Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@18:58:01 GMT

سرقت‌هاي طلايي پسرخاله‌هاي کابينت‌ساز

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۶۵۲۶۰

دو پسرخاله که در پوشش نصاب کابينت و ويترين، پول و طلاي شهروندان را سرقت مي‌کردند، سرانجام به دام پليس افتادند.

به گزارش جوان، 17 فروردين‌ماه بود که مردي وارد کلانتري 146 حکيميه شد و ماجراي سرقت از خانه‌اش را گزارش داد.

او گفت: 80 ميليون تومان پول و طلا از خانه‌اش سرقت شده است. وقتي پرونده به دستور بازپرس شعبه 8 دادسراي ناحيه 4 تهران به پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران فرستاده شد، کارآگاهان در بررسي صحنه سرقت متوجه شدند که سارق يا سارقان بدون هيچ‌گونه تخريبي وارد شده‌اند و بدون به‌ هم ريختگي لوازم داخل خانه اقدام به سرقت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرد صاحبخانه گفت که در چند روز گذشته اصلاً خانه را ترک نکرده‌ است. تحقيقات در اين باره ادامه داشت تا اينکه گزارش مشابهي به کارآگاهان پليس رسيد. اعضاي اين خانواده هم به پليس گفتند که در چند روز گذشته خانه را ترک نکرده‌اند.

در شاخه ديگري از تحقيقات، کارآگاهان در تحقيق بيشتر از دو مالباخته متوجه شدند که سرقت از خانه‌هاي‌شان بعد از تعويض کابينت و ويترين خانه‌ رقم خورده است. آنها گفتند که براي تعويض کابنيت‌هاي خانه به سراغ نيازمندي‌هاي روزنامه رفته‌اند و با آنها تماس گرفته‌اند. مشخصاتي هم که دو مالباخته از کابينت‌سازان به پليس داده بودند، نشان داد که کابينت‌سازان دو پسرخاله هستند که به عنوان مظنون تحت تعقيب قرار گرفتند.

کارآگاهان سرانجام مخفيگاه دو پسرخاله را در خيابان پيروزي شناسايي كردند و آنها را بازداشت و از مخفيگاه‌شان مقداري از لوازم سرقتي را کشف کردند. در حالي که تحقيقات از دو متهم در جريان بود، شکايت مشابهي به پليس گزارش شد.

شاکي بعد از حضور در اداره پليس گفت: بعد از اينکه دو کابينت‌ساز از خانه‌اش خارج شدند، متوجه شده که 25 ميليون تومان پول و طلا از خانه‌اش به سرقت رفته است. او بعد از مواجهه با دو پسرخاله آنها را شناسايي کرد. سعيد 30 ساله و بهزاد 24 ساله در بازجويي‌ها به سرقت‌هاي سريالي‌شان به اين شيوه اعتراف کردند و گفتند كه اشياي قيمتي را از طريق سايت ديوار به فروش مي‌رساندند.

سرهنگ کارآگاه فخرالدين افراسيابي، رئيس پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران بزرگ گفت كه تحقيقات از متهمان براي شناسايي جرايم بيشتر در جريان است.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۶۵۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد

 سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او از دستگیری یک سارق در ارتباط با سرقت‌های رخ داده با با انجام اقدامات اطلاعاتی  ماموران پلیس آگاهی و با هماهنگی مقام قضایی خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیس به ۱۳ فقره سرقت سیم برق اعتراف کرد، بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ سهرابی به نقش مشارکت مردم در برقراری نظم و امنیت اشاره کرد و از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک موضوع را به سرعت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • توصیه پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت احشام
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • انهدام سه باند سرقت احشام در لرستان
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد
  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس