Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@11:25:20 GMT

پیش‌بینی برنامه‌های متنوع فرهنگی در هفته اصفهان

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۶۶۰۷۱

پیش‌بینی برنامه‌های متنوع فرهنگی در هفته اصفهان

شهردار اصفهان گفت: در هفته فرهنگی اصفهان اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و سینمایی در سطح شهر برنامه ریزی شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز (شنبه) در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» گفت: هفته فرهنگی اصفهان از سوم تا نهم اردیبهشت با اجرای برنامه‌های مختلف به منظور افزایش شادی و نشاط اجتماعی، معرفی هر چه بیشتر و بهتر شهر اصفهان و توسعه گردشگری برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از ۱۸ تا ۲۵ فروردین ماه نیز هفته فرهنگی اصفهان در پاریس برگزار شد، تصریح کرد: در این هفته فرهنگی ۳۸ عنوان برنامه در زمینه‌های فرهنگی و هنری اجرا شد و توانست زیبایی‌ها و هنر شهر اصفهان را در پاریس معرفی کند.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: تداوم این قبیل برنامه ها می تواند در معرفی اصفهان و مردم خونگرم و مهمان نواز آن همچنین در جذب گردشگران مؤثر باشد.

نوروزی با اشاره تحقق قول مدیریت شهری اصفهان در خصوص راه اندازی کامل خط یک قطار شهری تا پایان سال ۹۶، اظهارکرد: در حال حاضر خط یک قطار شهری اصفهان به طور کامل در اختیار شهروندان قرار گرفته از این رو انتظار می‌رود شهروندان رفت و آمدهای درون شهری خود را با این وسیله نقلیه ایمن، مناسب، پاک و ارزان قیمت انجام دهند تا هم از آلودگی های هوا کاسته شود و هم ترافیک کاهش یابد.

وی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی خط دوم قطار شهری اصفهان نیز آغاز شده که امیدواریم بتواند مسیر خود را به خوبی طی کند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه طبق نظرسنجی‌های انجام شده در ایام نوروز امسال، مسافران نوروزی از برنامه‌ها و خدمات ارایه شده به مسافران نوروزی اعلام رضایتمندی کردند، ادامه داد: نظرسنجی‌های انجام شده نشان داد مردم و مسئولان شهرداری اصفهان به خوبی از گردشگران میزبانی کردند.

وی ابراز امیدواری کرد: در سال ۹۷ نیز شهرداری اصفهان با ارایه خدمات بیشتر رضایت حداکثری شهروندان را جلب کند تا شاهد شهری آباد و بهتر از گذشته باشیم.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۶۶۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کار و کارگر در دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️   ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سبد متنوع پروژه های مشارکتی در شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها
  • «شهرگاه» تنها مکانیزم مدیریت شهری برای ارتباط با دانشگاه نیست
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان
  • افتتاح نمایشگاه فرصت‌های متنوع یادگیری در هفته گرامیداشت مقام معلم
  • برپایی کاروان اصفهان قدیم در چهارباغ + فیلم
  • اصفهان پایان هفته بارانی است
  • اصفهان پایان هفته بارانی است/ افزایش ۳ درجه‌ای دما
  • خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کار و کارگر در دامغان