Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر حاج‌رضایی در گفت‌و‌گو با تسنیم, درباره حواشی انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید و اینکه حمید استیلی مدیر این تیم گفته می‌خواهند تیم زیر 21 سال ایران را به جای تیم امید به مسابقات آسیایی جاکارتا اعزام کنند, گفت: در این تصمیم تناقضی وجود دارد, اگر قرار است تیم زیر 21 سال به مسابقات آسیایی اعزام شود, دیگر چه عجله‌ای برای انتخاب سرمربی تیم امید وجود دارد؟ اصلا تیم زیر 21 سال کجاست؟ مربی و بازیکنانش چه کسانی هستند؟ اصلا تیمی به عنوان تیم زیر 21 سال ایران داریم و اگر داریم تمرینات این تیم برگزار می‌شود؟! برنامه‌های تیم امید به چه شکل است که برای آن مدیر انتخاب می‌شود اما هنوز دنبال سرمربی می‌گردند؟ این مسائل نمی‌تواند با یکدیگر همخوانی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره اینکه استیلی گفته اولویت برای این تیم انتخاب سرمربی خارجی است, تصریح کرد: اینکه مربی ایرانی یا خارجی باشد یک بحث منسوخ شده‌ است و دیگر نباید این بحث را نبش قبر کنیم. الان فوتبال بدون مرز شده و معتقدم مربی تیم امید جدا از ملیتی که دارد باید یک مربی توانمند باشد. تیم امید چند مربی خارجی بی‌کیفیت داشته و چند مربی داخلی هم بالای سر این تیم بوده‌اند اما سرانجام همه آنها فقط ناکامی بوده و هیچ کدام آنها در تیم امید نتوانسته‌اند راه به جایی ببرند.

این کارشناس فوتبال ایران در ادامه با اشاره به نقش اساسی مربی در فوتبال, اظهار داشت: اگر مربی توانمندی برای تیم امید انتخاب شود می‌تواند تاثیرگذار باشد و مشکلات را حل کند. مانند فوتبال باشگاهی ما که مربیان خارجی استقلال و پرسپولیس توانسته‌اند در این تیم‌ها تحول ایجاد کنند و دوباره این تیم‌ها را به جایگاه واقعی‌شان برسانند. فدراسیون البته نظرات کی‌روش را اعمال می‌کند و او تصمیم‌گیرنده است. با این اوصاف ممکن است با نظر کی‌روش مربی خارجی برای تیم امید انتخاب شود.

حاج‌رضایی در واکنش به اینکه به نظر نمی‌رسد کی‌روش زمان زیادی را برای تیم امید و تیم‌های پایه صرف کند, خاطرنشان کرد: در جریان چند و چون قرارداد کی‌روش که او چه تعهداتی در قبال تیم‌های پایه دارد, نیستم. در پس قرارداد‌های قانونی, اخلاقیات هم وجود دارد و اینکه او قراردادی را امضا کند و به آن عمل نکند یک چیز دیگر است.  در 7 سال گذشته کی‌روش مدیریت تیم ملی را داشته و نظرات او همیشه اعمال شده است و فدراسیون نتوانسته مستقل از این مربی تصمیم بگیرد. این واقعیت مستند فوتبال ایران است. به هر حال فدراسیون مسئولیت دارد و مرجع فوتبال کشور است هر چند به نظر می‌رسد در عمل این‌طور نیست و این موضوع فقط روی کاغذ وجود دارد.

وی با اشاره دوباره به بلاتکلیفی تیم فوتبال امید ایران, به تسنیم گفت: در این وضیعیت در خبر‌ها می‌آید که استیلی مدیر تیم امید شده اما هنوز سرمربی تیم مشخص نیست و هیچ برنامه‌ای هم وجود ندارد, الان هم که گفته می‌شود تیم زیر 21 سال می‌خواهد به مسابقات آسیایی 2018 اعزام شود. هرشب تا قبل از اینکه بخوابم فوتبال را تعقیب می‌کنم اما هیچ اطلاعات و برنامه‌ای از دو تیم زیر 21 سال و امید ندیده‌ام. یا خبر رسانی ما ناقص است که فکر نمی‌کنم این‌طور باشد یا ما نا‌ آگاه هستیم که این هم امکان ندارد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۶۱۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، وضعیت انتخاب سرمربی جدید تیم ملی بسکتبال به پایان رقابت‌های لیگ برتر گره زده شده، مسابقاتی که مرحله نیمه‌نهایی را پشت سر می‌گذارد. ۴ گزینه داخلی و خارجی گزینه‌های نهایی کمیته فنی فدراسیون بسکتبال هستند که «مارکو راموندینو» مربی ۴۳ ساله ایتالیایی و «رادوان تریفانوویچ» مربی ۵۴ ساله اسلوونیایی گزینه‌های خارجی فدراسیون هستند، اما نام ۲ گزینه داخلی تا زمانی که رقابت‌های لیگ به پایان نرسند اعلام نخواهد شد، اگر چه مهران شاهین طبع و مهران حاتمی حدس زده شده است.

سعید تابش‌نیا سخنگوی کمیته وضعیت در خصوص آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: قرار بر این شده تا زمانی که مسابقات لیگ برتر تمام نشود هیچ‌گونه صحبتی با سرمربیان داخلی نشود. برای سرمربیان خارجی قرار شد فدراسیون با گزینه‌های اعلام شده وارد مذاکره شود تا طرفین خواسته‌ها و شرایط خود را برای انعقاد قرارداد به همدیگر اطلاع دهند. برای فدراسیون مدت حضور سرمربی خارجی در ایران اهمیت دارد و در توافق لحاظ می‌کند.

وی ادامه داد: در نهایت اینکه کمیته فنی تأییدیه حضور هر چهار گزینه را صادر کرده است، اما از وضعیت گزینه‌های خارجی مطلع نیست و فدراسیون پس از مذاکره اطلاعات لازم را درباره شرایط این مربیان به کمیته فنی می‌دهد. این کمیته بعد از آنکه مذاکرات با گزینه‌های داخلی هم صورت گیرد، گزینه نهایی خود را به اطلاع فدراسیون می‌رساند. بنابر اطلاعاتی که به دست اعضای کمیته فنی می‌رسد بررسی روی گزینه‌های داخلی و خارجی صورت می‌گیرد و بر اساس اولویت گزینه‌ها از ابتدا تا انتها به اطلاع فدراسیون می‌رسد. بعد از آن این فدراسیون است که سرمربی فدراسیون بسکتبال را انتخاب می‌کند.

دمیر برکنار نشد بلکه قراردادش به پایان رسید

محسن معزی‌فر دبیرکل فدراسیون بسکتبال نیز درباره اینکه روند مذاکرات فدراسیون با گزینه‌های خارجی چگونه پیش رفته، عنوان کرد: اول از همه بگویم که بحثی در مورد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال در سال گذشته و ابتدای سال جاری مطرح شده، این مربی ترکیه‌ای برکنار نشده بلکه مدت قرارداد وی با فدراسیون به پایان رسیده است. مکاتبات فدراسیون با گزینه‌های خارجی آغاز شده و هفته آینده از طریق کمیته بین‌المللی فدراسیون گزارش را به کمیته فنی خواهیم داد تا نسبت به آخرین شرایط این دو گزینه بررسی‌های لازم را انجام دهد و نتیجه را به ما اعلام کند.  

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امشب؛ دهمین گفتگوی زنده تلویزیونی رئیسی با مردم
  • پشت پرده حمله امید حامدی‌فر به بازیکن ذوب‌آهن؛ از بچه خوشگل تا رنگو! + عکس
  • حامدی‌فر: حتماً یک چیزی شنیدم که با رضایی درگیر شدم!
  • واکنش مهرداد رضایی به حمله بازیکن استقلال + فیلم
  • گل اول سپاهان به استقلال خوزستان + فیلم
  • نمایشگاه کتاب، رویدادی که هم جنگ را دید و هم روزهای قرنطینه را
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • بهترین سایت تبلیغات کسب و کار (لیست کامل سایت‌های زودبازده داخلی و خارجی)
  • سرمربی پرسپولیس: شجاع، جوان، پرانرژی!
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر