Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم‌های ملی‌ جودو گفت: افرادی که بدون سند و مدرک از جودوکاران انتقاد می‌کنند کارشناس  نیستند.

محمدرضا رودکی مدیر تیم‌های ملی‌ جودو در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا درباره نتایج تیم‌ملی‌جودو در چهار گرندپری در سال 2018 گفت: «تاکنون چهار گرندپری در سال 2018 در رشته جودو برگزار شده است که ما در مسابقات گرندپری گرجستان و آنتالیا با توجه به برنامه‌ریزی که داشتیم از نخبگان جودو در اوزان محتلف استفاده کردیم و خدا را شکر با توجه به نتایجی که برخی جودوکاران به دست آوردند باعث شد رنکینگشان ارتقا پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی گفت: «‌باتوجه به اینکه مسابقات گرندپری به صورت فشرده برگزار می‌شود از همین روی همه تیم‌ها با آمادگی کامل حضور ندارند البته کشورهایی همچون ژاپن، آلمان برزیل که بوجه کلانی دارند و برای هر مسابقه چندین تیم اعزام می‌کنند اما ما متاسفانه این شرایط را نداریم البته خدا را شکر از زمانی که درخشان مسئولیت فدراسیون را برعهده گرفته است هزینه های ما به شدت کاهش پیدا کرده است که خودش یک امتیاز ویژه محسوب می‌شود. در هر حال ما براساس داشته هایمان جودوکاران را به مسابقات اعزام می کنیم، جودوکارانی مانند محجوب، ملایی، بریمانلو و خجسته در این چند وقت اخیر شرایط خیلی خوبی داشتند و توانستند رنکینگشان را ارتقا دهند. البته جودوکارانی مانند محجوب و ملایی شرایط ویژه‌ای دارند و از بهترین ها دنیا هستند و کسانی بودند که از گذشته هم در اردوی تیم ملی حضور داشتند اما به هر حال تلاش فدراسیون هم باعث شد آنها حفظ شود، همانطور که می دانید واقعا جودو در یک مقطعی در ورطه نابودی بود و به قدری اسیر حواشی ها شده بود که از هدف اصلی اش دور شده بود.»

رودکی در پاسخ به اینکه تیم‌ملی بر روی تک ستاره تکیه کرده است،‌اظهار کرد: «در همین چند وقت اخیر جودوکاران موفقی همچون بریمانلو و خجسته و حتی رشنونژاد به تیم ملی وارد شدند هرچند که البته رشنونژاد به دلیل مشکلات مالی که برای او پیش آمد تصمیم گرفت از ایران برود. اما در هر حال ما در فدراسیون جودو علاوه بر حفظ جودوکاران قدیمی و جذب نیروهای جوان شرایط را سر و سامان دادیم.نباید یادمان برود که واقعا شرایط در جودو خیلی بهم ریخته و آشفته بود و حالا با نظم و ترتیب اوضاع سر و سامان گرفته است.ضمن اینکه جودو رشته دیربازدهی است و زمان می‌برد تا در این رشته نتیجه مورد نظر را به دست بیاوریم. در حال حاضر ما برای یک سال آینده برنامه ریزی کردیم و می‌دانیم برای چه مسابقاتی چه نفراتی اعزام شوند. هم اکنون اردوی تیم نوجوانان و جوانان و همچنین بزرگسالان و بانوان در حال برگزاری است و شرایط خوب پیش می رود. نتایجی هم که در هر مسابقه به دست آمده برای ما راضی کننده بوده و قطعا می دانیم با این برنامه ریزی‌ها در سال های آتی بهتر از این هم خواهیم شد.»

مدیر تیم‌های ملی در پاسخ به اینکه چرا آندره که یکی از مربیان شناخته شده است و مربی چندین قهرمان المپیک است در کشور ما به عنوان سرمربی انتخاب نشده است؛ گفت:«در این که آندره یکی از مربیان شناخته شده جودوی ایران است که کارنامه قابل قبولی هم دارد شکی نیست. او در راس فدراسیون ازبکستان بوده و باتوجه به تغییراتی که در کادرفنی ازبکستان به وجود آمد پیشنهاد ایران را قبول کرد وگرنه با فدراسیون کشورش کار می کرد. در هر حال باتوجه به تجربه ای که ما از سال های گذشته داریم مربیان بزرگی در رشته جودو به ایران آمده بودند اما متاسفانه گاهی اوقات به دلیل عدم مدیریت درست نتیجه نگرفتیم البته در این میان افرادی دیگری هم بودند که بدون هیچ کارنامه درخشانی مدیریت تیم ملی را برعهده گرفتند که سرانجام باعث شکست و ناکامی شد.از همین روی ما در جذب آندره به همه موارد توجه کردیم و بیشتر تجربه او برای ما ارزشمند بود و از همین روی با این مربی قرارداد یک ساله بستیم.»

رودکی در پاسخ به اینکه منصوری در تیم ملی خوب نتیجه نگرفته است و بهتر نیست آندره که مربی قهرمانان المپیک بوده و حالا که در تیم ملی است، امور را برعهده بگیرد،عنوان کرد: «کادرفنی از نظر دانش علم روز و مربیگری چیزی کم ندارند. در کل دنیا معدود مربیانی داریم که قهرمانان را به خوبی از نظر فنی و تکنیکی بتواند آنالیز کند خدا را شکر منصوری که هم اکنون هدایت تیم ملی را برعهده دارد این ویژگی را دارد او در بحث برنامه نویسی برای جودوکاران بسیار کارکشته است و اتفاقا برنامه هایی که او برای جودوکاران می نویسد ما با مربیان فدراسیون جهانی چک می‌کنیم و آنها هم تاکید می‌کنند که این برنامه‌ها درست نگارش شده‌اند. آن چیزی که برای ما در کادرفنی اهمیت دارد تجربه بین المللی و به ثمر رسیدن یک ورزشکار برای المپیک و کسب مدال باارزشمند آن رقابت هاست و از همین روی از حالا با جذب آندره و برنامه مشترکی که او با منصوری دارد در راه این موفقیت قدم گذاشتیم.»

مدیر تیم‌های ملی در پاسخ به اینکه گفته می شود آندره هنوز تجربیاتش را در اختیار جودوکاران نگذاشته است؛ عنوان کرد:«معمولا هر شخصی که وارد یک کشور دیگر می شود کمی زمان می برد تا با افراد ارتباط برقرار کند. آندره هم از این قاعده مستثنی نیست اما ما همه امور را زیر نظر داریم و با هدف رسیدن به موفقیت کارها را انجام می دهیم و به طور حتم تا چند وقت دیگر همه چیز خیلی خوب تر از حالا پیش می رود و هیچ مشکلی هم وجود نداشته باشد.»

رودکی در پایان به کسانی که از عملکرد جودوکاران انتقاد می کنند؛‌گفت: «‌کسانی که بدون سند و مدرک از جودوکاران انتقاد می‌کنند کارشناس نیستند. در سال‌های گذشته وضعیت جودو به گونه‌ای بود که کم و بیش به مدال می رسیدند ولی حالا ما در هر مسابقه‌ای یکی دو مدال داریم و از طرفی رنکینگ آنها ارتقا پیدا کرده است.در گذشته جودوکاران زیادی نداشتیم اما حالا چندین نیروی جوان به این تیم ترزیق شده است. از آن طرف ما ورزشکاران قدیمی داریم که البته سرمایه گذاری بر روی آنها از گذشته بود اما به هر روی ما الان آنها را حفظ کردیم و رنکینگشان را از گذشته تا به امروز مقایسه کنید و کاملا متوجه می شوید که جودو در مسیر پبشرفت قرار گرفته است.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۶۱۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور امروز به بنیان دیزل برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان حمید مطهری که در مقابل استقلال به نتیجه تساوی بدون گل رسیدند، برای حفظ جایگاه چهارمی خود باید فولاد را شکست بدهند.

آنها پس از یک جلسه ریکاوری و استراحت، امروز در کمپ بنیان دیزل تمرین خود را برگزار خواهند کرد و این در حالی است که تنها دو جلسه تمرینی را برای دیدار حساس با فولاد در پیش خواهند داشت.

نکته مهم در مورد تمرین تراکتور این است که محمد عسگری آنالیز تیم حریف را نیز آماده کرده و بازیکنان تراکتور پس از بازبینی این آنالیز باید براساس دستورات کادرفنی در زمین تمرین کار خود را دنبال کنند.

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های مسابقات کاتا جودو بانوان استان همدان
  • تراکتور امروز به بنیان دیزل برمی‌گردد
  • ببینید | انتقاد پیمان یوسفی از روند برکناری علی خطیر و خوشحالی مربی استقلال از این خبر روی آنتن زنده تلویزیون!
  • انتقاد تند ستاره سابق از مدیران بایرن: شما چه‌کاره هستید!
  • مشکلات جودوکاران پارالمپیکی در حال بررسی است
  • معرفی تیم‌های جام جهانی فوتسال/ تیم ملی ایران درمیان غول های دنیا
  • دولت نتانیاهو در حال سقوط است/ نیروهای حماس به مقاومت خود ادامه دهند
  • رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر
  • شهرداری اصفهان بهترین مشتری دانش‌بنیان‌ها است/نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان مسئله‌محور باشد
  • ۳ تا تکنیکی که با آن در طول خواب می‌توانید حافظه تان را تقویت کنید (فیلم)