافت می‌کند
  • حضور ملی پوشان المپیکی شمشیربازی در جایزه بزرگ سئول
  • حضور شمشیربازان المپیکی در جایزه بزرگ سئول
  • اعطای بسته حمایتی یک میلیارد تومانی به ۱۰۰ استاد منتخب شاگردپرور
  • دومین جایزه جوانی جمعیت استان بوشهر برگزار می شود
  • نحوه استفاده از جایزه شیخ مفید برای استادان شاگردپرور