Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین جلسه هم‌اندیشی و مطالبه‌گری دانشجویان دانشگاه آزاد بجنورد از ریاست این دانشگاه با حضور معاون فرهنگی و نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه، برگزار شد. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نخستین جلسه هم‌اندیشی و مطالبه‌گری دانشجویان دانشگاه آزاد بجنورد با حضور رجبعلی وثوقی ریاست دانشگاه آزاد بجنورد، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد بجنورد، نماینده مقام معظم رهبری در این دانشگاه و یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این جلسه‌ پرسش و پاسخ دانشجویی که برای اولین بار و پس از تغییر ریاست این دانشگاه برگزار شد، بیش از دو ساعت به طول انجامید.   دانشجویان در این مراسم سئوالات و دغدغه‌های خود را از بخش آموزشی و علمی دانشگاه شروع کردند و یکی از دانشجویان با بیان مشکلات دقیقی از مباحث علمی و شهریه گفت: ما حدود ۱۵۰ عضو هیئت علمی در دانشگاه داریم و درحالی که این افراد باید در دانشگاه حضور داشته باشند، مشاهده می‌شود بسیاری از مواقع این عزیزان در دانشگاه حضور ندارند و در دسترس دانشجویان نیستند؛ لذا این پیگیری مسئولان را می‌طلبد.

دانشجویان دانشگاه آزاد بجنورد در بیان مشکلات در بخش صنفی و رفاهی نیز با ذکر آسیب‌های اجتماعی فراوان در خوابگاه‌های دانشجویی خواستار پیگیری فوری مسئولان شدند.

در خصوص مسائل فرهنگی نیز که دانشجویان دغدغه‌های فراوانی نسبت به وضعیت دانشگاه داشتند یکی دیگر از دانشجویان با ذکر مشکلاتی از جمله کم شدن عفاف و حجاب در سطح دانشگاه گفت: دانشجویان هرطور که می‌خواهند وارد دانشگاه می‌شوند و هیچ کنترلی روی پوشش آن‌ها نیست. همچنین بار‌ها مشاهده شده است پسران غیر دانشجو وارد دانشگاه می‌شوند که این اتفاق بسیار ناخوشایند است. افراد غیر دانشجو وارد دانشگاه می‌شوند و در مکان خاصی اقدام به کشیدن سیگار و یا حتی خرید و فروش مواد مخدر می‌کنند. دانشگاه آزاد محیط علمی است و نباید این اتفاقات بیفتد.

دانشجوی دیگری در بخشی از سخنان خود از آزادی بی قید و شرط بعضی از اساتید گله کرد و ادامه داد: بعضی اساتید به صراحت در کلاس‌ها می‌گویند دانشگاه جای مردگان و هیئت و امام حسین نیست؛ و یا مشاهده شده استاد دانشجویان را مجبور می‌کند در کلاس به صورت یکی در میان خانم و آقا بنشینند. آیا نباید با این افراد برخورد مناسب کرد؟

در بخش پایانی بیان دغدغه‌ها، دانشجویان خواستار حمایت ویژه‌ دانشگاه از شعار سال و سپردن کار و مسئولیت‌ها به جوانان شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۶۵۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه خوانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین دوره جشنواره نمایشنامه خوانی شهرستان سقز با حضور ۱۶ گروه برگزار شد و در این جشنواره گروه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز با کار خوانش نمایشنامه سحوری اثر استاد قطب‌الدین صادقی حضور پیدا کرد و توانست با کسب جوایز رتبه نخست موسیقی و صحنه خوانی توسط نوید شفیعی، مقام اول کارگردانی توسط سارو رحیمی و مقام اول بازیگری توسط سهند سوران سقزی، و در مجموع مقام اول گروهی را کسب و به‌عنوان نماینده استان کردستان به جشنواره کشوری مونولوگ راه پیدا کند.

اجرای گروه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز به‌عنوان نماینده تمام اجرا‌های صورت گرفته در میراث فرهنگی و موزه شهرستان سقز قرار گرفت.این جشنواره با حضور داوران ملی و استانی همچون آقای افشین خدری به میزبانی این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چگونه دانشجویان، اساتید و طلاب بن خرید نمایشگاه کتاب را فعال کنند؟ + عکس
  • تاثیر اساتید در جامعه باید مثبت و مشهود باشد
  • اساتید و معلمان بهترین راهنما و الگوی جامعه
  • رویداد صدرا به ایستگاه اندیمشک رسید
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه‌خوانی
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه خوانی
  • مدرک‌گرایی موجب ایجاد فاصله بین دانشگاه و جامعه کار می‌شود
  • اشتغال به تحصیل یک‌میلیون و ۳۵۰ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی
  • جذب ۵۰ عضو هیات علمی در دانشگاه شاهد / برخورد با استادی که شکایت دانشجویی داشت
  • ویژگی یک استاد نمونه، همیشه شاگرد خوب بودن است