Web Analytics Made Easy - Statcounter


دومین دوره سمپوزیوم بین المللی طراحی صحنه و لباس تهران با ریاست اکبر جلیلی برگزار می شود.

به گزارش امتداد نیوز، دومین دوره سمپوزیوم بین المللی طراحی صحنه و لباس تهران با حمایت خانه‌ تئاتر ایران و انجمن طراحان صحنه و لباس از هفتم تا چهاردهم اردیبهشت ۱۳۹۷ در خانه‌ هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.

اکبر جلیلی رییس سمپوزیوم بین المللی طراحی صحنه و لباس تهران گفت: این دوره از سمپوزیوم با نگاهی پژوهش محور با برگزاری نشست های علمی تخصصی با حضور استادان طراحی صحنه و لباس ایران از جمله بهرام بدخشانی، امیر حسین قدسی، پیام فروتن، رعنا امینی، مریم نعیم زاده، علاالدین پژهان، رضا مهدی‌زاده و کیوان مقدم، همراه با نمایشگاهی از آثار اساتید و دانشجویان طراحی صحنه و لباس برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: همچنین در بخش رقابتی این دوره از سمپوزیوم، بهترین طراح صحنه، بهترین طراح لباس و بهترین کارگردان در تعامل با طراح صحنه و لباس در تئاتر، فیلم کوتاه و فیلم‌های بلند سینمایی سال ۱۳۹۶ معرفی می شوند.

جلیلی در پایان گفت: شرکت در تمامی برنامه های دومین دوره‌ سمپوزیوم بین‌المللی طراحی صحنه و لباس تهران برای علاقه مندان آزاد بوده و جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت سمپوزیوم مراجعه کنند.

true برچسب ها : معرفی اعضای شورای سیاستگذاری سمپوزیوم طراحی صحنه و لباس معرفی شورای علمی سمپوزیوم بین‌المللی طراحی صحنه و لباس جزئیات سمپوزیوم طراحی صحنه و لباس تئاتر/کارگاه ۳ روزه برپا می‌شود true

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: معرفی اعضای شورای سیاستگذاری سمپوزیوم طراحی صحنه و لباس معرفی شورای علمی سمپوزیوم بین المللی طراحی صحنه و لباس جزئیات سمپوزیوم طراحی صحنه و لباس تئاتر کارگاه ۳ روزه برپا می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۶۳۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از حضور قطعی ۲۶ هنرمند و معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی این استان در اکسپو تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، محمد ثابت اقلیدی، امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت‌_ با بیان اینکه نمایشگاه اکسپو تهران از امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی پایتخت آغاز به کار می‌کند، اظهار کرد: این نمایشگاه بین‌المللی از هشتم تا دوازدهم اردیبهشت برپاست و فارس تنها استانی در کشور است که با مشارکت بخش خصوصی و در قالب غرفه‌ای ۱۰۲ متری و به صورت کاملاً تخصصی محصولات و تولیدات صنایع دستی و هنرهای سنتی خود را در معرض دید عموم قرار می‌دهد.

وی افزود: در راستای حمایت از توسعه، ترویج و فروش صنایع دستی استان، تفاهم‌نامه‌ای با یکی از شرکت‌های حوزه اقتصاد صنایع‌دستی کشور در فارس منعقد شده است که در قالب آن زمین نمایشگاهی به وسعت ۱۰۲ متر در اختیار هنرمندان صنایع‌دستی قرار گرفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس با بیان اینکه غرفه‌سازی، اسکان و ایاب و ذهاب هنرمندان به عهده این شرکت است، ادامه داد: از ۲۶ هنرمندی که در این نمایشگاه حضور دارند، شش هنرمند دارای مدرک درجه یک هنری است و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۳۰ رشته تخصصی صنایع‌دستی فارس شامل دست بافته‌های داری، منبت، معرق، خاتم، تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی، مسگری، گره چینی و حصیربافی در این نمایشگاه معرفی می‌شود.

به گفته ثابت اقلیدی برای معرفی بیشتر داشته‌های فرهنگی و صنایع‌دستی این استان در نمایشگاه اکسپو تهران، کلیپ‌های مستند پنج دقیقه‌ای و کاتالوگ دوزبانه و مترجمین به زبان‌های چینی، فرانسوی، عربی و انگلیسی پیش بینی شده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه تجهیز قسمتی از پاویون جمهوری اسلامی هم در اکسپو تهران با المان‌های صنایع دستی استان فارس چون خاتم و منبت است، اضافه کرد: بی‌تردید برگزاری این رویداد بین‌المللی تأثیر به‌سزایی در معرفی و فروش محصولات صنایع دستی فارس و رونق گردشگری استان خواهد داشت.

کد خبر 748428

دیگر خبرها

  • نخستین سمپوزیوم تکنولوژی درطراحی و بازطراحی برگزار شد
  • انتقاد بازیگر قدیمی به جیغ و دست و هورا در شب آخر عروسک‌خونه
  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند
  • معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران
  • معرفی یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی فارس در اکسپو تهران
  • نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون آغاز شد