Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@17:13:10 GMT

یک کشته و سه مجروح در دو حادثه رانندگی

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۶۰۰۵۹

یک کشته و سه مجروح در دو حادثه رانندگی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  سروان هوشنگ کاظمی فرمانده پلیس راه زرند-یزد گفت:در ساعت ۹ صبح امروز جمعه یک دستگاه خودرو پراید با دو سرنشین از زرند به سمت کوهبنان در حرکت بود به یک دستگاه پراید با ۵ سرنشین که از سمت مقابل در حرکت بود در حوالی روستای طالقانی بشدت برخورد و در این حادثه هر دو راننده‌های وسایل نقلیه بشدت مجروح و به بیمارستان زرند انتقال یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علت وقوع حادثه انحراف به چپ پراید که از رفسنجان به طرف کوهبنان در حرکت بود اعلام شد.

فرمانده پلیس راه زرند یزد گفت: در حادثه دوم که حدود ۱ ونیم ساعت بعد در همین محور روی داد. یک دستگاه خودرو سواری با دو سرنشین (زن و شوهر) از مشهد به طرف زرند در حرکت بود در ۱ کیلومتری پلیس راه با یک دستگاه تانکر آبرسانی به شدت برخورد و در این حادثه راننده سواری در دم جان خود را از دست داد و سرنشین آن بشدت مجروح و به بیمارستان زرند انتقال یافت علت وقوع این حادثه عدم رعایت فاصله طولی از جانب سواری اعلام شد.

وی از رانندگان خواست هنگام رانندگی مقررات راهنمایی را رعایت و با سرعت مطمعنه تردد نمایند تا شاهد اینگونه حوادث دلخراش نباشیم.
انتهای پیام/ح

دو حادثه تصادف در یک محور مواصلاتی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تصادف رانندگی اخبارحوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۶۰۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه جنگی/ تمام ۹ سرنشین کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه‌ای روستایی در شمال این کشور، به کشته شدن تمام ۹ سرنشین آن منجر شد.

براساس بیانیه‌ای که ارتش کلمبیا منتشر کرده است، بالگرد MI-۱۷ ساخت روسیه در مسیر تحویل تجهیزات به سربازان در منطقه «سانتا روسا دل سور» واقع در بخش بولیوار در ساحل کارائیب، دچار سانحه شد و سقوط کرد.

این منطقه به‌تازگی صحنه درگیری سازمان چریکی ارتش آزادی‌بخش ملی و باند قاچاق مواد مخدر موسوم به «قبیله خلیج» بوده است. این باند یکی از سازمان‌های تبهکاری قدرتمند در کلمبیا محسوب می‌شود و گفته می‌شود که حدود ۶ هزار نیروی مسلح در اختیار دارد.

به گفته ارتش کلمبیا، این بالگرد در حال انجام عملیات معمول، ناگهان ارتباط خود را با پایگاه از دست داد و در نتیجه عملیات امدادونجات آغاز شد. علت این سانحه هنوز مشخص نشده است. ارتش آن را حادثه توصیف کرده است هرچند برخی مظنون به مشکلی فنی هستند.

کد خبر 6092768

دیگر خبرها

  • یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان
  • دو کشته و زخمی در سانحه رانندگی محور زرند به رفسنجان
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه جنگی/ تمام ۹ سرنشین کشته شدند
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران