Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان-رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان به بدهی بیمه‌ها به این دانشگاه اشاره کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان از بیمه‌ها طلب دارد.

پرویز قزلباش در گفتگو با خبرنگار مهر به بدهی بیمه‌ها به  دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان اشاره کرد و افزود: دانشگاه علوم پزشکی  استان زنجان بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان از بیمه‌ها طلب دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: باید بیمه‌ها هر چه زودتر نسبت به پرداخت بدهی‌های خود به دانشگاه علوم پزشکی اقدام کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان به طرح خود مراقبتی در استان زنجان اشاره کرد و افزود: طی سال گذشته برای گروه‌های هدف سفیر سلامت خانوار و سفیر سلامت دانش‌آموزی در زمینهٔ خود مراقبتی آموزش های لازم ارائه شده است.

قزلباش تأکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان به آموزش همگانی سلامت تأکید جدی دارد و در سال جاری نسبت به آموزش خود مراقبتی با جدیت وارد کار خواهد شد.

وی افزود: توجه به سبک زندگی اسلامی و ایرانی در کاهش بیماری‌ها بسیار مفید بوده و خود مراقبتی شیوع بیماری‌ها را تا حد زیادی کاهش داده و هزینه های درمان کاهش می یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان ابراز کرد: خود مراقبتی نقش بسیار مهم و بسزایی در کاهش و پیشگیری از بیماری‌های گوناگون دارد که در این میان باید خود مراقبتی در جامعه فرهنگ‌سازی شود.

قزلباش گفت: خود مراقبتی باعث ارتقاء سلامت می‌شود و با اجرای طرح های خود مراقبتی سن امید به زندگی در زنجان  هم به‌تبع روزبه‌روز افزایش می‌یابد.

وی تصریح کرد: متأسفانه شیوع انواع بیماری‌های دیابت، فشارخون همه از سبک زندگی نارست است و باید فرهنگ استفاده از غذای سالم ایرانی و اسلامی در جامعه تبیین شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۶۴۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم گفت: بین ۲۳ تا ۲۷ رشته تخصصی در چند سال آینده به دانشگاه علوم پزشکی استان قم اضافه خواهد تا باعث ارتقا سلامت در شهر شود.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مهدی مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در نشست خبری که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات دانشگاه علوم پزشکی قم همزمان با هفته سلامت برگزار شد، اظهار داشت: سلامت خانواده در دولت سیزدهم به‌صورت ویژه مورد تأکید است که شاخص‌های سلامت موردتوجه است.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم ادامه داد: طرح سلامت خانواده ثبت جهانی شده است و سال گذشته طرح سلامت خانواده از پردیسان شروع شده و تا پایان تیرماه تا ۲۰۰ هزار نفر تحت پوشش این طرح قرار خواهند کرد.
 
وی بیان کرد: در طرح سلامت خانواده نگاه مشارکتی و مردمی‌سازی سلامت است که باید پیاده شود.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم تصریح کرد: یکپارچه‌سازی سلامت موردنظر طرح سلامت خانواده است بستر هوشمندسازی و الکترونیکی شدن نسخ باعث شده بتوانیم به یکپارچه‌سازی در بحث سلامت برسیم در موضوع سرطان یکپارچه‌سازی در دانشگاه علوم پزشکی انجام شده است.
 
وی با اشاره به اینکه طرح سراج توجه به ارتقا سلامت اجتماعی و روانی جامعه سرمایه اجرا می‌شود، گفت: امید آفرینی، نشاط اجتماعی، بهداشت روان، تعامل اجتماعی و سلامت اجتماعی و افزایش کیفیت درمان و ایمنی بیماران مدنظر طرح سلامت خانواده است.
 
دکتر مصری بیان داشت: در استان قم با کمبود متخصص درمانی مواجه هستیم که باید برنامه‌ریزی‌های برای افزایش این متخصص صورت بگیرد که کارهایی انجام شده است و در برخی از تخصص‌ها در یک سال اخیر اتفاقات خوبی در استان قم رخ‌داده است.
 
وی خاطرنشان کرد: بین ۲۳ تا ۲۷ رشته تخصصی در چند سال آینده به دانشگاه علوم پزشکی استان قم اضافه خواهد تا باعث ارتقا سلامت در شهر شود اکنون ۳۰۰ هیأت علمی در دانشگاه علوم پزشکی استان قم وجود دارد که برنامه‌ریزی صورت‌گرفته  ظرف دو سال آینده به ۴۰۰ نفر هیأت علمی برسد.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم با بیان اینکه در حوزه پسماند هم برنامه‌ریزی صورت‌گرفته و برنامه مدونی تهیه تدوین شده است، ادامه داد: در جوانی جمعیت نیز دانشگاه علوم پزشکی قم شاخص‌های خوبی کسب کرده است‌.

دیگر خبرها

  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • برگزاری همایش دوستدار سلامت خانوده در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • معرفی ۴۸ واحد از املاک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مولدسازی
  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • قم کمبود پزشک متخصص و عمومی دارد
  • برگزاری جشنواره غذای سالم در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • راه‌اندازی دانشکده داروسازی در قزوین پس از سال‌ها مطالبه‌گری
  • کنترل و مهار پشه آئدس در گیلان