Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-02@17:01:45 GMT

انصاری فرد بوندس لیگایی می شود!

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۶۲۹۷۴

انصاری فرد بوندس لیگایی می شود!

به گزارش پارس نیوز، 

به نقل از ورزش سه، کریم انصاری فرد ستاره ایرانی خط حمله المپیاکوس در یکی از فصل های پرفراز و نشیب خود در یونان همچنان به عنوان ستاره بی چون و چرای خط حمله مدافع عنوان قهرمانی در حال درخشش است تا جایی که با گلزنی در این هفته از رقابت ها موفق شد با به ثمر رساندن پانزدهمین گل خود در کنار پروویچ مهاجم پائوک صدر جدول برترین گلزنان را به خود اختصاص و همچنان یکی از مدعیان اصلی آقای گلی یونان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انصاری فرد در حالی این فصل با چنین درخششی مرد اول خط حمله المپیاکوس معرفی شد که در هفته های ابتدایی به خاطر اختلاف با مربی آلبانیایی وقت باشگاه سکونشین بود اما به محض ایجاد تغییرات روی نیمکت به مرد اول خط حمله تبدیل شد و با وجود جا به جایی های فراوان در نیمکت رهبری همچنان انتخاب اول برای حضور در ترکیب اصلی محسوب میشود تا همین درخشش در روزهای پایانی فصل شایعات پیرامون کوچ او به باشگاهی بزرگ تر در سایر لیگ های معتبر را داغ تر از همیشه کند.

بنا به اعلام رسانه های یونان کریم انصاری فرد فاصله چندانی با پیوستن به یک باشگاه بزرگ آلمانی در بوندس لیگا ندارد به خصوص که در هفته های گذشته استعدادیاب های این باشگاه با حضور در یونان عملکرد این ستاره ایرانی که قرار است در جام جهانی 2018 روسیه نیز برای تیم ملی ایران مقابل رقبای سرسختی همچون مراکش، اسپانیا و پرتغال به میدان برود را زیر نظر گرفتند.

امروز بیشتر روزنامه های آتن با انتشار تصویر آقای گل ایرانی سوپرلیگ به جدایی او در تابستان از المپیاکوس اشاره و حتی از تعیین قیمت برای این ستاره گلزن از سوی سران باشگاه فعلی نوشتند تا جایی که گفته می شود باشگاه برای فروش مهاجم ایرانی خود برچسب 10 میلیون یورویی چسبانده است که بعید به نظر می رسد مشتری آلمانی تا این اندازه برای کریم پرداخت کند.

آن چه محرز است این که آقای گلی در یونان می تواند سکوی پرتاب انصاری فرد به بوندس لیگا آلمان و حضور در باشگاهی به مراتب بزرگ تر از المپیاکوس برای این مهاجم گلزن قلمداد شود، عنوانی که در هفته های پایانی زمینه ساز جنگی دیدنی میان ستاره ایرانی با مهاجم صرب باشگاه پائوک باشد تا این دو تیم که برای نایب قهرمانی و سهمیه لیگ قهرمانان دوئل دیدنی دارند چشم امیدشان به مهاجمان و مدعیان اصلی آقای گلی دوخته شود.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: انصاری فرد یونان عنوان قهرمانی رقابت جدول رسانه جام جهانی روسیه تیم ملی ایران اسپانیا پرتغال آلمان لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۶۲۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنی به نام سردار آزمون | موضع رسمی در خصوص جلوگیری از بازی کردن ستاره ایرانی

به گزارش همشهری آنلاین بایرلورکوزن در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا به مصاف رم خواهد رفت. یکی از نکات جالب این بازی به تقابل سردار آزمون با بایرلورکوزن برمی‌گردد. ستاره ایرانی در تابستان گذشته با قراردادی قرضی از لورکوزن راهی پایتخت ایتالیا شد و حالا باید مقابل تیم سابقش قرار بگیرد.

بارها شاهد بوده‌ایم که بندی در قرارداد برخی بازیکنان قرار داده شده که بر اساس آن حق حضور مقابل تیم سابق خود را نخواهند داشت. حالا شایعاتی در این زمینه پیرامون سردار آزمون هم مطرح شده که با واکنش رسمی باشگاه بایرلورکوزن مواجه شده است.

سیمون رولفس، مدیر ورزشی باشگاه بایرلورکوزن، در واکنش به حضور سردار آزمون مقابل این تیم در نیمه‌نهایی لیگ اروپا به بیلد گفت: "در حال حاضر این یک مسئله عادی در فوتبال محسوب می‌شود. هیچ بندی در قرارداد آزمون وجود ندارد که بخواهد او را از حضور در بازی با لورکوزن منع کند."

سردار آزمون تا سال ۲۰۲۷ با بایرلورکوزن قرارداد دارد اما کاملا از حضور در پایتخت ایتالیا خوشحال است. او حتی در زمستان دو پیشنهاد وسوسه‌کننده از لالیگا را رد کرد تا در رم بماند. آزمون از ماندن در رم استقبال می‌کند و از طرفی با آمدن دنیله‌ ده‌روسی او فرصت بیشتری برای درخشش پیدا کرده و به نوعی بازیکن محبوب سرمربی ایتالیایی محسوب می‌شود.

سردار شانس زیادی برای حضور مقابل بایرلورکوزن در نیمه‌نهایی لیگ اروپا خواهد داشت و شاید عملکرد خوب در این بازی مدیران رم را بیش از پیش به سمت جذب دائمی او سوق دهد. هر چند که اخیرا رسانه‌های ایتالیایی مدعی شدند که جالوروسی علاقمند به حفظ آزمون است اما به شرطی که آن ‌ها بتوانند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند.

کد خبر 848667 برچسب‌ها ویژه ورزشی سردار آزمون

دیگر خبرها

  • چشم امید خوزستانی‌ها به درخشش کاپیتان
  • مهاجم اسبق پرسپولیس آماده بازی با قرمزها
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمزها برمی‌گردد
  • فصل برای تیمو ورنر تمام شد
  • کتاب صوتی «داستان‌های پارسی» در یونان منتشر شد
  • دشمنی به نام سردار آزمون | موضع رسمی در خصوص جلوگیری از بازی کردن ستاره ایرانی
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان
  • خبری عجیب برای الهلالی‌ها درمورد آقای گل
  • مهاجم آرسنال ستاره هالیوودی را غافلگیر کرد (عکس)