Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، گفت: در تابستان سال جاری چهارمین دوره طرح ملی «رحله» به‌همت این مؤسسه و همکاری و همیاری سازمان‌ها و مؤسسات در نقاط مختلف کشور برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه بیش از 40 مرکز در نقاط مختلف کشورمان جهت میزبانی این طرح اعلام آمادگی کرده‌اند، زمان آغاز نام‌نویسی در این دوره از طرح را 5 اردیبهشت‌ماه جاری اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاهسونی ادامه داد: علاوه بر این‌ها ثبت‌نام در مراکز شبانه‌روزی حفظ تخصصی کل قرآن کریم در یک‌سال ویژه آقایان و مراکز روزانه حفظ کل قرآن کریم طی دو سال ویژه بانوان نیز از این تاریخ آغاز می‌شود.
عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشورمان با یادآوری اینکه طرح ملی رحله طی دو ماه از ایام تابستان اجرا می‌شود، گفت: در این طرح قرآن‌آموزان طی این مدت به‌صورت شبانه‌روزی به حفظ جزء 30 و سوره بقره خواهند پرداخت.
وی با یادآوری اینکه در سال‌های گذشته زمان آغاز نام‌نویسی این طرح‌ها از اول اردیبهشت‌ماه بوده است، گفت: امسال به دلیل ایجاد برخی از تغییرات در سامانه ثبت‌نام و ارتقای کیفی آن، زمان نام‌نویسی به تعویق افتاد.
شاهسونی با بیان اینکه آخرین مهلت ثبت‌نام  در این طرح‌ها تا پایان اردیبهشت‌ماه است اما در صورت لزوم ممکن است این زمان تمدید هم شود که در این صورت اطلاع‌رسانی خواهد شد، گفت: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) به نشانی www.beytolahzan.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۶۱۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی

  به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر طرح ملی قرآنی حفظ نور کشور گفت:"اعظم السادات برغمدی" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این که دبیرخانه طرح ملی تلاوت قرآن کریم در مشهد دایر است افزود: همه دختران ۱۴ تا ۲۴ سال می‌توانند در این طرح شرکت کنند و از آموزش‌های ویژه بهره‌مند شوند.   وی ادامه داد: کار ثبت نام از دختران تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری ادامه دارد و علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام به تارنمای طرح ملی قرآن حفظ نور https://beitnarjes.ir/Article/Single/۴۸ مراجعه کنند.   مدیرطرح ملی قرآنی حفظ نور کشور گفت: تربیت نسل جوان، تربیت نسل قرآنی مهدوی، کمک به خواسته رهبری در خصوص تربیت حافظ قرآنی و انتقال فرهنگ قرآنی به خانواده ها از جمله اهداف این طرح است.   برغمدی افزود: این طرح فرصت بی‌نظیری پیش‌ روی دختران علاقه مند به قرآن در استانها قرار می‌دهد.      

 

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • هنر‌های قرآنی از منظر میراث فرهنگی حائز اهمیت است
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی/ اهمیت نگاه میراث فرهنگی به هنر قرآنی
  • قرآن فضای گفتگوی بسیاری درباره هنر دارد
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • برگزاری ۱۱ کمیسیون تخصصی در همایش مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری