Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاران لبران جیمز در بازی صبح امروز خود متحمل دومین شکست مرحله پلی‌آف مقابل ایندیانا پیسرز شدند. ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹ ورزشی ورزش جهان توپ و تور نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دیدارهای صبح امروز (شنبه) لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا و از مرحله پلی‌آف، تیم کلیولند کاوالیرز با وجود 28 امتیاز و 12 رباند لبران جیمز مقابل میزبان خود ایندیانا پیسرز در سالن «بنکرز لایف فیلدهاوس» با اختلاف 2 امتیاز شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کلیولند در حالی این بازی را واگذار کرد که در کوارترهای اول و دوم، 31 بر 20 و 26 بر 20 از حریف پیش بود ولی در 2 کوارتر پایانی 12 بر 23 و 21 بر 29 شکست خورد.

لبران جیمز، فوق ستاره تیم کلیولند پیش از این بازی به تمام هم‌تیمی‌های خود، یک دست کت و شلوار، گرمکن، کفش و عینک خلبانی اختصاصی از یک برند معتبر نیویورکی هدیه داد. جیمز پیش از این هم به هم بازیانش، هدایایی نظیر ساعت اپل، هدفون بیتز و تلفن همراه هدیه داده بود.

میلواکی باکس در سالن اختصاصی خود «هریس بردلی سنتر» موفق شد بوستون سلتیکس را از پیش رو بردارد. کایری اروینگ و گوردون هیوارد برای سلتیکس به دلیل مصدومیت بازی نکردند و خریس میدلتون، فوروارد باکس، 23 امتیاز و 8 ریباند برای تیمش به دست آورد.

در بازی دیگری که در سالن «کپیتال وان» شهر واشنگتن برگزار شد، تیم واشنگتن ویزاردز در یک بازی برتر، تورونتو رپتورز را شکست داد. جان وال 28 امتیاز، 14 پاس گل و 4 توپربایی برای ویزاردز داشت.

نتایج دیدارهای صبح امروز لیگ NBA به شرح زیر است:

کلیولند 90 – ایندیانا 92 (2 بر یک به سود ایندیانا)
تورونتو 103 – واشنگتن 122 (2 بر یک به سود تورونتو)
بوستون 92 – میلواکی 116 (2 بر یک به سود بوستون)

برنامه دیدارهای مرحله پلی‌آف NBA به شرح زیر است:

کنفرانس غرب:
بوستون – مینه سوتا
اوکلاهماسیتی – یوتا
پورتلند – نیواورلینز
گلدن استیت – سان‌آنتونیو

کنفرانس شرق:
تورونتو – واشنگتن
کلیولند – ایندیانا
فیلادلیفا – میامی
بوستون - میلواکی

انتهای پیام/

R1015159/P1435/S3,28,31/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۶۳۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار دقیقه۹۷ لورکوزن از اولین باخت فصل؛ معجزه!

قهرمان زودهنگام بوندس‌لیگا، در اولین بازی خود پس از فتح این رقابت‌ها در حالی که تا یکقدمی شکست رفته بود، در نهایت یک امتیاز دیگر به امتیازاتش اضافه کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، بایرلورکوزن قهرمان زودهنگام فصل جاری بوندس‌لیگا یک قدم دیگر به شکست‌ناپذیر ماندن در این رقابت‌ها نزدیک شد.

شاگردان ژابی آلونسو که هفته پیش برای اولین بار در تاریخ لورکوزن به مقام قهرمانی بوندس‌لیگا رسیدند، در اولین بازی‌شان پس از این اتفاق در سی‌‌امین هفته از لیگ دسته اول فوتبال آلمان، امروز (یکشنبه) از ساعت 19 میهمان دورتموند بودند و این بازی را که تا دقیقه هشتم وقت‌های تلف شده‌اش باخته بودند با تساوی یک - یک به پایان رساندند.

در این مسابقه نیکلاس فولکروگ در دقیقه 81 گل نخست را برای دورتموند به ثمر رساند، اما با وجود فرصت کم باقیمانده برای جبران گل خورده، لورکوزن تن به شکست نداد و در دقیقه 8+90 توسط جوزپ استانیشیچ دروازه زردپوشان وستفالن را باز کرد تا روند شکست‌ناپذیری شاگردان ژابی آلونسو در تمامی رقابت‌های این فصل همچنان ادامه داشته باشد. در سمت مقابل اما دورتموند با از دست دادن دو امتیاز این بازی، از آخرین سهمیه آلمان در لیگ قهرمانان فصل آینده دو امتیاز فاصله گرفت.

با این نتیجه لورکوزن 80 امتیازی شد و فاصله خود را با بایرن مونیخ به 14 امتیاز افزایش داد. این در حالی است که اشتوتگارت با 63 امتیاز در رده سوم، لایپزیگ با 59 امتیاز در رده چهارم و دورتموند با 57 امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارند.

در آخرین بازی هفته سی‌ام بوندس‌لیگا از ساعت 21 امشب فرایبورگ به مصاف ماینتس رفته است.

دیگر خبرها

  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی/ کاوز و نیکس پیروز شدند
  • سردار آزمون گل زد، رم شکست خورد
  • گل سردار آزمون مانع شکست رُم نشد
  • هفته‌ای که قهرمانی رئال قطعی می‌شود
  • سلام رئال مادرید به قهرمانی با شکست بارسلونا
  • فرار دقیقه۹۷ لورکوزن از اولین باخت فصل؛ معجزه!
  • بایرلورکوزن تا آستانه اولین شکست فصل رفت و باز هم نباخت
  • لیگ یک/ فرصت‌سوزی بزرگ تیم اخباری در خانه
  • الکلاسیکو؛ زمانی برای ریکاوری ژاوی با شکست آنچلوتی