Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-03@03:07:13 GMT

سعد حریری: قدس تا ابد پایتخت فلسطین می‌ماند

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۶۷۲۲۷

سعد حریری: قدس تا ابد پایتخت فلسطین می‌ماند

خبرگزاری میزان- نخست وزیر لبنان اعلام کرد که قدس تا ابد به عنوان پایتخت فلسطین باقی خواهد ماند.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، سعد حریری نخست وزیر لبنان طی سخنرانی در نمایشگاه ملی‌ای که در بیروت برگزار شد، گفت: قدس استحقاق آن را دارد که به خاطر وحدت آن با هم تلاش کنیم و در هر شرایطی قدس تا ابد به عنوان پایتخت فلسطین باقی خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حریری افزود: بیروت همیشه کنار قدس و فلسطین می‌ایستد و از آن حمایت می‌کند.

وی درباره انتخابات پارلمانی این کشور که قرار است ششم ماه مه پیش رو برگزار شود، به محافظت از بیروت، شرکت در انتخابات به منظور دفاع از آن و همچنین به منظور تکمیل طرح رفیق حریری، نخست وزیر فقید لبنان فراخواند.

زیاد الصاحب، رئیس انجمن جوانان اسلامی لبنان نیز گفت: ما قاطعانه اعلام می‌کنیم که قدس هیچگاه پایتخت رژیم اشغالگر نخواهد شد. قدس شهری عربی و مذهبی است و در آن مساجد و معابدی برای تمامی ادیان آسمانی وجود دارد.

زیاد الصاحب افزود: پیشنهاد به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی زمانی ارائه شد که کشور‌های عربی و اسلامی در شرایط نامطلوب بودند.

وی گفت: شرکت‌های جهان خصوصا شرکت‌های نفت و گازی که چشم طمع به اموال کشور‌های عربی دارند، از اسرائیل حمایت می‌کنند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۶۷۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب الله به پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از حمله موشکی به یک پادگان ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

در بیانیه حزب الله آمده است: برای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت دلاور و شریف آن، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت۸:۱۵ صبح امروز چهارشنبه محل تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی را در اطراف پادگان برانیت با سلاح موشکی و گلوله‌های توپخانه هدف قرار دادند.

این خبر در حالی است که رسانه‌های رژیم صهیونیستی پیش از صدور بیانیه حزب الله از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک‌های نطوعا،‌ متات، الکوش و حرفیش در منطقه الجلیل غربی در شمال فلسطین اشغالی در پی حمله موشکی از جنوب لبنان خبر داده بودند.

کد خبر 6093793

دیگر خبرها

  • دلار بیش از ۵۰ و چند هزار تومان توجیه علمی و اقتصادی ندارد
  • ۷۱۹ حمله حزب‌الله علیه رژیم صهیونیستی در یک ماه
  • شهادت رزمنده حزب الله در راه قدس
  • تاکید کشورهای عربی و اروپایی بر پایان جنگ غزه و راه‌حل ۲دولتی در نشست ریاض
  • رژیم صهیونیستی: حزب‌الله از مرزها دور نشود جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم
  • حمله موشکی حزب الله به پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی
  • خیزش دانشجویی حمایت از غزه به کشور عربی رسید
  • دانشجویان لبنانی هم به جنبش بزرگ حمایت از غزه پیوستند
  • غزه چگونه جهان را ضد استکبار و اشغالگری متحد کرد؟
  • سکوت رژیم‌های خودکامه عربی در برابر کنشگری پیرامون آرمان فلسطین