Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@14:27:31 GMT

پیش بازی وست بروم - لیورپول

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۶۵۲۸۴

پیش بازی وست بروم - لیورپول

دو تیم وست بروم و لیورپول، امروز در لیگ برتر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول که دیدار حساسی در این هفته مقابل رم پیش رو دارد، در لیگ برتر باید به مصاف تیم قعر جدولی وست بروم برود. شاگردان کلوپ با 70 امتیاز در رده سوم جدول هستند و اگر اتفاق غیرمنتظره ای رخ ندهد، سهمیه چمپیونزلیگ را کسب خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

 

با این حال ، لیورپول قصد دارد به برخی بازیکنان خود برای بازی امروز استراحت دهد تا بدون مشکل و با آمادگی کامل در دیدار مقابل رم حاضر شوند.  برای بازی امروز، انتظار می‌رود محمد صلاح و روبرتو فیرمینو امروز در فهرست حضور نداشته باشند. در حقیقت، صلاح برای کسب عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر از تیم جدا شده تا شاید بتواند این عنوان را از آن خود کند. بدین ترتیب دیدار امروز لیورپول، کاملا تحت تاثیر دیدار آنها در چمپیونزلیگ خواهد بود.

 

در ان سو وست بروم  با کسب تنها 24 امتیاز در قعر جدول انگلیس قرار گرفته و به احتمال قریب به یقین، به دسته پایین تر سقوط خواهد کرد. با این حال ، باگی ها همواره رقیب خطرناکی برای لیورپول بوده اند و توانسته اند امتیازات خوبی از انها بگیرند.

 

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 3 تساوی، 1 پیروزی برای وست بروم و 2 پیروزی برای لیورپول به دست آمده است. ماتیپ، لالانا و امره جان به علت مصدومیت قادر به همراهی تیمشان نخواهند بود و حضور کلاین، گومز و لوورن هنوز مشخص نیست.

 

ترکیب احتمالی:

 

لیورپول

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۶۵۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاکپو: این ضربه سر تقدیم به پسرم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امروز موفق شد تاتنهام را 4-2 ‏شکست دهد. شاگردان کلوپ با ارائه یک بازی برتر می‌توانستند گلهای ‏بیشتری را هم به ثمر برسانند.‏

کودی خاکپو از ستاره‌های لیورپول بود که هم یک پاس گل به محمد ‏صلاح داد و هم گل سوم تیمش را با ضربه سر به ثمر رساند. ‏

خاکپو بعد از بازی در مصاحبه با اسکای گفت:" ما چند هفته ‏ناامیدکننده را گذراندیم که در این مدت نتایج آن چیزی که ‏می‌خواستیم نبود. امروز ولی عالی بودیم و می‌توانستیم بیشتر هم ‏گل بزنیم. روز خیلی خوبی بود".‏

ستاره هلندی در ادامه صحبتهایش گفت:" در هفته‌های قبل هم ‏همه دلشان می‌خواست که بهترین عملکرد را داشته باشند ولی هر ‏چه کردیم نشد. امروز هم‌قسم شدیم که خوب بازی کنیم و لذت ‏ببریم و نتیجه عالی‌ای به دست آمد".‏

خاکپو درباره گلی که با ضربه سر وارد دروازه تاتنهام کرد گفت:" ضربه ‏سر خیلی خوبی بود. این گل را به پسرم تقدیم می‌کنم". ‏

دیگر خبرها

  • رکورد جالب سرمربی لیورپول؛ هیچ‌کسی در لیگ برتر نتوانست یورگن کلوپ را دبل کند!
  • آمار باورنکردنی: با صلاح خیال‌تان راحت باشد!
  • خلاصه بازی لیورپول 4-2 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام + فیلم
  • خشم لیورپول سر تاتنهام آوار شد؛ نوشدارو!
  • گل های بازی لیورپول 4-2 تاتنهام (لیک برتر انگلیس 2023/24)
  • خاکپو: این ضربه سر تقدیم به پسرم
  • گل ستاره لیورپول آنفیلد را منفجر کرد (عکس)
  • آشتی صلاح و کلوپ با گلی دراماتیک؛ ستاره مصری درخشید و لیورپول را نجات داد
  • لیورپول برد و تاتنهام را از لیگ قهرمانان دورتر کرد