Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@05:22:45 GMT

لوله گذاری 350 کیلومتر از گاز شهری در زاهدان

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۶۳۱۰۸

لوله گذاری 350 کیلومتر از گاز شهری در زاهدان

به گزارش خبرگزاری برنا ، محمد حسن طهرانی در بازدید از مراحل لوله کشی گاز شهر زاهدان افزود: باقیمانده کار شبکه تا پایان سال 98 به پایان می‌رسد.

مدیر‌عامل شرکت گاز استان گفت: طبق برنامه شرکت گاز، علمک‌ها باید بر شبکه‌های گازدار نصب شود، به همین دلیل در مناطقی که لوله گذاری انجام شده است، هنوز علمک گذاری نکرده‌‌ایم که این اقدام بعد از گازدار شدن شبکه و تست آن انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: تا پایان سال گذشته، پنج هزار و 850 علمک در مناطق گاز دار نصب شد، برنامه جانمایی 10 هزار علمک بود که 60 درصد آن محقق شد.

طهرانی گفت: سال گذشته برای پذیرش 12 هزار مشترک برنامه ریزی کرده بودیم که هشت هزار و 600 نفر متقاضی دریافت اشتراک گاز به این شرکت مراجعه کردند و تا ظرفیت 12 هزار مشترک آمادگی واگذاری اشتراک داریم.

وی خاطرنشان کرد: ‌طبق برنامه ریزی‌ها تا پایان سال 98 شبکه گذاری زاهدان به مرحله نهایی می‌رسد اما علمک گذاری ادامه پیدا خواهد کرد و امیدواریم کار شبکه را که برنامه اصلی است، در زمان مشخص شده به پایان برسانیم.

به گفته وی، با پیگیری‌های انجام شده سرانجام محقق شد دو جایگاه CNG توسط بخش خصوصی در بولوار انقلاب و جاده گوربند راه اندازی شود، یک جایگاه هم در جاده گوربند توسط شرکت گاز ایجاد می‌شود که بیشتر به حوزه صنعت اختصاص پیدا می‌کند.

وی درباره برگزاری دوره‌های آموزشی هم بیان کرد: در زمینه گازرسانی 535 نفر توسط جهاد دانشگاهی آموزش‌های لازم را فرا گرفتند، مرحله دوم دوره‌ها نیز به زودی در رشته‌های جدید برگزار می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بخش خصوصی جاده سیستان و بلوچستان صنعت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۶۳۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه شهرداری منطقه ١۵ درباره‌ حادثه‌ای که برای یکی از کارگران خدمات شهری رخ داد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵؛ در پی بارندگی شدید و گرفتگی این شبکه دسترسی به کانال اصلی ، عوامل اجرائی و مدیران خدمات شهری به محل اعزام شدند و کارگران اداره مسیل‌های منطقه برای رفع گرفتگی شبکه آبرسانی به محل اعزم شده و در جهت بازکردن آن اقدام کردند.

حجم تندآب و فشار آب زیاد، باعث افتادن یکی از کارگران پیمانکار اداره مسیل‌ها و قنوات منطقه به داخل شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی متصل به کانال سرخه حصار شد. در پی این حادثه بلافاصله عوامل اجرایی و نیروهای امدادرسان از جمله آتش‌نشانی به محل اعزام شدند و در دسته‌های مختلف نیروهای امدادرسان اقدام به گشت و جستجو از محل حادثه تا محدوده چرم شهر کرده‌اند.

عوامل امداد و نجات با همکاری شهرداری منطقه همچنان در حال جستجوی این کارگر خدمت‌رسان هستند و در صورت کسب اطلاعات جدید، اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین در راستای تعهد شهرداری منطقه ١۵ ،در حفظ جان کارکنان خود، حادثه پیش آمده با جدیت در دست بررسی است و در صورت محرز شدن تخلف یا عدم رعایت اصول ایمنی کافی، پیمانکار مربوطه حتما بازخواست خواهد شد و در این باره نیز به عموم شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 849196 برچسب‌ها سيل خدمات شهری منطقه ۱۵

دیگر خبرها

  • اطلاعیه شهرداری منطقه ١۵ درباره‌ حادثه‌ای که برای یکی از کارگران خدمات شهری رخ داد
  • پایان رقابت طرح‌ها در ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری اصفهان
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • پیشرفت ۹۵درصدی پروژه آبرسانی به جوانرود باهدف کاهش تنش آبی این شهرستان
  • نصب حدود ۴ هزار علمک جدید گاز در چهارمحال و بختیاری
  • جابه‌جایی بیش از ۳۲ هزار مسافر در راه‌ آهن زاگرس
  • انتقال آب خام به جیرفت تا ۲ سال آینده
  • برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع) در قشم اعلام شد
  • وجود ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ علمک گاز در چهارمحال و بختیاری
  • لزوم راه‌اندازی خط راه‌آهن جدید ایران و ترکیه از طریق تبریز