Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@12:38:52 GMT

موتورسواران برتر معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۶۰۹۵۵

موتورسواران برتر معرفی شدند

رضا نیک زاد، دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  گفت: رقابت های انتخابی موتور کراس استان کرمان برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور با حضور 25 شرکت کننده از شهرستان های کرمان، رفسنجان، بم و شهربابک در پیست موتور کراس صاحب الزمان کرمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این رقابت ها در 6 کلاس برگزار شد، افزود: در پایان، در کلاس ۶۵ سی سی، پویا دهنوی و ابولفضل اسدی به ترتیب بر سکوهای اول و دوم ایستادند.

نیک زاد تصریح کرد: در کلاس ۱۵۰ سی سی نوجوانان نیز پوریا ثابتی و امیر حسین علی بیگی اول و دوم شدند.

وی یادآور شد: در کلاس ۲۵۰ سی سی جوانان هم محسن نادری و آیین صنعتی جوان عناوین اول و دوم را از آن خود کردند.

نیک زاد گفت: در کلاس ۴۵۰ سی سی بزرگسالان نیز سینا باقدم و صالح برخوردار مقام های اول و دوم را کسب کردند.

وی افزود: در کلاس ۲۵۰ سی سی پیشکسوتان نیز شهرام سیف الدینی اول شد و در کلاس ۴۵۰ سی سی پیشکسوتان منصور صنعتی جوانان و عباس پور محمدی در جایگاه های اول و دوم قرار گرفتند.

نیک زاد با اشاره به اینکه منتخبان به مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور اعزام می شوند، تصریح کرد: مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور 14 اردیبهشت جاری به میزبانی تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/ب

پایان مسابقات انتخابی موتور کراس در کرمان

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی موتور کراس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۶۰۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، برترین‌های هنر انقلاب اسلامی در استان خوزستان ویژه سال ۱۴۰۲ در آئینی با حضور خانواده شهدا، مسئولان و فعالان عرصه فرهنگ و هنر معرفی شدند.

از سوی هیأت داوران متشکل از مسئولان و کارشناسانی خبره، برترین‌های هنر انقلاب در خوزستان در سال ۱۴۰۲ و همچنین چهره و هسته سال این عرصه انتخاب شدند.

در این مراسم «حجت الاسلام آرش نیک نژاد» هنرمند نقاش خوزستانی و مبدع سبک تداعی به عنوان چهره هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب و معرفی شد.

همچنین «علی اکبر فلاحیان» سرپرست گروه سرود زهرائیون به عنوان هسته برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد.

در بخش ادبیات پایداری هنرمند نویسنده» علی هاجری»، «حسین گلچین» و «بهنام کاوه» در رشته نمایش، «علی زارعی رضایی» در رشته شعر و در هنرهای تصویری «اُمید مدحج» و «سید مهدی ابطحی» در بخش دفاع مقدس و مصطفی محسنی برنده جایزه ویژه وعده صادق در بخش گرافیک؛ به عنوان شایسته‌های تقدیر هنر انقلاب استان خوزستان معرفی شدند.

پخش مستند به» رنگ جاودانگی» که گزارشی از برخی فعالیت‌های هنری شاخص استان خوزستان به شمار می‌آمد، سخنرانی علیرضا سمیعی پژوهشگر هنر انقلاب اسلامی، شعر خوانی حجت الله کفشیری، اجرای سرود حیدر علی حزباوی با موضوع وعده صادق و تجلیل از تعدادی از خانواده‌های معزز شهدا و همچنین خانواده مرحوم حاج احمد یلالی به عنوان پیشکسوت ادبیات پایداری آبادان و خرمشهر از دیگر بخش‌های این آئین بود.

کد خبر 6090505

دیگر خبرها

  • از جی کلاس برقی تا تغییر نام مدل های بنز
  • 2 خودرو جدید کرمان موتور (+عکس )
  • قیمت 2 خودرو جدید کرمان موتور اعلام شد (عکس)
  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • (تصاویر) این ۲ خودروی جدید امسال وارد بازار ایران می‌شوند
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • روایت دردناک امدادگران از صحنه های تصادفات موتورسواران + ویدئو
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد