Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@04:53:51 GMT

قرارداد نیمار و پاری‌سن‌ژمن غرامت فسخ ندارد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۶۵۰۱۷

قرارداد نیمار و پاری‌سن‌ژمن غرامت فسخ ندارد

قرارداد گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال با PSG در صورتی که طرف فرانسوی رضایت ندهد، قابلیت فسخ ندارد. ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲ ورزشی ورزش جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از مارکا، مدتی است که شایعه جدایی احتمالی نیمار از پاری‌سن‌ژرمن در پایان فصل برای پیوستن به رئال مادرید شنیده می‌شود اما تحقق این سناریو بسیار سخت‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد و او نه تنها باید باشگاه را برای ترک پارک دو پرنس متقاعد کند بلکه در سانتیاگو برنابئو هم همان مشکلی را خواهد داشت که به خاطرش بارسلونا را ترک کرد: زیر سایه ستاره‌ای بزرگتر از خودش به نام کریستیانو رونالدو قرار گرفتن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شد که نیمار به این دلیل بارسلونا را ترک کرده است که از زیر سایه لیونل مسی خارج و به مهمترین ستاره تیمش تبدیل شود. او در رئال اما چنین شرایطی نخواهد داشت، حداقل در حال حاضر و احتمالاً یکی دو فصل آینده که رونالدو هیچ نشانه‌ای از افت در عملکردش بروز نداده است. علاوه بر این نیمار می‌خواهد که پردرآمدترین بازیکن تیمش باشد و الان در پاری‌سن‌ژرمن 37 میلیون یورو حقوق خالص می‌گیرد اما پرداخت چنین رقمی توسط رئال مادرید بعید به نظر می‌رسد ضمن اینکه رونالدو با جایگاهی که در این تیم دارد می‌‌خواهد پردرآمدترین بازیکن تیم بماند.

مانعی که حتی بزرگتر از حقوق دریافتی از رئال مادرید به نظر می‌رسد نبود بندی در قرارداد نیمار با PSG در خصوص غرامت فسخ قرارداد است. این بدان معناست که نیمار تا قبل از پایان قراردادش با PSG‌ باید تحت هر شرایطی رضایت باشگاه فرانسوی را جلب کند و در غیر این صورت نمی‌تواند پارک دو پرنس را ترک کند.

دیدیه کی‌یوت رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در این باره گفت: در قرارداد نیمار با ما که در سازمان لیگ فرانسه ثبت شده و رسمی است، چیزی به عنوان غرامت فسخ تعریف نشده است ضمن اینکه عقد چنین قراردادهایی در فوتبال فرانسه غیرقانونی هستند.

انتهای پیام/

R1015163/P35350/S3,28/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۶۵۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجسمه کریستیانو رونالدو از سنگ+عکس

تصویری جالب از ساخت مجسمه کریستیانو رونالدو منتشر شده که در فضای مجازی پربازدید شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از ایپنا، کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره پرتغالی النصر عربستان در ۳۸ سالگی یکی از بهترین‌های لیگ عربستان است و در آستانه کسب عنوان آقای گلی قرار دارد.

به تازگی یک پسر بچه مجسمه جالبی از کریستیانو رونالدو ساخته که از جنس سنگ آهک است و شباهت فوق‌العاده‌ای به او دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خطا روی کریستیانو رونالدو توسط بازیکن نامرئی! / فیلم
  • کریستیانو رونالدو خطاب به خبرنگاران: کسی حرکت من رو ثبت نکرد؟ / فیلم
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟
  • رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029
  • رسمی؛ قرارداد وارن زائر امری با پاری سن ژرمن تمدید شد
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • مجسمه کریستیانو رونالدو از سنگ+عکس