Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار قم گفت: بالغ‌بر ۷۰ درصد منابع اعتباری در نظر گرفته‌شده در سند اشتغال استان از طریق بخش خصوصی و منابع اعتباری بانکی تأمین خواهد شد. ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۳ استانها قم نظرات

مهرداد غضنفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به مسئله شعار سال و حمایت از کالای تولید داخل اظهار داشت: تحقق کامل و واقعی شعار سال نیازمند برخی الزامات و اقدامات عملیاتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برنامه‌ریزی را از محوری‌ترین اصول در تحقق شعار سال دانست و افزود: برنامه محوری از لوازم و شرایط اصلی دستیابی به سیاست‌های تعریف‌شده در شعار سال و حمایت از کالای تولید داخل است که باید به‌صورت هم‌زمان در تمام دستگاه‌های اجرایی استان دنبال شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم تدوین سند اشتغال استان را موردتوجه قرارداد و گفت: سند اشتغال استان قم بر مبنای برنامه محوری در دست تدوین بوده که در این سند وظایف تمام دستگاه‌های اجرایی و استانی کاملاً روشن و مشخص‌شده است.

غضنفری خاطرنشان کرد: کارهای کارشناسی و دقیقی روی سند اشتغال استان در حوزه تولید، اشتغال، سرمایه‌گذاری، منابع اعتباری دولتی، منابع اعتباری بخش خصوصی و تسهیلات بانکی در سند اشتغال استان موردتوجه بوده و نقش هریک از عوامل دخیل در آن به‌درستی تعریف و مشخص‌شده است.

وی با تأکید بر رویکرد استان در بخش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای توسعه استان عنوان کرد: رویکرد استان در مباحث توسعه‌ای و اشتغال حمایت و استفاده از ظرفیت و توان‌بخش خصوصی است، بالغ‌بر 70 درصد منابع اعتباری در نظر گرفته‌شده در سند اشتغال استان از طریق بخش خصوصی و منابع اعتباری بانکی در نظر گرفته‌شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم بیان کرد: سند اشتغال استان مبنای کار و فعالیت تمام دستگاه‌های اجرایی قرار خواهد گرفت و ارزیابی عملکرد و فعالیت دستگاه‌های استانی نیز بر مبنای میزان تحقق تعاریف و انتظارات خواسته‌شده در این سند ارزیابی و احصاء می‌شود.

غضنفری تأکید کرد: امید می‌رود تا پایان سال شاهد تحقق انتظارات موردنظر در سند اشتغال باشیم، تحقق و عمل به سند اشتغال استان تحول چشمگیری در توسعه و پیشرفت استان قم خواهد داشت.

وی با اشاره به اهمیت اشتغال در سند اشتغال استان تصریح کرد: سهم استانی اشتغال برای تمام استان‌های کشور به‌زودی از جانب دولت ابلاغ می‌شود، هدف استان در مسئله اشتغال رسیدن به نرخ تک‌رقمی است.

انتهای پیام/ ز

R7854/P1361/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۶۱۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراز تجاری منفی ۱۶ میلیارد دلار واقعی نیست

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی ضیغمی رئیس سازمان توسعه تجارت ایران امروز در نشست خبری در پاسخ به سوال مهر در مورد اینکه چرا تراز تجاری پارسال منفی ۱۶.۸ میلیارد دلار شد، اظهار کرد: نکته اول آنکه پارسال ۱.۸ میلیارد یورو واردات طلا داشتیم که هم طلا وارد شده و هم در قبال رفع تعهد ارزی استفاده شده است.

وی افزود: همچنین بعضی از منابع کشور آزاد شد که این منابع هم برای آزادی نهاده‌ها و کمک به افزایش تولید در صنایع در حوزه تأمین ماشین آلات و مواد اولیه اختصاص یافت.

ضیغمی ادامه داد: بنابراین شاید عدد منفی ۱۶ میلیارد دلار برای تراز تجار چندان واقعی نباشد و ناشی از آثار موضوعات دیگر باشد.

به گفته وی، با برگزاری نمایشگاه‌هایی از جنس ایران اکسپو و اجرای برنامه‌های صادراتی و تعامل با بانک مرکزی برای تأمین بودجه واحدهای تولیدی برای صادرات محور شدن، قطعاً این عدد (منفی بودن تراز تجاری) کمتر خواهد شد.

تکمیل می‌شود...

کد خبر 6090899 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • پرداخت ٤٠ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های صنعت برق از طریق بورس
  • تراز تجاری منفی ۱۶ میلیارد دلار واقعی نیست
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • چگونگی مردمی‌سازی توسعه بالادست صنعت نفت و گاز با توان بخش خصوصی و سرمایه‌های خرد مردمی
  • آبگیری ٩٠ درصد تالاب قره گل بوکان
  • تداوم کاهش نرخ رشد ۱۲ ماهه نقدینگی/ مهار خلق پول در بانک‌ها و موسسات اعتباری ناتراز
  • ۳ هزار میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه خیز اختصاص یابد
  • تداوم کاهش نرخ رشد ۱۲ ماهه نقدینگی/مهار خلق پول در بانک‌ها و موسسات اعتباری ناتراز
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه