Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@03:20:28 GMT

نیاز ۸۰ درصد مردم یمن به کمک‌های بشر دوستانه

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۶۰۴۹۰

نیاز ۸۰ درصد مردم یمن به کمک‌های بشر دوستانه

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، بر اساس اعلام گزارش‌های سازمان ملل، بیش از 80 درصد از مردم یمن به کمک های بشردوستانه نیاز دارند.

بر این اساس، کمک های بین المللی نیز نمی تواند نیازهای ضروری 22 میلیون یمنی را پاسخگو باشد. محاصره هوایی و دریایی ائتلاف متجاوز سعودی و جلوگیری از ورودکشتی های تجاری، 8 میلیون یمنی را با قحطی روبرو کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان جهانی غذا نیز در ماه فقط یک بار، یک کیسه آرد و یک گالن روغن به هر خانواده 13 نفره می دهد. مردم یمن از کمبود کمک های غذائی این سازمانها شکایت دارند.

براساس گزارش‌های بین المللی، بیش از 22 میلیون یمنی به شدت به این کمک ها نیاز دارند. شمار زیادی از جنگ زده ها و آوارگان منتظر نوبت خود برای دریافت غذا از این مرکز هستند. محاصره یمن و بستن ورودی های کشور موجب افزایش یافتن شمار نیازمندان شده به گونه ای که حدود یک میلیون و پانصد هزار که بیشترشان کودک هستند از سوء تغذیه شدید رنج می برند.

انتهای پیام/

هشت میلیون یمنی در معرض قحطی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یمن عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۶۰۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار آلمان به رژیم صهیونیستی درباره «یورش گسترده» به رفح

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، آلمان در اقدامی لفظی و عوام فریبانه به اشغالگران قدس درباره «یورش گسترده» به رفح هشدار داده و خواستار بازگشایی مجدد گذرگاه‌ های مرزی با نوار غزه شد.

آنالنا بائربوک، وزیر امور خارجه آلمان در این خصوص خاطرنشان کرد که نزدیک به یک میلیون آواره فلسطینی که در رفح پناه گرفته اند و جایی برای رفتن ندارند.

وزیر امور خارجه آلمان بدون اینکه از کمک های پیدا و پنهان کشورش به رژیم صهیونیستی نام ببرد، ادامه داد: من نسبت به یورش گسترده به رفح هشدار می دهم. یک میلیون نفر نمی توانند در هوا ناپدید شوند. آنها نیاز به محفاظت دارند.

وی افزود: آنها فورا به کمک های بشردوستانه مستمر نیاز دارند. برای دستیابی به این هدف، گذرگاه‌ های مرزی رفح و کرم شالوم باید فورا بازگشایی شوند.

به گزارش آناتولی، با وجود اعلام روز دوشنبه حماس مبنی بر پذیرش پیشنهاد مصر و قطر برای آتش بس، رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تصمیم گرفته است تا حمله به رفح را ادامه دهد.

کد خبر 6099745

دیگر خبرها

  • هشدار آلمان به رژیم صهیونیستی درباره «یورش گسترده» به رفح
  • بیش از ۸۰ درصد نیاز ناوگان دریایی در داخل تأمین می‌شود/تمام دریانوردان ایرانی هستند
  • بیش از ۸۰ درصد نیاز ناوگان دریایی در داخل تأمین می‌شود
  • بازی دوستانه تیم فوتبال جوانان با هوادار تهران
  • نیاز مناطق سیل‌زده بلوچستان به ماشین‌آلات سنگین
  • حملات توپخانه‌ای ارتش عربستان به سوی شهروندان یمنی | ۱۰ یمنی زخمی‌ شدند
  • زخمی‌ شدن ۱۰ یمنی در حملات ساعات گذشته ارتش عربستان
  • زخمی‌شدن ۱۰ یمنی در حملات ساعات گذشته ارتش عربستان
  • سالانه ۱۸۰ هزارتن پنبه مورد نیاز صنعت نساجی کل کشور است
  • هدر رفت آب در اردستان ۳ درصد کاهش یافت