Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان گفت: برای شکست دادن استقلال انگیزه زیادی داریم و به چیزی جز گرفتن سه امتیاز فکر نمی‌کنیم. ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷ ورزشی فوتبال ایران نظرات

پیام نیازمند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد شرایط فعلی پیکان برای بازی با استقلال تهران گفت: وضعیت تیم ما خوب است و خودمان را آماده بازی با استقلال کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌دانیم که این بازی برای ما سخت است، چون استقلال می‌خواهد برای کسب سهمیه و نایب قهرمانی در این بازی خانگی برنده شود، ولی ما هم سرشار از انگیزه هستیم تا استقلال را ببریم و به چیزی جز گرفتن سه امتیاز فکر نمی‌کنیم. آنها تیم قدرتمندی هستند، ولی ما هم می‌خواهیم لیاقت و پتانسیل فنی‌مان را نشان دهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا پیکان شانسی برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دارد یا خبر؟»، خاطر نشان کرد: کار ما برای آسیایی شدن سخت است و باید دو بازی پایانی برابر استقلال و پیکان را با برد پشت سر بگذاریم و  منتظر نتایج دیگر تیم‌ها باشیم. البته اگر در آن 10 هفته که پیروز نشدیم، نتایج بهتری می‌گرفتیم الان وضعیت پیکان خیلی بهتر بود.

دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان در خاتمه تصریح کرد: اگر مجموع بازی‌ها را در نظر بگیریم ما عملکرد خوبی داشتیم، ولی اینکه 10 هفته پیروز نشدیم به ضررمان تمام شد. حتی اگر در آن مقطع یک یا دو بازی را می‌بردیم الان شانس بیشتری برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا داشتیم. با این حال امیدوارم دو بازی پایانی را هم ببریم تا در لیگ امسال جایگاه مناسبی را به دست بیاوریم.

انتهای پیام/

R1015203/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مجید جلالی پیکان تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجید جلالی پیکان تهران مجید جلالی پیکان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۶۲۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: مدت‌هاست که گوشزد می‌کنم ما وضعیت خوبی نداریم و کاهش انگیزه ما در بازی باعث شده که آنچنان که باید نتوانیم امتیاز کسب کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، رضا عنایتی شامگاه -سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت- در نشست خبری بعد از بازی با تیم شمس‌آذر اظهار کرد: مدت‌هاست که گوشزد می‌کنم ما وضعیت خوبی نداریم و کاهش انگیزه ما در بازی باعث شده که آنچنان که باید نتوانیم امتیاز کسب کنیم.

وی اضافه کرد: تیم شمس آذر از تاکتیک مهم خود یعنی استفاده از توپ‌های بلند در این بازی استفاده کرد و انگیزه بالای بازیکنان موجب شد که سه امتیاز بگیرند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تصریح کرد: در این بازی دقیقه ۹۰ گل زدیم و دقیقه ۹۲ گل خوردیم که نشان می‌دهد ما تمرکز کافی نداشتیم، به هر حال بازی همیشه یکسان پیش نمی‌رود و روزهای خوب و بد وجود دارد.

عنایتی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به وضعیت داوری بازی اشاره کرد و گفت: نمی‌خواهم در مورد داوری صحبت کنم، چون می‌دانم که مباحث به حاشیه رانده می‌شود، به هر حال من ۲۰ دقیقه کنار زمین ساکت بودم و سعی کردم صحبت نکنم، اما خب بعضی مواقع شرایطی پیش می‌آید که امکان سکوت وجود ندارد.

وی درباره تنشی که بین او و دقیقی سرمربی شمس آذر ایجاد شده بود، عنوان کرد: همیشه شرایط بازی به گونه‌ای است که باید طرف مقابل خودت را آنالیز کنی تا ببینی با چه کسی بازی می‌کنی، تنش‌ها نیز اتفاق می‌افتد، اما خوب آخر بازی این من بودم که به سمت دقیقی رفتم و کینه‌ای از کسی نداریم.

کد خبر 749544

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور
  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • ترکیب احتمالی مردان نکونام مقابل تراکتور | نقشه‌ سرمربی برای تثبیت صدرنشینی
  • عنایتی از جایی که فکرش را نمی‌کرد زخم خورد!
  • برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر
  • برتری یک نیمه‌ای شمس آذر مقابل پیکان
  • از استقلال و پرسپولیس تا هوادار و پیکان/ شیپور جنگ برای سهمیه آسیایی