Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-06@14:08:27 GMT

کلوپ: ترسی از رقابت با سیتی نخواهیم داشت

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۶۵۷۸۹

کلوپ: ترسی از رقابت با سیتی نخواهیم داشت

به گزارش ایسکانیوز، سیتی که قهرمانی خود در این فصل را قطعی کرده، 17 امتیاز بیشتر از شاگردان کلوپ تا به اینجا کسب کرده است. در 4 دیدار اخیر دو تیم، سیتی تنها 1 پیروزی کسب کرده و در 3 دیدار دیگر که 2 دیدار آن به یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ بازمی‌گردد، با شکست زمین را ترک کرده است. حال کلوپ مدعی شد که فصل آینده تلاش می‌کند اختلافش را با قهرمان کاهش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت:" البته که ما ترسی از این چالش نخواهیم داشت. امسال، اگر سیتی یک فصل عادی را پشت سر می‌گذاشت که اینطور نبود، تا آخر فصل رقابت نزدیکی جریان داشت زیرا تمام تیم‌ها به هم نزدیک بودند. یونایتد 4 امتیاز بیش از ما دارد، تاتنهام دو امتیاز کمتر دارد و یک رقابت جدی در جریان است. تمام 6 تیم برتر امسال خوب بودند ولی سیتی بهترین بود. رقابت با موفقیت آنها کار دشواری است ولی من مطمئنم که فصل بعد هم تیم بسیار خوبی خواهند بود.

اختلاف ما با سیتی در بازی‌های رو در رو به وجود نیامد بلکه در طول یک فصل به وجود آمد. ما امتیازاتی از دست دادیم و بدشانس بودیم و مسئولیت این امتیازات نیز با ما بود و باید روی این موضوع کار کنیم."

606

کلوپ لیورپول منچسترسیتی لیگ برتر

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۶۵۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان دیدار سوم تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و مهرام در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال امروز (شنبه) در شرایطی به پایان رسید که شاگردان مصطفی هاشمی موفق شدند با غلبه بر مهرام، به فینال این رقابت‌ها راه یابند.در این دیدار مهرامی‌ها تا دقیقهٔ آخر با پنج امتیاز پیش افتاده بودند؛ اما هشت امتیاز پیاپی بازیکنان گرگان، برتری را به این تیم برگرداند و گرگان در پایان ۸۹ بر ۸۴ برنده شد.پری پتی بازیکن آمریکایی مهرام در این بازی بهترین عملکرد خود را در مرحله حذفی داشت و ۳۴ امتیاز (۶ از ۱۰ پرتاب سه امتیازی)، ۳ ریباند و ۳ پاس گل داشت. هولمن هم ۱۵ امتیاز و ۱۳ ریباند ثبت کرد.  ارسلان کاظمی با ۱۹ امتیاز، ۱۸ ریباند، ۳ پاس گل و ۳ توپربایی در کنار ویل چری با ۲۲ امتیاز، ۸ ریباند، ۷ پاس گل و ۴ توپ ربایی بهترین بازیکنان گرگان بودند. گرگان با کسب پیروزی ۳ بر صفر این سری به فینال این رقابت‌ها صعود کرد و باید  منتظر برندهٔ سری طبیعت-ذوب آهن در فینال بماند.

شهرداری گرگان همچنین یک بازی حساس در بیروت برابر تیم الریاضی لبنان در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا را پیش رو دارد که در صورت برتری در این بازی، عنوان نخست این رقابت‌ها را نیز کسب خواهد کرد. این دیدار ۱۹ اردیبهشت‌ در بیروت برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • دلیل خشم آلگری: در این وضعیت ریسک نکنید
  • کلوپ: صلاح نشان داد می‌تواند چه کار کند
  • تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم
  • آشتی صلاح و کلوپ با گلی دراماتیک؛ ستاره مصری درخشید و لیورپول را نجات داد
  • بارسا هم در شب قهرمانی رئال جام گرفت!
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال
  • هفته سی و ششم لیگ جزیره/ هم آرسنال برد هم سیتی
  • آرسنال قاطعانه برد و فشار روی سیتی را افزایش داد
  • میکل آرتتا: منچسترسیتی امتیاز از دست خواهد داد
  • آرتتا: آرزوی قلبی‌ام امتیاز از دست دادن سیتی است