Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در واکنش به تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، گفت: این تهدیدات قدرت و حضور ما را در مرز‌های غزه بیشتر می‌کند. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به گزارش پایگاه خبری المیادین، اسماعیل هنیه افزود: آماده طوفان انسانی در همه مرز‌های فلسطین در داخل و خارج از اراضی اشغالی باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین گفت: راهپیمایی بزرگ بازگشت و شکست محاصره غزه از مرحله بازدارندگی عبور کرده و هیچکس نمی‌تواند مانع از خواست فرزندان ما شود.
پیش‌تر «یسرائیل کاتز» وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی تهدید کرده بود، درصورت هرگونه تحرکات نیرو‌های مقاومت ضدنظامیان این رژیم، اسرائیل طرح ترور رهبران حماس را در غزه ازسرخواهد گرفت.
امروز (جمعه) تظاهرات بزرگ بازگشت در مرز غزه و سرزمین‌های اشغالی در چهارمین هفته متوالی برگزار شد.
تاکنون ده‌ها فلسطینی در اعترضات غزه شهید و بیش از سه هزار تن دیگر زخمی شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۶۰۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیأت مذاکره‌کننده تل‌آویو در حال بررسی پاسخ حماس است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که هیأت مذاکره‌کننده رژیم صهیونیستی پاسخ جنبش مقاومت اسلامی فلسطین به طرح پیشنهادی آتش‌بس را از میانجیگران دریافت کرده است.

این رسانه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که هیأت مذاکره‌کننده رژیم صهیونیستی در حال بررسی پاسخ حماس برای واکنش رسمی به آن است.

گفتنی است کمی پیش‌تر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد که با طرح پیشنهادیِ آتش‌بسی که از سوی میانجیگران مصری و قطری ارائه‌شده موافقت کرده است.

جنبش حماس اعلام کرد که «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، موافقت این جنبش با طرح پیشنهادی آتش‌بس در نوار غزه را به «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» نخست‌وزیر قطر و «عباس کامل» وزیر اطلاعات مصر اعلام کرده است.

کد خبر 6098722

دیگر خبرها

  • هیأت مذاکره‌کننده تل‌آویو در حال بررسی پاسخ حماس است
  • قدرت‌نمایی مقاومت بحرین و پیام‌های آن برای منطقه
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • قدرت‌نمایی مقاومت بحرین و پیام‌های آن برای منطقه
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین حزب‌الله
  • بشار اسد: موضع سوریه در مورد فلسطین تغییر نکرده است
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • حماس: برای توافق درباره آتش‌بس و تبادل اسرا به قاهره می‌رویم
  • حزب‌الله لبنان یک پایگاه صهیونیستی را هدف قرار داد