Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-29@08:03:28 GMT

«لب خط قرمز» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۶۳۶۸۸

«لب خط قرمز» منتشر شد

به گزارش ایکنا،‌ «لب خط قرمز» شامل طنزنوشته‌های اسماعیل امینی منتشر شد. فهرست مطالب این کتاب به شرح زیر است: ثروت همان علم است، اول حرف بزن بعد فکر کن، از ورزشکار ادب بیاموز، امان‌نامه شاعرانه، فقط آدم‌ها آدم نیستند، بزرگترین دموکراسی دنیا، افشاگری چه خوبه، وطن‌داری آموز از فوتبالیست،‌ همه دارند حرفشان را پس می‌گیرند و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. .

در بخشی از این کتاب در مطلبی با عنوان «گرم کردن بازار کتاب» که هر کدام از مطالب آن با عدد مشخص شده است،‌ چنین می‌خوانیم: 1 ـ اعداد و ارقام از همه چیز مهمتر است. مهم نیست که در کتاب چه نوشته‌ای،‌ مهم این است که در یک هفته به چاپ پنجم رسیده است. 2 ـ اگر با ارقام واقعی نمی‌شود بازارگرمی کنید،‌ با خلاقیت خودتان،‌ اعداد خیره‌کننده بسازید؛ مثلاً پانصد نسخه کتاب چاپ کنید و پشت جلد بنویسید پانزده هزار نسخه! از آمارسازی نترسید،‌ بسیاری از امور مهمتر از کتاب با همین آمارسازی دارد پیش می‌رود به چه خوبی!

در پشت جلد کتاب نوشته شده است: فرقی نمی‌کرد روزنامه باشد یا مجله یا صفحه اینترنتی، هر کدام را که باز می‌کرد دنبال صفحه طالع‌بینی بود. نه با اخبار کاری داشت و نه با مقالات و آگاهی‌ها و نه حتی صفحه ورزشی. فقط صفحه طالع‌بینی و فقط طالع متولدین شهریورماه، یعنی همان برج سنبله،‌ او طالع آن روزش را می‌خواند و طبق آن عمل می‌کرد.

«لب خط قرمز» در 1110 نسخه، به بهای 12 هزار تومان و در 156 صفحه از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۶۳۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مشکلات شهروندان اصفهانی در برنامه صفحه شما

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ با اجرایی شدن سند تحول، استفاده از ظرفیت شهروند خبرنگاران بیش از پیش قوت گرفت و شهروندان با عنوان شهروند خبرنگاران روایت گر مشکلات و مطالباتشان شده اند.
برنامه صفحه شما در تمامی پیام رسان‌ها پیگیر مطالبا ت شهرندان خبرنگاران است.
پل ارتباطی شهروندان با عوامل صفحه شما با شماره ۰۹۱۳۸۵۵۳۵۳۵ است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صفحه نخست همشهری در دهم فروردین
  • رمان «تارِ تاریکی» منتشر شد
  • صفحه نخست همشهری ۹ فروردین
  • پیگیری مشکلات شهروندان اصفهانی در برنامه صفحه شما
  • نسخه الکترونیکی «آتش» منتشر شد/ این بارگوش می‌بیند و چشم می‌شنود
  • ۱۱ سال جست‌وجو برای نام یک شاعر!
  • تجربه علمی-تخیلی رئال با نمایشگر 360 درجه!‏
  • «آفتاب غریب» منتشر شد
  • مجله «رواق خدمت» منتشر شد
  • کتاب «رواق خدمت» منتشر شد