Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-30@07:36:02 GMT

رقابت کاراته کاران ایران و گیلان

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۶۴۳۲۰

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز گیلان رئیس هیأت کاراته استان امروز گفت : 
 هدف از برگزاری این رقابت ها ایجاد انگیزه و حس رقابت سالم بین قهرمانان و سایر بازیکنان این رشته رزمی عنوان است و افزود : در این مسابقات یک روزه ۱۰ کاراته کای دارنده مدال های مسابقات مختلف جهانی ایران و گیلان در قالب دو تیم ستارگان کاراته ایران و گیلان با هم رقابت  کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رضا رسولی  با بیان اینکه  در مسابقه جام ستارگان  جواد رنجبر ، مهدی رحیمی نژاد و الیاس محمدزاده از گیلان و همچنین ذبیح الله پورشیب کاپیتان و سجاد گنج زاده عضوء تیم ملی کاراته ایران برابر حریفان پیروز شدند اعلام کرد : در مجموع تیم گیلان با ۳ برد از ۵ بازی برنده این رقابت ها شد.

رئیس هیأت کاراته  گیلان گفت : همچنین مسابقه ای نمادین بین یک بیمار سندروم دان و ذبیح الله پورشیب کاپیتان تیم ملی کاراته ایران برگزار شد.
رضا رسولی افزود :  در پایان این مراسم از  همه ۱۰ رزمی کار حاضر در رقابت ستارگان کاراته ایران و گیلان تقدیر شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۶۴۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت کاپیتان: تا پای مرگ با ژاوی هستیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا روبروی والنسیا قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه پر گل 2-4 از سر راه بردارد و یک پیروزی ارزشمند را به دست آورد.

شاگردان ژاوی با وجود اینکه در این بازی از حریف عقب افتادند اما توانستند از ۱۰ نفره شدن تیم مقابل به خوبی استفاده کنند و درخشش روبرت لواندوفسکی با به ثمر رساندن سه گل باعث شد که آنها سه امتیاز مهم را از این بازی به دست آورند.

روبرتو پس از پایان این دیدار در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:«این پیروزی با توجه به شرایط ما اهمیت بسیار زیادی داشت. تمام بازیکنان از این موضوع خبر داشتند که ما باید برنده شویم تا بتوانیم همچنان در رقابت بمانیم و فصل را با حضور در جایگاه دوم به پایان برسانیم. بازی هفته آینده برابر خیرونا یک فینال است.

ما امسال موفق شدیم گل‌های بسیاری از روی ضربات شروع مجدد به ثمر برسانیم. سرخیو آلگره مسئول این استراتژی است و ما بازیکنان خوبی برای استفاده از این ضربات داریم. لواندوفسکی بازیکن بسیار مهمی برای ماست و امیدواریم که همچنان به هت‌تریک کردن تا پایان فصل ادامه دهد.

از زمانی که اعلام شد ژاوی در پایان فصل می‌ماند، رختکن بسیار متحد شد و ما خیلی خوب کار کردیم. همه می‌خواستیم که او ادامه دهد. همه بازیکنان و من تا پای مرگ با ژاوی هستیم. ما می‌دانستیم که او بهترین گزینه است.

باعث تاسف است که ما این فصل هیچ جامی را به دست نخواهیم آورد اما با توجه به اینکه سرمربی قرار است در فصل آینده هم بماند و با توجه به تیمی که داریم می‌توانیم در فصل آینده برای قهرمانی در هر رقابتی تلاش کنیم.»

دیگر خبرها

  • حمایت کاپیتان: تا پای مرگ با ژاوی هستیم
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • ممنوعیت ورود چای سنواتی به بازار مصرف/ کارخانجات چای به موقع بازگشایی شود
  • ببینید | آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • صدور حکم موقت علیه ضاربان داور دیدار لیگ ۲ تهران
  • گود مشاهیر جوین میزبان چوخه کاران
  • آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • عوامل درگیری با داور در لیگ جوانان تهران محروم شدند
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر