Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت دو و میدانی استان گلستان از حضور ۱۴۵ ورزشکار در رقابت‌های دو و میدانی سومین المپیاد ورزشی استان گلستان در بخش نونهالان و نوجوانان بانوان خبر داد. ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سید وحید میرا صبح امروز در مراسم پایانی رقابت‌ها در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این دوره از رقابت‌ها در بخش بانوان با حضور شهرستان‌های  گنبدکاووس، بندرترکمن، آق قلا، گرگان، بندرگز، گمیشان، کردکوی، علی‌آبادکتول، آزادشهر، گالیکش، کلاله، مراوه تپه و رامیان و شهر خان‌ببین و بخش‌های چشمه‌ساران، وشمگیر، کمالان و گلدشت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بانوان نونهال در 11 ماده و بانوان نوجوان در 13 ماده دوومیدانی باهم رقابت کردند، گفت: حضور پر رنگ بعضی از شهرستان‌ها نشان می دهد که المپیاد ورزشی استان گلستان به درستی توانسته در مسیر خود قرار بگیرد.

میرا با تاکید بر تداوم روند برگزاری المپیاد و توجه روسای ادارات ورزش شهرستان‌ها و آموزش و پرورش به ورزش‌های پایه و پرمدال تصریح کرد: کیفیت این مسابقات هر ساله بهتر از گذشته می‌شود و امیدوارم با تلاش‌های ورزش و جوانان در آینده شاهد اتفاق‌های خوبی در رده سنی پایه باشیم.

وی تاکید کرد: پایش عملکرد هیئت‌های شهرستانی و ادارات یکی از مواردی است که ارتقاء ورزش استان را در آینده در پی خواهد داشت.

رئیس هیئت دوومیدانی استان گلستان از قهرمانی شهرستان گنبدکاووس در هر دو رده نونهالان و نوجوانان بانوان نام برد و ادامه داد: تیم دوومیدانی این شهرستان در رده سنی نونهالان با 8 مدال طلا و 3 نقره توانست با اقتدار قهرمان شود. تیم‌های بندرترکمن با 3 طلا و 2 نقره و 3 برنز در مقام دوم این رده و تیم گرگان با 4 نقره و 3 برنز در جایگاه سوم قرار گرفت.

وی درباره نتایج رده سنی نوجوانان بانوان گفت: تیم گنبدکاووس با 4 طلا، 5 نقره و 6 برنز در رقابتی نزدیک با شهرستان بندرترکمن با 4 طلا و 3 نقره اول شد و بندرترکمن در جایگاه دوم قرار گرفت و شهرستان آق قلا با 2 طلا، 2 نقره و 1 برنز سوم شد.

انتهای پیام/ ز

R41471/P41362/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۶۴۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان یزد

در دومین المپیاد ورزش کارگری استان یزد، ۶ هزار کارگر مرد و زن یزدی از ۶۶ واحد تولیدی استان در رشته‌های طناب زنی، پرتاب توپ، دو سرعت و قوی‌ترین مردان به رقابت باهم پرداختند.

دومین المپیاد ورزش کارگری استان از مهرماه ۱۴۰۲ با هدف ترویج بیشتر فرهنگ ورزش در بین کارگران استان یزد آغاز شد و تا اسفندماه ادامه داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • پایان همایش ملی هویت اصلی زنان در آئینه قرآن و حدیث با معرفی مقالات برتر در گرگان
  • همایش پهلوانان و باستانی کاران شهرضا
  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • پایان لیگ برتر کانوپولو بانوان با قهرمانی تیم اصفهان خروشان
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • تجلیل از برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان یزد
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری