Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@00:13:24 GMT

آتش‌سوزی در نیزارهای نوار مرزی اروند

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۶۰۴۲۵

آتش‌سوزی در نیزارهای نوار مرزی اروند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛عزیز ساعدی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه خرمشهر با اشاره به آتش‌سوزی در نیزارهای نوار مرزی اروند، گفت: این حریق از محل یادمان علقمه به طول دو کیلومتر امتداد داشت.

وی با بیان اینکه آتش‌نشان‌های شهرداری خرمشهر و مینوشهر و هنگ مرزی از لحظه‌ اول حادثه با حضور در منطقه اقدام به اطفای حریق کردند، افزود: هنگامی که آتش در نیزار شدت گرفت، کشتی‌های آتش‌نشان بندر وارد منطقه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری خرمشهر با اشاره به اینکه این حادثه خسارت مالی و جانی نداشته است، گفت: آتش با تلاش مأموران آتش‌نشانی مهار شد، البته یک گروه به‌صورت آماده‌باش در منطقه همچنان باقی مانده است تا اگر وزش باد موجب شلعه‌ور شدن دوباره آتش شود، اقدامات لازم را انجام دهد.

 امروز آتش‌سوزی گسترده‌ای در نیزارهای نوار مرزی اروند از محل یادمان علقمه تا کشتی‌سازی شهید موسوی به وقوع پیوسته بود که بنابر اعلام سازمان آتش‌نشانی شهرستان خرمشهر نیزارهایی به طول حدود 2 کیلومتر در عرض ۱۵۰ متر در نوار مرزی اروند در محدوده این آتش‌سوزی قرار داشت.

از همان ساعات اولیه نیروهای آتش‌نشانی از طریق راه‌های خاکی و آبی به وسیله شناورهای مخصوص اقدام به اطفای حریق کردند.

انتهای پیام/د

مهار آتش‌سوزی نیزارها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۶۰۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، سر آتشیار علیرضا رحیمی اظهار کرد: حریق پشت بام منزل واقع در تقاطع فرهنگ و جلال آل احمد در ساعت ۱۵:۳۵ دقیقه ظهر امروز به سامانه تلفنی ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله همکاران از ایستگاه های ۲۲ و ۳۳ به محل اعزام شدند.

رئیس ایستگاه ۵ آتش نشانی مشهد افزود: آتش نشانان در کوتاه ترین زمان ممکن این حریق را کنترل و اطفا کردند اما کاوش به علت حجم لوازم موجود در محل طولانی شد.

طبق گفته وی علت این حادثه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • کنکوری های اروند در حال رقابت با یکدیگر
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره شهادت یک آتش‌نشان