Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، سردار مرتضی زارع ، فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و ولادت امام حسین(ع) پیش از نماز جمعه این هفته بندرعباس اظهار کرد: پاسداران ادامه دهنده راه شهدا و حضرت اباعبدالله حسین(ع) هستند.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه نقش سپاه در کل جهان بی بدیل است، تصریح کرد: حضور پرقدرت در منطقه و کشور از شاخصه های سپاه بوده و این حضور علاوه بر منطقه ، قدرتی تاثیر گذار در جهان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارع با اشاره به نقش سپاه در مبارزه با استکبار و حمایت از کشورهای یمن و سوریه گفت: سپاه با حضور خود در جوامع، وحشتی به غرب داده که جرأت مقابله با ایران از آن ها سلب شده است.

وی با تاکید بر اینکه انجام تکلیف الهی اولویت و هدف سپاه است، گفت: سپاه یک ارگان مردمی است که هرزمان به آن نیاز باشد به صورت پررنگ در عرصه های مختلف مانند اقتصاد مقاومتی، حوادث طبیعی، کمک به نیازمندان و…. حضور می یابد.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه عنوان کرد: اتحاد نیروهای مسلح نسبت به سال های گذشته افزایش یافته و این اتحاد باعث شکست و هراس دشمن شده است.

زارع با بیان اینکه دشمن تنها از درصد کمی از توان و تاکنیک ایران آگاهی دارد و در خود احساس بازدارندگی کرده است، خاطرنشان کرد: توانمندی ایران در مقابله با دشمن در ابعاد مختلف دفاعی در دریا، زمین و هوا به خود کفایی، استقلال و بلوغ رسیده و به همین علت است که سران سلطه از آن می ترسند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۶۷۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل سپاه: ۱۰۰ هزار نفر از کارکنان سپاه مسکن ندارند (فیلم)

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ماجرای تاریخی و غرور انگیز سردار هخامنشی در غزه راه‌ اندازی بیمارستان صحرایی نیروی زمینی سپاه در مناطق سیل‌زده سیستان‌ و بلوچستان‌‌ (فیلم) سردار سلامی : خانواده ها را دعوت کنید از نزدیک وضعیت سربازی فرزندانشان را ببینند (فیلم)

دیگر خبرها

  • مردم با حضور خود توطئه دشمن را کنار زدند
  • مروری بر دستاوردها و رخدادهای نظامی ۱۴۰۲
  • فرمانده کل سپاه: ۱۰۰ هزار نفر از کارکنان سپاه مسکن ندارند (فیلم)
  • آغازساخت ۵۶۰ واحد مسکونی برای کارکنان قرارگاه منطقه ای نزاجا در ارومیه
  • سال قدس
  • نیروی انسانی محوری ترین عنصر در نیروی های مسلح است
  • رئیس جمهور: نیروی انسانی محوری ترین عنصر در نیروی های مسلح است
  • نیروی انسانی محوری‌ترین عنصر در نیروی‌های مسلح است
  • به دنبال ساخت ۱۵۰ هزار واحد مسکن ویژه کارکنان ارتش هستیم
  • سرلشکر موسوی: به دنبال ساخت ۱۵۰ هزار واحد مسکن ویژه کارکنان ارتش هستیم