Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@20:58:50 GMT

واکنش بشار رسن به شعر سرایی بازیکن پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۶۱۶۰۲

بشار رسن هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه مراسم جشن امضای کتاب شعر پرواز ۶۹ شایان مصلح حضور پیدا کرده بود گفت: خیلی خوشحالم که در این مراسم حضور پیدا کردم. شایان مصلح از دوستان صمیمی من در پرسپولیس است و کمک زیادی به من در ایران کرده است. او و خانواده اش به من لطف زیادی کردند و از من دعوت کردن به شمال بروم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با شایان مصلح همیشه در اردو‌ها هم اتاقی هستیم، افزود: من که اصلاً شعر‌های او را متوجه نمی‌شوم و فارسی بلد نیستم فقط جلوی خواب مرا می گیرد، زیرا شب‌ها موقع خواب این اشعار را می‌خواند. مصلح مرا کچل کرده است.

بازیکن پرسپولیس ادامه داد: یک جلد از این کتاب را هم از شایان هدیه گرفتم و قطعاً از مترجمم می‌خواهم که برای من آن را ترجمه کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس بشار رسن شایان مصلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۶۱۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ جوان صومعه سرایی هنگام حرکات نمایشی با موتور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان با اشاره به تصادف دلخراش نیسان با موتورسیکلت در بلوار شهید سرشاد صومعه سرا گفت: راکب موتور سیکلت هنگام حرکات نمایشی (تک چرخ زدن) با خودروی نیسان برخورد کرد که پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات جان باخت.
سرهنگ امیر طالبی افزود: راکب موتورسیکلت جوان ۲۱ ساله‌ای بودکه علاوه بر نداشتن گواهینامه از کلاه ایمنی نیز استفاده نکرده بود. 
وی اضافه کرد: دراین حادثه راننده نیسان که تلاش داشت تا با کنترل خودرو به موتور سیکلت برخورد نکند به جدول کنار خیابان برخوردکرد و بار نیسان بر روی راکب موتورسیکلت واژگون شد. 
رییس پلس راهور گیلان تصریح کرد: بر اساس ماده ۲۰۹ آیین نامه راهنمایی و رانندگی، انجام هرگونه حرکات نمایشی (تک چرخ زدن در خیابان‌ها و معابر) خلاف قوانین است.
سرهنگ امیر طالبی همچنین از راکبان موتور سیکلت خواست: هنگام رانندگی از حرکات نمایشی پرهیز کنند ونیز از کلاه ایمنی استفاده کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سخنان کامل حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی»
  • عکس/ مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • مراسم خاکسپاری پیشکسوت بسکتبال برگزار شد
  • مرگ جوان صومعه سرایی هنگام حرکات نمایشی با موتور
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • واکنش درویش به شایعه حضور علی دایی در پرسپولیس
  • رضا درویش: پرسپولیس خانه علی دایی است
  • مراسم واگذاری رسمی استقلال و پرسپولیس برگزار شد
  • به روز رسانی| آغاز مراسم واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس/ حضور وزرای ورزش و اقتصاد و مدیران دو باشگاه