Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده داوری ایران در جام جهانی فوتبال برای شرکت در یک کلاس راهی ایتالیا خواهد شد.

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا فغانی داور بین‌المللی فوتبال کشورمان برای حضور در آخرین کلاس‌های هماهنگی داوران حاضر در جام جهانی 2018 روسیه امشب راهی فلورانس ایتالیا خواهد شد.

این در حالی است که رضا سخندان و محمدرضا منصوری دو کمک‌داور ایرانی حاضر در این رقابت‌ها صبح امروز به ایتالیا رفتند چرا که فردا صبح باید در تست‌های این دوره حضور پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوران آفریقایی و اروپایی هفته گذشته در این دوره از کلاس‌ها حضور پیدا کردند و داوران آسیایی، آمریکایی و قاره اقیانوسیه از فردا در این کلاس‌ها حاضر خواهند شد.

۴ تیم داوری اصلی، ۲ تیم داوران ذخیره و یک تیم داوران ویدئویی از قاره آسیا در این دوره از کلاس‌ها حاضر خواهند بود. 

آخرین دوره از کلاس‌های داوری برای هماهنگی داوران حاضر در جام جهانی 2018 روسیه در کمپ کوور جیانو در فلورانس برگزار خواهد شد.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۶۴۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت داور خوزستانی در یک دوره بین‌المللی

ایسنا/خوزستان یک داور خوزستانی پس از یک دهه کاراته خوزستان را صاحب درجه داوری بین المللی کرد.

مسابقات کاراته آسیایی میانه در حال برگزاری است که در حاشیه آن دوره داوری آسیایی (بین المللی) نیز در حال برگزاری است. در جریان همین دوره حسین مقدم داور جوان خوزستانی موفق شد، درجه judge-B کاتا و judge-B کومیته را با نمره بالا کسب کند و دوره را با موفقیت پشت سر بگذارد.

به گزارش ایسنا، مقدم بدون هیچ حمایتی از سوی هیات کاراته استان و اداره کل ورزش استان خوزستان موفق به کسب این درجه داوری شد. این درجه پس از گذشت یک دهه برای خوزستان به ارمغان آمد.

مسابقات کاراته آسیا میانه نیز در شهر سمرقند تاشکند در حال برگزاری است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتقال عجیب ستاره یووه به منچستریونایتد (عکس)
  • موفقیت داور خوزستانی در یک دوره بین‌المللی
  • برگزاری دوره داوری فوتسال در میامی
  • اعطای جایزه جهانی آزادی مطبوعات به خبرنگاران غزه
  • اعطای جایزه جهانی آزادی مطبوعات یونسکو به خبرنگاران غزه
  • پنالتی نبود، مهرداد محمدی باید اخراج می‌شد
  • حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • شاید ما در حال حاضر در یک جنگ جهانی هستیم!
  • آموزش علوم پزشکی از کلاس درس تا عرصه