Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@20:49:48 GMT

تداوم راه شهدا به خدمت خالصانه است

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۶۰۷۳۴

تداوم راه شهدا به خدمت خالصانه است

مشهد- ایرنا- استاندار خراسان رضوی گفت: تداوم راه شهدا به خدمت خالصانه به نظام، جامعه و مردم است و ما هم تلاش می کنیم دنباله رو راه شهدا باشیم.

به گزارش ایرنا علیرضا رشیدیان جمعه شب در مراسم جشنی که به مناسبت روز جانباز در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد، افزود: خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران بر خلاف تصور جامعه که گمان دارند از رفاه برخوردارند، دچار مشکلات بسیاری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه جانبازان قطع نخاع، شیمیایی و اعصاب و روان با سختی زندگی می کنند اما با غیرت و وفاداری نسبت به ارزشها، زندگی خود را می گذرانند، افزود: هر چه قدر که کارهای دنیایی و اجرایی برای اینها انجام دهیم کارهای بزرگ و رشادت آنها را نمی توانیم پاسخ دهیم.
وی ادامه داد: مشکل بیکاری و تامین مسکن از جمله مسائلی است که جوانان خانواده شهدا و ایثارگران هم با آن رو به رو هستند و با برنامه ریزی به دنبال حل این مسائل هستیم.
وی اظهار کرد: امیدواریم با همکاری بنیاد شهید و بخشهای اقتصادی بتوانیم کارهای ویژه ای برای فرزندان شهدا و جانبازان انجام دهیم زیرا با شناخت مزیت ها در حوزه خدمات، صنعت و کشاورزی می توان ظرفیتهای مختلفی را شناسایی و به منظور ایجاد اشتغال از آنها استفاده کرد.
در این جشن که با حضور جمعی از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی و شهردار مشهد برگزار شد از شماری از خانواده های این عزیزان قدردانی شد.
7507/5132

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي عليرضا رشيديان روز جانباز مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۶۰۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی وضعیت خانواده های شهدای اتباع خراسان رضوی

نشست مشترک مدیرکل امور اتباع و مهاجرین استانداری خراسان رضوی و مشاور استاندار در امور ایثارگران صبح امروز سه شنبه چهارم اردیبهشت 1403 در محل این اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی، حسین شرافتی در این نشست بر ضرورت نگاه ویژه به وضعیت خانواده های معزز شهدا و ایثارگران و مدافعین حرم تیپ فاطمیون جامعه اتباع و مهاجرین خراسان رضوی تأکید نمود و بیان داشت ساماندهی این گروه از اتباع در اولویت کاری این اداره کل قرار دارد.

وی با اشاره به در دستور کار بودن مستمر بازدید، سرکشی و تکریم خانواده های شهدا  و ایثارگران اتباع توسط این اداره کل، خاطر نشان ساخت: مطابق با سیاستهای راهبردی سازمان ملی مهاجرت طرحها و برنامه های مختلفی جهت رسیدگی و ساماندهی خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران اتباع و مهاجرین خارجی کشور تدوین و به مرحله اجرا رسیده است.

امیرالله شمقدری نیز در این نشست ضمن قدردانی از خدمات اداره کل امور اتباع و مهاجرین خراسان رضوی در قبال خانواده های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران اتباع و مهاجرین استان بر ضرورت ادامه روند خدمت صادقانه و بشردوستانه به ایشان تأکید نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • ساماندهی وضعیت خانواده های شهدای اتباع خراسان رضوی
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • اکثر پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • اکثریت پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند