Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-08@17:44:46 GMT

اکران «آهوی پیشونی سفید۲» مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۶۵۸۷۵

اکران «آهوی پیشونی سفید۲» مشخص شد

رکنا: کارگردان و تهیه کننده فیلم سینمایی «آهوی پیشونی سفید ۲» از اکران این فیلم در مرداد ماه خبر داد.

سیدجواد هاشمی کارگردان و تهیه کننده سینما Cinema با اشاره به اینکه جدیدترین اثر سینمایی وی آماده نمایش است، گفت: در تلاش هستیم تا هرچه سریعتر فیلم سینمایی Movie «آهوی پیشونی سفید ۲» را در سینماهای کشور اکران کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: اگر شرایط فراهم شود این فیلم را مرداد ماه روی پرده سینماها می بریم.

این کارگردان سینما در پاسخ به این پرسش که آیا «آهوی پیشونی سفید ۲» را در جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان شرکت می دهد یا خیر، توضیح داد: باید دید زمان برگزاری این جشنواره دقیقا چه وقت خواهد بود، اگر زمان برگزاری این جشنواره با اکران فیلم همخوانی داشته باشد حتما این اثر را در جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان شرکت می دهم.

جواد هاشمی در پایان گفت: در تلاش هستم تا به زودی پروژه جدید سینمایی خود را جلوی دوربین ببرم که این اثر نیز در حوزه سینمای کودک و نوجوان است.

ترلان پروانه، ارسلان قاسمی، امیررضا احمدی، محمدرضا شریفی‌نیا، پژمان بازغی، لیلا اوتادی، امیر غفارمنش، هومن حاجی‌عبداللهی، حسام نواب صفوی، ساغر عزیزی، امیر سهیلی، سیدجواد هاشمی، ابراهیم شفیعی، داریوش پیرو، یوسف طاهریان، رکسانا وطن‌خواه، فرزانه زهره‌وند و ساناز نادری در «آهوی پیشونی سفید ۲» ایفای نقش کرده‌اند.

در خلاصه‌ داستان فیلم سینمایی «آهوی پیشونی سفید۲» آمده است: «اختاپوس» از درون یک غار، امورات قلعه را فرمانروایی می‌کند. او برای به دام انداختن آهوها و نوشیدن عصاره تن آن‌ها «بل بله» را به خدمت گرفته اما آهوها با نقشه‌ «پیشونی‌ سفید» از قلعه فرار Escape می‌کنند. از سوی دیگر مادر «آهوی پیشونی‌ سفید» برگشته تا آهو را از «سالار» یعنی پدر خوانده‌اش پس بگیرد و «پیشونی‌سفید» به دلیل رنجش از سالار، می‌خواهد به پیش مادرش بازگردد اما…

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران سینما Cinema فیلم سینمایی Movie فیلم فرار Escape کارگردان فیلم سفید مرداد ماه عکس جوان دختر دادگاه حوادث تجاوز به دختر فیلم وحشیانه تجاوز گروهی حوادث تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۶۵۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باغ کتاب میزبان جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در پی مطالبه فیلمسازان حاضر در این جشنواره و با مساعدت شهرداری تهران و موسسه تصویر شهر، باغ کتاب به‌عنوان محل برگزاری نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی انتخاب شد.

باغ کتاب تهران مجموعه بزرگ کتاب و سرگرمی‌های علمی کشور است که در دو طبقه با زیربنای ۶۵ هزار مترمربع و وسعت ۱۱۰ هزار مترمربع در اراضی عباس‌آباد احداث شده است و مجموعه‌های متنوعی ازجمله مجموعه‌های سینمایی را شامل می‌شود.

نخستین دوره جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی با شعار «اقوام، ریشه ایران‌زمین» ۲۶ تا ۳۰ اردیبهشت در پردیس سینمایی باغ کتاب تهران برگزار می‌شود.

این رویداد سینمایی در چهار بخش رقابتی شامل فیلم‌های بلند سینمایی، فیلم‌های کوتاه داستانی و انیمیشن، مستند و نماهنگ و فیلمنامه منطبق با موضوع جشنواره برگزار می‌شود که گستره زیست‌بوم، آیین‌های فرهنگی و مذهبی، سبک زندگی، آداب و رسوم و سنن اقوام ایرانی، تاریخ اقوام، میراث فرهنگی ملموس و ناملموس و ظرفیت‌های گردشگری را در برمی‌گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلم سینمایی «آبی روش» پروانه نمایش گرفت
  • «آبی روشن» پروانه نمایش گرفت
  • گیجگاه از کره‌ای‌ها جایزه گرفت
  • «آبی روشن» پروانه نمایش گرفت/ اکران به زودی در سینماها
  • اعتراف یک کارگردان: من از نزول خوارها پول می‌گرفتم تا...
  • حاشیه‌ها «لایه‌های دروغ» را به «تاوان» رساند؟
  • اکران آنلاین فیلم «عامه‌پسند» با بازی باران کوثری و فاطمه معتمدآریا
  • باغ کتاب میزبان جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی شد
  • «سامپو» فینالیست جشنواره اسپانیا‎یی شد/ «آمرغ» به کانادا می‌رود
  • تصاویر کمتر دیده شده از مصطفی زمانی و خانم بازیگر در یک فیلم سینمایی |‌ زمان اکران اعلام شد