Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات والیبال قهرمانی بسیج اساتید استان اصفهان با حضور 10 تیم به مدت 2 روز از سوی سازمان بسیج اساتید استان اصفهان و با همکاری و میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سرپرست کل مسابقات والیبال قهرمانی بسیج اساتید استان اصفهان گفت: «مسابقات از سطح کیفی بالایی برخوردار بود و 10 تیم از دانشگاه آزاد اسلامی دولت آباد، شاهین شهر، سما اصفهان(خوراسگان)، نجف آباد و دانشگاه‌های اصفهان، صنعتی مالک اشتر، فنی حرفه‌ای شهید مهاجر، شهید رجایی کاشان، فرهنگیان و تیم مراکز آموزش عالی در دو گروه به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

محمد باقری با بیان اینکه برگزاری مسابقاتی از این دست می‌تواند نقش مهمی در شورو نشاط اساتید بسیجی داشته باشد، اظهار کرد: «برگزاری مسابقات ورزشی برای استادان از برنامه های سازمان بسیج اساتید بوده و در راستای حفظ و انسجام اساتید بسیجی سبب وحدت و همدلی اساتید همه دانشگاه های استان خواهد شد.»

رئیس سازمان بسیج اساتید استان اصفهان افزود: «در این دوره از مسابقات تیم های آزاد اسلامی شاهین شهر و دولت آباد به مرحله فینال رسیدند تیم شاهین شهر موفق شد به عنوان قهرمانی این مسابقات نائل شود. تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد و دانشگاه اصفهان به مقام‌های دوم و سوم این دوره از مسابقات دست یافتند.»

در پایان جوایز نفرات برتر از سوی دکتر آذین دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و حجت‌الاسلام حیدری مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان اهدا شد.

امام جمعه شهر دولت آباد، اعضای شورای اسلامی شهر دولت آباد، فرمانده سپاه برخوار و معاون کل تربیت بدنی سپاه استان اصفهان از دیگر بازدیدکنندگان این دوره از مسابقات بودند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۶۶۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم

رضا ذاکری رئیس اداره ورزش سازمان منطقه آزاد قشم گفت: مسابقات والیبال دو نفره ساحلی تور آزاد بانوان از ۵ تا ۷ اردیبهشت ماه به میزبانی منطقه آزاد قشم در زمین ورزشی سایت پارک زیتون  برگزار خواهد شد.

وی افزود: تاکنون ۱۵ تیم از سراسر کشور برای حضور در این مسابقات ثبت نام کرده‌اند.

جزیره قشم به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس با داشتن سواحل زیبا و امکانات برگزاری ورزش‌های دریایی، هوایی و ساحلی در جنوب ایران واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان میزبان حدود ۱۷۰۰ نفر از داوطلبان خواهد بود
  • ارائه ۵۰ بسته سیاستی بسیج اساتید برای حل مشکلات کشور
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی/ارائه طرح‌های ملی عفاف و حجاب
  • حضور استاندار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه
  • میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان آزمون سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • درخواست بسیج اساتید برای به روز شدن محتوای دروس معارف اسلامی