Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران: بین سال‌های ۵۸ تا سال ۶۱ که دستمزد پاسداران رقمی در حدود ۲ هزار تومان بود کسی این مبلغ را دریافت نمی‌کرد و حتی باگذشت ۱ دهه از انقلاب کسی در سپاه رسمی و حتی بیمه هم نبود

ایران آنلاین / جام جم نوشت: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در قرارگاه ثارالله، بابیان اینکه سپاه هیچ‌گاه به جوسازی‌ها علیه خود توجه نکرده و به خدمت‌رسانی مردم و حفاظت از دستاورد‌های نظام و حریم ولایت ادامه خواهد داد، ضمن تشریح روند شکل‌گیری سپاه پاسداران و مشی پاسداری به خاطراتی جالب از دوران پاسداری خود اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کوثری در همین رابطه به ذکر مسئله‌ای جالب پرداخت و خاطر نشان کرد: تا قبل از تاسیس سپاه دانشجوی رشته تربیت‌بدنی و هم‌کلاس شهید ناصر کاظمی از شهدای غرب در دانشگاه تهران بودم و هم اینکه فوتبالیست دو باشگاه تاج سابق (قبل از انقلاب) و ابومسلم خراسان بودم و خیلی بیش از الان درآمد داشتم.

وی افزود: بین سال‌های ۵۸ تا سال ۶۱ که دستمزد پاسداران رقمی در حدود ۲ هزار تومان بود کسی این مبلغ را دریافت نمی‌کرد و حتی باگذشت ۱ دهه از انقلاب کسی در سپاه رسمی و حتی بیمه هم نبود. اما هیچ‌گاه بچه‌های پاسدار به‌عنوان شغل وارد سپاه نشدند و به خاطر علقه‌ای که به تأمین امنیت مردم و دستاورد‌های انقلاب داشتند در پایگاه‌های سپاه حضور پیدا می‌کردند. در کل خواستم به این موضوع تأکید کنم پاسداری شغل نیست، پاسداری حفاظت از دستاورد‌های نظام و انقلاب اسلامی است./ 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۶۶۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون وسط معرکه | دستاورد؛ جدا کردن!

به گزارش همشهری‌آنلاین، مسابقه‌ای که مدت‌ها در انتظار درخشیدن سردار آزمون در آن بودیم، بدون دستاورد خاصی برای این مهاجم ایرانی به پایان رسید. سردار که به‌صورت قرضی از لورکوزن به رم منتقل شده، پنجشنبه‌شب این فرصت را داشت که در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا در نبرد بین همین ۲تیم خودنمایی کند.

با این حال او صرفا ۱۱‌دقیقه به میدان رفت و یک فرصت خیلی خوب گلزنی را هم از دست داد تا لورکوزن با برتری ارزشمند ۲ بر صفر ایتالیا را ترک کند. با این حال جای نگرانی نیست؛ چرا که یکی از سایت‌های مشهور خبری که روی هر پاس عرضی لژیونرهای ایرانی یک هفته مانور می‌دهد، جدا کردن بازیکنان دو تیم در یک درگیری را به‌عنوان دستاورد آزمون در این مسابقه به ثبت رساند. خیلی هم عالی!

کد خبر 849287 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی تیم بایرلورکوزن سردار آزمون

دیگر خبرها

  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • سردار آزمون وسط معرکه | دستاورد؛ جدا کردن!
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • اعتراف ستاره سابق لیورپول: همیشه مضطرب بودم
  • ستار اورکی از علاقه‌اش به موسیقی فیلم گفت/همکاری با مسعود کیمیایی